Landis vindt dit leukquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit soort gedoe ook altijd
Alsof iemand gelooft dat teams als Jumbo en UAE zo dom zijn om hun renners nu, tijdens de koers, aan de troep te laten zitten. Even los van of ze wel of niet uit de verboden pot snoepen, áls ze dat doen zullen ze dat toch in principe niet tijdens de koers doen lijkt me

Plugge mongool. Die weet ook dat het niet met deze bloedcontroles te traceren gaat zijn. En maar juichen voor de bühnequote:Op woensdag 19 juli 2023 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig zitten de controleurs er boenk op!

Deden ze bij het langlaufen wel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof iemand gelooft dat teams als Jumbo en UAE zo dom zijn om hun renners nu, tijdens de koers, aan de troep te laten zitten. Even los van of ze wel of niet uit de verboden pot snoepen, áls ze dat doen zullen ze dat toch in principe niet tijdens de koers doen lijkt me

Stukje gendoping.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Plugge juicht het toe, die weet dus dat het niet op te sporen is met die controles

Van Baarle die ineens met de beste 20 mee omhoog ging genotquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mensen hebben heer hele korte geheugens. Ik kan me by Sky ook nog de meest onwaarschijnlijke treintjes herinneren. En ook nog bij andere ploegen, kan me nog een tour herinneren dat Cancellara alles en iedereen aan het lossen was bergop.

Jury was even koffie halen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef Fretwork het volgende:
Verboden houding Alaphilippe, uit de wedstrijd

Koninginnerit winnen? Beter dit dan 100k achtervolgen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar wat nou het idee is van die versnelling? Anders dan Pogacar afmatten kan ik niet echt een reden bedenken.

Je weet nooit, Nairo en Contador zijn door de mand gevallen middels een vervuild bloedzakje. Het kan altijd.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]

Dat biefstukje, daar kon Bertje echt niets aan doen!quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je weet nooit, Nairo en Contador zijn door de mand gevallen middels een vervuild bloedzakje. Het kan altijd.

Gewiss-us postal-sky-jumbo.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb oprecht geen flauw idee waar ik naar aan het kijken ben.
US Postal en Sky deden dit nooit, zelfs die ploegen hadden nog grenzen.

Nieuwe tactiek, zo veel controles dat volume en hematocriet af neemtquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:30 schreef Rodgrod het volgende:
Jonas die in 48 uur liefst vier bloedcontroles vind ik dan ook weer overdreven
Elke dag 1 zou toch genoeg moeten zijn?

En volgens mij is de gemiddelde Visafslag brandschoonquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat biefstukje, daar kon Bertje echt niets aan doen!

Pogchamp nog net binnen het half uurquote:Op woensdag 19 juli 2023 13:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Iedereen behalve Pogi op drie kwartier in het algemeen na vandaag

Dat deed hij overigens bij Sky ook wel eens toch?quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van Baarle die ineens met de beste 20 mee omhoog ging genot

Dat bedoelde ik ook. Zelfs de Van Baarle van Jumbo is niet zo goed als bij Sky.quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat deed hij overigens bij Sky ook wel eens toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |