quote:Komen nog wat regeldingetjes bij zoals dat we eigenlijk de aankoop van een nieuw huis zo goed als rond hadden en we niet lang meer hebben om dit af te zeggen.
Moet vernieuwd worden. M'n vriend heeft zich er niet aan gehouden en de zorg was dus niet 50/50. Daarom in deze situatie heeft ze best veel poten om op te staan als ze er iets mee wil doen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Wat moet er dan nog geregeld worden met de scheiding?
Maar verder leek het je wel een goed idee om samen een kind te nemen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:49 schreef olijf09 het volgende:
Hij wil wel heel graag samen verder maar ik twijfel nog best wel.
Was dat laatste ook de reden voor de scheiding?quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Moet vernieuwd worden. M'n vriend heeft zich er niet aan gehouden en de zorg was dus niet 50/50. Daarom in deze situatie heeft ze best veel poten om op te staan als ze er iets mee wil doen.
Heeft ze ook 'voor de grap' mee gedreigd toen hij het baby nieuws met haar deelde gisteren.
Ze is niet amused over het nieuws en wil eigenlijk niet dat hun kinderen omgaan met het nieuwe kind ofzo en heel haar leven zou nu een chaos zijn met deze verandering.
Gekke is dat zij destijds ook buiten de boot gepist heeft en hun jongste kind niet van mijn vriend is maar hij wel de vaderrol op zich heeft genomen toen.
Heeft hij dat dmv dna test bevestigd? En zijn de andere 2 dan wel van hem??quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Moet vernieuwd worden. M'n vriend heeft zich er niet aan gehouden en de zorg was dus niet 50/50. Daarom in deze situatie heeft ze best veel poten om op te staan als ze er iets mee wil doen.
Heeft ze ook 'voor de grap' mee gedreigd toen hij het baby nieuws met haar deelde gisteren.
Ze is niet amused over het nieuws en wil eigenlijk niet dat hun kinderen omgaan met het nieuwe kind ofzo en heel haar leven zou nu een chaos zijn met deze verandering.
Gekke is dat zij destijds ook buiten de boot gepist heeft en hun jongste kind niet van mijn vriend is maar hij wel de vaderrol op zich heeft genomen toen.
Lekker dan...quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk weer het ouderschapsplan, waar hij zich niet aan gehouden heeft? Nee, dat kon ook moeilijk als hij met jou in het buitenland woonde.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Die neem je niet, die krijg je dus all good.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar verder leek het je wel een goed idee om samen een kind te nemen?![]()
![]()
Quote gefixt. Ik geloof er niks van. TS is meesterlijk in staat om de plottwists en extra info zo te verdelen dat iedereen mee blijft lezen en reageren.quote:
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Quote gefixt. Ik geloof er niks van. TS is meesterlijk in staat om de plottwists en extra info zo te verdelen dat iedereen mee blijft lezen en reageren.
Wel goed leesvoer hoor
Wel goed voorbereid in november.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht hè, komkommertijd en dan zomaar op goud stuiten.
En waarom gaat ex daar niet wonen ?quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik begrijp ook niet dat ex en 3 kinderen nu in een vakantiehuis wonen, TS en verloofde nu in het huis wonen waar ex en kinderen woonden, terwijl zij tweeën bezig zijn om een ander huis te kopen.
Hoe zit het met dat koophuis? In welke fase zit dat? En wordt het huidige huis verkocht?
Ik krijg steeds meer het idee dat jullie allebei "nog best wel" twijfelen.quote:Hij wil wel heel graag samen verder maar ik twijfel nog best wel
Dit dus, je gaat niet degene die uiteindelijk met de kinderen in het huis zal blijven wonen tijdelijk in een vakantiehuisje parkeren zodat degene die het huis zal verlaten er tijdelijk met zijn nieuwe vriendin kan wonen, het is gewoon niet logisch.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik begrijp ook niet dat ex en 3 kinderen nu in een vakantiehuis wonen, TS en verloofde nu in het huis wonen waar ex en kinderen woonde , terwijl zij tweeën bezig zijn om een ander huis te kopen.
Hoe zit het met dat koophuis? In welke fase zit dat? En wordt het huidige huis verkocht?
De ex gaat toch met de kinderen in het huis wonen (waar ze altijd gewoond hebben), zodra TS en haar verkering hun huis gekocht hebben?quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
En waarom gaat ex daar niet wonen ?
Jezus Christus te paard, wat een shitshow.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef olijf09 het volgende:
Alleen maar dit.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus, je gaat niet degene die uiteindelijk met de kinderen in het huis zal blijven wonen tijdelijk in een vakantiehuisje parkeren zodat degene die het huis zal verlaten er tijdelijk met zijn nieuwe vriendin kan wonen, het is gewoon niet logisch.
De kinderen hebben er nog allemaal hun kamer maar ze komen er nu tijdelijk niet? Daar gaat je 50/50 ouderschapsplan.
Haar spullen en die van de kinderen zijn gewoon in het huis?
Heeft TS überhaupt iets gezien qua papieren van een samen te kopen huis?
Van wie is het huis waar TS nu "woont" met haar verkering?
Ik krijg hier vreselijke Richard H. vibes bij.
En dan dat verhaal over dat derde kind dat niet van hem zou zijn maar van degene met wie zijn vrouw vreemd gegaan is, hou toch op.
Ik zat even terug te zoeken in het vorige topic, maar daar vond ik een post dat zij met de kinderen ergens anders gaat wonen, geen idee hoe ik er bij kwam dat zij met de kinderen daar zou blijven wonen, maar dan nog is dit geen logisch verloop als je al 6 jaar gescheiden en wel in hetzelfde huis bent blijven wonen.quote:
Wie is dat?quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg hier vreselijke Richard H. vibes bij.
Uhm volgens mij weet iedereen hoe anticonceptie werkt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 12:13 schreef smizy het volgende:
[..]
Die neem je niet, die krijg je dus all good.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:43 schreef Viv het volgende:
[..]
Wie is dat?Ik krijg hier geen relevante zoekresultaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar hij zou onvruchtbaar zijn door chemoquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm volgens mij weet iedereen hoe anticonceptie werkt.
Ja hoor daar is ie, de verassende wendingquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Verzonnen verhalenquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:49 schreef maily het volgende:
[..]Oh jakkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk zelf meer aan een Joost:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-schulden-vreemdgaan
HAHAHAHAHAHAHAHA. Ik geloof het bijna. Bíjnaquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef olijf09 het volgende:
[..]
Ja wat heftig allemaal he. Ze hebben wat meegemaakt met z'n allen. Er volgen vast nog meer heftige verhaallijnenquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, nog kanker gehad op jonge leeftijd ook...
Maar die heb je niet nodig als hij "onvruchtbaar" is natuurlijk...quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm volgens mij weet iedereen hoe anticonceptie werkt.
De vraag is alleen wie van de twee...quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh jakkes![]()
Ik denk zelf meer aan een Joost:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-schulden-vreemdgaan
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar hij zou onvruchtbaar zijn door chemo
Ik weet zeker dat de artsen gezegd hebben dat er sprake is van verminderde vruchtbaarheid en dat er altijd een kans aanwezig dat er toch zaadcellen geproduceerd worden.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar die heb je niet nodig als hij "onvruchtbaar" is natuurlijk...
Zomervakantie(plannen) incomingquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:55 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja wat heftig allemaal he. Ze hebben wat meegemaakt met z'n allen. Er volgen vast nog meer heftige verhaallijnen
Ja waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ik weet zeker dat de artsen gezegd hebben dat er sprake is van verminderde vruchtbaarheid en dat er altijd een kans aanwezig dat er toch zaadcellen geproduceerd worden.
Natuurlijk, maar TS heeft dat verhaal over onvruchtbaar ook alleen maar van haar vermeende verkering, niet van een arts...quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ik weet zeker dat de artsen gezegd hebben dat er sprake is van verminderde vruchtbaarheid en dat er altijd een kans aanwezig dat er toch zaadcellen geproduceerd worden.
Nou ja wie het krijgt mag het houden hè.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar TS heeft dat verhaal over onvruchtbaar ook alleen maar van haar vermeende verkering, niet van een arts...
Alles wat zij hier vertelt over zijn situatie is gebaseerd op wat hij haar verteld heeft, niet op feiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |