abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 19 juli 2023 @ 09:19:41 #26
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 19 juli 2023 @ 09:27:30 #27
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209951539
Jullie gaan allemaal nog huilend terugverlangen naar het tijdperk-Vingegaard als straks Evenepoel aan zijn zegereeks begint. :P

(Behalve de enkele Belgen hier)
  woensdag 19 juli 2023 @ 09:49:01 #28
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_209951809
Wat zou de Poog moeten doen?
Lijkt me dat ze proberen Vingegaard te isoleren voor de valleien (waar Pogacar licht voordeel heeft).

Demarreren op de Cornet de Roselend? En daarvoor alles dichthouden zodat een Benoot of van Aert niet op voorsprong kunnen beginnen?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_209951885
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:49 schreef Fretwork het volgende:
Wat zou de Poog moeten doen?
Lijkt me dat ze proberen Vingegaard te isoleren voor de valleien (waar Pogacar licht voordeel heeft).

Demarreren op de Cornet de Roselend? En daarvoor alles dichthouden zodat een Benoot of van Aert niet op voorsprong kunnen beginnen?
Ze missen een type opgevoerde McNulty, of Yates moet zijn klassement compleet gaan opofferen. Maar in zo'n geval zit Kuss er waarschijnlijk ook nog wel bij.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 19 juli 2023 @ 09:58:42 #30
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_209951927
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:55 schreef franklop het volgende:

[..]
Ze missen een type opgevoerde McNulty, of Yates moet zijn klassement compleet gaan opofferen. Maar in zo'n geval zit Kuss er waarschijnlijk ook nog wel bij.
Ik zou het volle bak proberen, Yates in Kuss zijn wiel en gewoon gaan. Er zijn 2 flinke valleien.

Ja, het is alles of niks. Maar volgens mij vindt Pogacar dat prima.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  woensdag 19 juli 2023 @ 10:05:34 #31
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209952006
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:55 schreef franklop het volgende:

[..]
Kuss is vorige week wel gevallen dus wellicht is hij nu iets minder. Je kan het proberen.
  Redactie Sport woensdag 19 juli 2023 @ 10:07:19 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209952024
Ik verwacht de bruggenhoofdentactiek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209952043
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:05 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Kuss is vorige week wel gevallen dus wellicht is hij nu iets minder. Je kan het proberen.
Eindigde in diezelfde rit nog als 5e klassementsrenner en reed gisteren een prima tijdrit. Maar is wellicht het proberen waard.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_209952096
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:08 schreef franklop het volgende:

[..]
Eindigde in diezelfde rit nog als 5e klassementsrenner en reed gisteren een prima tijdrit. Maar is wellicht het proberen waard.
Probleem is wel dat Yates al een eeuwigheid achterstand heeft, het zou anders zijn als hij op 3/4 minuten staat. Denk niet dat Jumbo zich dan heel druk maakt (en Ineos zal daar ook niet blij mee zijn)
pi_209952190
Mja oke. Pogacar en Yates vallen vroeg aan. Vingegaard gaat mee. Kuss wellicht. Die twee blijven alleen in het wiel. Pogacar / Yates rijden zich dan helemaal naarvde klote voor de finale. Doen ze dat niet komt er gewoon een forse groep terug incl UAE en Jumbo.

Te vroeg is ook geen optie.. op z'n vroegst op de Longefoy. Al laat ik me graag verrassen.
pi_209952266
Op de ski's wel paar keer bij dat vliegveld geweest, blijft een bizarre locatie :D
Jack does it in real time...
  woensdag 19 juli 2023 @ 10:25:57 #37
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209952271
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mja oke. Pogacar en Yates vallen vroeg aan. Vingegaard gaat mee. Kuss wellicht. Die twee blijven alleen in het wiel. Pogacar / Yates rijden zich dan helemaal naarvde klote voor de finale. Doen ze dat niet komt er gewoon een forse groep terug incl UAE en Jumbo.

Te vroeg is ook geen optie.. op z'n vroegst op de Longefoy. Al laat ik me graag verrassen.
Ja de Longefoy lijkt me ook het punt om er vol voor te gaan. Alles of niks.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_209952641
hoe laat is de finish
Groot fan van User Wotte
pi_209952650
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:25 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja de Longefoy lijkt me ook het punt om er vol voor te gaan. Alles of niks.
nouja alles of tweede is het meer

zie hem niet 7 minuten verliezen op aids
Groot fan van User Wotte
  Moderator woensdag 19 juli 2023 @ 10:54:41 #40
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_209952661
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:53 schreef Tjacka het volgende:
hoe laat is de finish
Staat in de OP Hans.
quote:
De aankomst van deze rit wordt verwacht tussen 17:03 en 17:45.
pi_209952798
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:54 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Staat in de OP Hans.
[..]

kan je niet een apart topic voor mij maken

voor dit soort vragen kees
Groot fan van User Wotte
  woensdag 19 juli 2023 @ 11:17:39 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_209952986
Gister genoten van de tijdrit. vandaag hopelijk genieten in het hooggebergte!

Ik ben een echte jumbo fan en zie ze graag iedereen op een hoop rijden, maar als Pogi vandaag terug weet te komen dan is het helemaal feest...

Zo gaaf zijn als het op de platterwaltz beslist gaat worden ;-)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 19 juli 2023 @ 11:28:29 #43
102912 crv
Screwed up
pi_209953102
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:00 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja ik hou mijn mond verder, eens. Focus op de etappe vandaag weer.

Hebben we niet nog ergens een topic lopen waar we wel iets kunnen posten. Houden we het hier schoon.
Volgens jouw theorie is elke topsporter die dus veel beter is dan zijn concurenten bij voorbaat verdacht…..
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_209953214
Een aanval voor de Col de la Loze - ik kan het mij eerlijk gezegd uberhaupt niet voorstellen dat hij Vingegaard nog los kan rijden - lijkt mij kansloos met de sterkste van Jumbo tegenover UAE. Ik denk dat het wachten wordt tot de laatste 10 kilometer van de klim. Een paar keer aanvallen en de doodsteek van Vingegaard iets onder de top.
pi_209953371
Pogi moet gewoon zo vroeg mogelijk aanvallen, zodat de Djumbo knechten snel afhaken en het een 1 tegen 1 gevecht zal worden. Wachten tot de laatste klim heeft geen zin, dan kunnen de knechten nog wat betekenen en 2 minuten winnen op Vlinderbaard is sowieso bijna onmogelijk.

Wat heeft hij te verliezen? In het slechtste geval wordt hij 2e.
pi_209953408
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 11:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
Pogi moet gewoon zo vroeg mogelijk aanvallen, zodat de Djumbo knechten snel afhaken en het een 1 tegen 1 gevecht zal worden. Wachten tot de laatste klim heeft geen zin, dan kunnen de knechten nog wat betekenen en 2 minuten winnen op Vlinderbaard is sowieso bijna onmogelijk.

Wat heeft hij te verliezen? In het slechtste geval wordt hij 2e.
Als Pogi het vroeg probeert, zit Vingegaard vast meteen in het wiel. Ook al is de ploeg dan mogelijk sterk genoeg om het op te lossen, gaat hij dat vast niet riskeren
pi_209953440
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 11:28 schreef crv het volgende:

[..]
Volgens jouw theorie is elke topsporter die dus veel beter is dan zijn concurenten bij voorbaat verdacht…..
Als de verschillen zo groot zijn als gisteren, ja dat is op z'n minst "verdacht". Enfin, daar hebben we een ander topic voor.
pi_209953496
Ben ook wel benieuwd hoe Yates hierin staat. Als UAE nog all in wil gaan voor de eindzege hebben ze Yates ook nodig. Maar die heeft zelf een (unieke?) kans op het Tourpodium, gaat hij dat opofferen voor een kleine kans op de eindzege van een ploeggenoot?
pi_209953550
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 11:53 schreef Marcoss het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe Yates hierin staat. Als UAE nog all in wil gaan voor de eindzege hebben ze Yates ook nodig. Maar die heeft zelf een (unieke?) kans op het Tourpodium, gaat hij dat opofferen voor een kleine kans op de eindzege van een ploeggenoot?
Daar betalen ze hem al die olie-bloeddollars voor dus als dat ploeg dat wil is dat precies wat hij moet doen. Als je dat niet wilt, moet je daar niet gaan rijden.
pi_209953613
In potentie een schitterende rit maar ik vrees dat het in de praktijk kan gaan tegenvallen. Denk dat UAE net niet sterk genoeg is ten opzichte van Jumbo.
Tenzij bijvoorbeeld Yates (al vroeg) vooruit wordt gestuurd. Of UAE een Jumboiaanse poets pakt zoals Jumbo vorig jaar met Rogliç en Vingegaard deed.
Of Pogaçar een Landisiaanse vlucht in werking stelt (no pun intended, geen verwijzing naar de "whiskey/bier"-inname van wie dan ook uiteraard).

Laten we hopen op een mooie rit vandaag en zaterdag.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')