Graag.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laten we heel Jumbo maar direct opsluiten achter slot en grendel.
Kom on he hup hup hupquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:23 schreef DeeBee het volgende:
Met Niermann aan het roer, rijden we de tegenstanders naar de mallemoer!
Volgend jaar podiumkandidaatquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:23 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Tiesj zat zondag ook opeens bij de beste 8 bergop.
Nee daar won een Hincapie gewoon een bergetappequote:Op woensdag 19 juli 2023 13:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb oprecht geen flauw idee waar ik naar aan het kijken ben.
US Postal en Sky deden dit nooit, zelfs die ploegen hadden nog grenzen.
Santi Perez en José Enrique Gutierrez vinden dit leukquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Dit is echt totaal uniek hoor. Er is in de hele geschiedenis van wielersport nog nooit een ploeg geweest die zo ver over de schreef ging als Jumbo. Ik bedoel, je weet dat je per definitie bedrogen wordt, dat accepteert iedereen inmiddels wel. Maar zelfs Sky en US-Postal zouden dit een beetje te extreem vinden.
Heeft Wout nooit gedaan inderdaadquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee daar won een Hincapie gewoon een bergetappe
Daar ben ik nog steeds ziedend om. De hele klim in het wiel en dan laf het sprintje winnen, de klootzak.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee daar won een Hincapie gewoon een bergetappe
Nou nou nou, we moeten nog even wachten tot Vingegaard, Van Aert en, laten we zeggen, Van Hooydonck, straks wegrijden en gedrieeën een dikke minuut op de rest pakken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Dit is echt totaal uniek hoor. Er is in de hele geschiedenis van wielersport nog nooit een ploeg geweest die zo ver over de schreef ging als Jumbo. Ik bedoel, je weet dat je per definitie bedrogen wordt, dat accepteert iedereen inmiddels wel. Maar zelfs Sky en US-Postal zouden dit een beetje te extreem vinden.
Als ze zouden willen doen ze dat gewoon hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nou nou, we moeten nog even wachten tot Vingegaard, Van Aert en, laten we zeggen, Van Hooydonck, straks wegrijden en gedrieeën een dikke minuut op de rest pakken.
Plugge juicht het toe, die weet dus dat het niet op te sporen is met die controlesquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig zitten de controleurs er boenk op!
Bij DSM komen ze nooit langsquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit soort gedoe ook altijdquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
W52?quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:24 schreef Pistolero het volgende:
Doe op zijn minst een heel klein beetje moeite om de schijn hoog te houden zou je zeggen.
alleen jammer dat Jan en Bobbie gisteren vrolijk drie minuten door bleven praten terwijl er meerdere herhalingen van vallende dsm renners te zien waren "oh, en ehh daar ligt Degenkolb op het asfalt" pas minuten na dat momentquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:18 schreef Slobeend het volgende:
Waarschijnlijk moeten we concluderen dat Jan en Bobbie er het beste kijk op hebben van de commentaar duo's in deze Tour. Alleen haat ik het taalgebruik van Bobbie.
Klimmer Jens Voigtquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mensen hebben heer hele korte geheugens. Ik kan me by Sky ook nog de meest onwaarschijnlijke treintjes herinneren. En ook nog bij andere ploegen, kan me nog een tour herinneren dat Cancellara alles en iedereen aan het lossen was bergop.
Landis vindt dit leukquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit soort gedoe ook altijd
Alsof iemand gelooft dat teams als Jumbo en UAE zo dom zijn om hun renners nu, tijdens de koers, aan de troep te laten zitten. Even los van of ze wel of niet uit de verboden pot snoepen, áls ze dat doen zullen ze dat toch in principe niet tijdens de koers doen lijkt me
Plugge mongool. Die weet ook dat het niet met deze bloedcontroles te traceren gaat zijn. En maar juichen voor de bühnequote:Op woensdag 19 juli 2023 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Deden ze bij het langlaufen wel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof iemand gelooft dat teams als Jumbo en UAE zo dom zijn om hun renners nu, tijdens de koers, aan de troep te laten zitten. Even los van of ze wel of niet uit de verboden pot snoepen, áls ze dat doen zullen ze dat toch in principe niet tijdens de koers doen lijkt me
Stukje gendoping.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Plugge juicht het toe, die weet dus dat het niet op te sporen is met die controles
Van Baarle die ineens met de beste 20 mee omhoog ging genotquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mensen hebben heer hele korte geheugens. Ik kan me by Sky ook nog de meest onwaarschijnlijke treintjes herinneren. En ook nog bij andere ploegen, kan me nog een tour herinneren dat Cancellara alles en iedereen aan het lossen was bergop.
Jury was even koffie halen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef Fretwork het volgende:
Verboden houding Alaphilippe, uit de wedstrijd
Koninginnerit winnen? Beter dit dan 100k achtervolgen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar wat nou het idee is van die versnelling? Anders dan Pogacar afmatten kan ik niet echt een reden bedenken.
Je weet nooit, Nairo en Contador zijn door de mand gevallen middels een vervuild bloedzakje. Het kan altijd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat biefstukje, daar kon Bertje echt niets aan doen!quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je weet nooit, Nairo en Contador zijn door de mand gevallen middels een vervuild bloedzakje. Het kan altijd.
Gewiss-us postal-sky-jumbo.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb oprecht geen flauw idee waar ik naar aan het kijken ben.
US Postal en Sky deden dit nooit, zelfs die ploegen hadden nog grenzen.
Nieuwe tactiek, zo veel controles dat volume en hematocriet af neemtquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:30 schreef Rodgrod het volgende:
Jonas die in 48 uur liefst vier bloedcontroles vind ik dan ook weer overdreven![]()
Elke dag 1 zou toch genoeg moeten zijn?
En volgens mij is de gemiddelde Visafslag brandschoonquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat biefstukje, daar kon Bertje echt niets aan doen!
Pogchamp nog net binnen het half uurquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Iedereen behalve Pogi op drie kwartier in het algemeen na vandaag
Dat deed hij overigens bij Sky ook wel eens toch?quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van Baarle die ineens met de beste 20 mee omhoog ging genot
Dat bedoelde ik ook. Zelfs de Van Baarle van Jumbo is niet zo goed als bij Sky.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat deed hij overigens bij Sky ook wel eens toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |