abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juli 2023 @ 12:03:11 #51
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209953642
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef Salina het volgende:
In potentie een schitterende rit maar ik vrees dat het in de praktijk kan gaan tegenvallen. Denk dat UAE net niet sterk genoeg is ten opzichte van Jumbo.
Tenzij bijvoorbeeld Yates (al vroeg) vooruit wordt gestuurd. Of UAE een Jumboiaanse poets pakt zoals Jumbo vorig jaar met Rogliç en Vingegaard deed.
Of Pogaçar een Landisiaanse vlucht in werking stelt (no pun intended, geen verwijzing naar de "whiskey/bier"-inname van wie dan ook uiteraard).

Laten we hopen op een mooie rit vandaag en zaterdag.
Ja, ik hoop dat er nog wel een alles of niks poging komt, al zal Pogi kende hij zeker het niet maar laten berusten.
pi_209953645
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 11:56 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Daar betalen ze hem al die olie-bloeddollars voor dus als dat ploeg dat wil is dat precies wat hij moet doen. Als je dat niet wilt, moet je daar niet gaan rijden.
Ja, eens, maar bij alle ritten waar hij aan het werk moest, had hij daarna nog genoeg energie over om zelf een goede uitslag te rijden (en zelfs een rit te winnen). Die is toch ook wel bezig met zichzelf

(Dat geldt in iets mindere mate ook wel voor Kuss trouwens)
  woensdag 19 juli 2023 @ 12:11:00 #53
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_209953741
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:00 schreef Salina het volgende:
In potentie een schitterende rit maar ik vrees dat het in de praktijk kan gaan tegenvallen. Denk dat UAE net niet sterk genoeg is ten opzichte van Jumbo.
Tenzij bijvoorbeeld Yates (al vroeg) vooruit wordt gestuurd. Of UAE een Jumboiaanse poets pakt zoals Jumbo vorig jaar met Rogliç en Vingegaard deed.
Of Pogaçar een Landisiaanse vlucht in werking stelt (no pun intended, geen verwijzing naar de "whiskey/bier"-inname van wie dan ook uiteraard).

Laten we hopen op een mooie rit vandaag en zaterdag.
denk niet dat ze daar intrappen. Volgens mij was het meer de overschatting van Pogi waar ze dankbaar gebruik van maakte. Hij dacht dat ie elk gaatje dicht kon en moest rijden.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_209953772
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:11 schreef Jumparound het volgende:

[..]
denk niet dat ze daar intrappen. Volgens mij was het meer de overschatting van Pogi waar ze dankbaar gebruik van maakte. Hij dacht dat ie elk gaatje dicht kon en moest rijden.
En de factor Wout die daar nog voor reed en Roglic of Vingegaard mee kon nemen. Die factor heeft UAE niet.
  woensdag 19 juli 2023 @ 12:22:21 #55
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_209953919
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:13 schreef Marcoss het volgende:

[..]
En de factor Wout die daar nog voor reed en Roglic of Vingegaard mee kon nemen. Die factor heeft UAE niet.
klotp, wat dat betreft was de ploeg van UAE nogal smal. Weet niet hoe dat dit jaar is...
Ecosia
  woensdag 19 juli 2023 @ 12:27:17 #56
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209954071
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 08:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zo'n rit in dit weer rijden is nou niet bepaald mijn idee van pret eigenlijk :') :N Tevens hoi :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 19 juli 2023 @ 12:28:08 #57
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_209954105
Yates zal vandaag op het offerblok gelegd worden
pi_209954166
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:11 schreef Jumparound het volgende:

[..]
Ik denk ook niet dat Jumbo daar intrapt, maar hoop het vooral (dat UAE in ieder geval iets probeert).
Denk ook dat Pogaçar dit jaar net niet zo sterk is als in voorgaande jaren en als dat we (willen) denken. Maar goed, eens mens mag hopen en dromen. Jumbo heeft sowieso het (veel) sterkere team.

Of.. het weer gaat roet in het eten gooien voor de een of de ander.
Maar voor weerberichten hebben we altijd @Momo
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 19 juli 2023 @ 12:32:44 #59
62913 Blik
The one and Only!
pi_209954201
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:28 schreef kibo het volgende:
Yates zal vandaag op het offerblok gelegd worden
En JV zal geen fuck geven, want staat toch 9 minuten achter
  woensdag 19 juli 2023 @ 12:33:10 #60
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_209954212
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:30 schreef Salina het volgende:

[..]
Ik denk ook niet dat Jumbo daar intrapt, maar hoop het vooral (dat UAE in ieder geval iets probeert).
Denk ook dat Pogaçar dit jaar net niet zo sterk is als in voorgaande jaren en als dat we (willen) denken. Maar goed, eens mens mag hopen en dromen. Jumbo heeft sowieso het (veel) sterkere team.

Maar voor weerberichten hebben we altijd @:Momo
yes, dit dus... ik hoop op een titanengevecht, door stortbuien bergop :D
(en ben blij dat ik niet die klim op hoef :D )
Ecosia
pi_209954228
quote:

[..]

Bergop vind ik hem eigenlijk juist sterker ogen dan vorig jaar. Hij had 1 slechte dag, maar verder is hij nergens door Vingegaard gelost en pakte hij zelfs meerdere malen tijd. Dat is hem vorig jaar nergens gelukt.
  woensdag 19 juli 2023 @ 12:35:24 #62
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209954249
quote:

[..]

Er staan wat buien op de voorspelling voor het gebied, wat dat betreft kan het vriezen of dooien om zo te zeggen, kan ook droog blijven. Maar wat als er een bui wat wil Pogi doen als een gek naar beneden in een afdaling?
pi_209954257
Cort! Hij leeft
pi_209954273
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:35 schreef Marcoss het volgende:
Cort! Hij leeft
Warmrijden voor morgen en overmorgen.
  FOK!fotograaf woensdag 19 juli 2023 @ 12:37:20 #65
842 Zorro
Z
pi_209954278
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:34 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Bergop vind ik hem eigenlijk juist sterker ogen dan vorig jaar. Hij had 1 slechte dag, maar verder is hij nergens door Vingegaard gelost en pakte hij zelfs meerdere malen tijd. Dat is hem vorig jaar nergens gelukt.
Zoals ik in het geloofwaardigheidstopic al gezegd heb, wel heel toevallig dat Vingegard precies in de eerste bergrit weg kon rijden (even een voorsprong opbouwen in het klassement) en vervolgens zogenaamd net niet kan volgens steeds? Maar wel er naartoe rijden als het teveel wordt. Allemaal geregisseerd denk ik na gisteren.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 19 juli 2023 @ 12:37:38 #66
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_209954284
Waarom valt Pogacar niet aan?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_209954349
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:34 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Klopt, maar ik het het lichte idee dat Pogi dit jaar meer op karakter rijdt en minder op pure souplesse zeg maar. Misschien heeft ie zelfs nog last van fysiek ongemak, zoals zijn pols. Nergens op gebaseerd, maar puur een gevoel.
Geen idee eigenlijk. :?

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:35 schreef Momo het volgende:

[..]
Er staan wat buien op de voorspelling voor het gebied, wat dat betreft kan het vriezen of dooien om zo te zeggen, kan ook droog blijven. Maar wat als er een bui wat wil Pogi doen als een gek naar beneden in een afdaling?
Geen idee. Ik hoef die beslissing(en) niet te maken gelukkig. _O-
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_209954352
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:35 schreef Marcoss het volgende:
Cort! Hij leeft
Cort maar krachtig
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_209954362
quote:
6s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:37 schreef Zorro het volgende:

[..]
Zoals ik in het geloofwaardigheidstopic al gezegd heb, wel heel toevallig dat Vingegard precies in de eerste bergrit weg kon rijden (even een voorsprong opbouwen in het klassement) en vervolgens zogenaamd net niet kan volgens steeds? Maar wel er naartoe rijden als het teveel wordt. Allemaal geregisseerd denk ik na gisteren.
Mja, Pogacar was zelf die dag ook duidelijk minder, die werd bijgehaald door een heleboel anderen die hij in andere etappes op een hoopje reed. Of hoorde dat ook bij het plan? ;)
  Moderator woensdag 19 juli 2023 @ 12:42:15 #70
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_209954389
twitter

Ik moet je iets vertellen, Nils...
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  FOK!fotograaf woensdag 19 juli 2023 @ 12:43:49 #71
842 Zorro
Z
pi_209954423
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:40 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Mja, Pogacar was zelf die dag ook duidelijk minder, die werd bijgehaald door een heleboel anderen die hij in andere etappes op een hoopje reed. Of hoorde dat ook bij het plan? ;)
De vorm van Pogacar is een variable die ze niet in de hand hebben. Dat betekent alleen maar dat Vingegard de ene dag een groter verschil met Pogacar heeft dan de andere. Waar het mij om gaat is dat ik er van overtuigd ben dat Vingegard veel sterker is dan de rest maar dat niet zo duidelijk wil laten zien. Waar dat door komt laat ik in het midden.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 19 juli 2023 @ 12:44:50 #72
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_209954435
Wie rijdt er nou steeds dicht? Gewoon geïnteresseerden?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  Moderator woensdag 19 juli 2023 @ 12:45:45 #73
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_209954455
UAE leg te slape
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_209954458
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
UAE leg te slape
Dat is geen droomplan.
Citius, Altius, Fortius.
  woensdag 19 juli 2023 @ 12:46:11 #75
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_209954460
Domme Soler neemt zn eigen mannen niet mee. Gras is groen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')