Helaas hebben we bij de oudste ook echt een helse zwangerschap en bevalling gehad(bloedingen, slechte uitslag bloeduitslag 12 weken echo, vruchtwaterpunctie, groei achterstand en uiteindelijk spoed keizersnede met 35 weken) dus ik vind er sowieso weinig aan...maar dat wachten en die onzekerheid is echt vreselijk. Maar goed volgens mij kan iedereen die eerste weken wel voorbij kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 07:10 schreef Lovi het volgende:
Gefeliciteerd Ereshkigal!
Zonder miskraam geschiedenis is het al spannend, dus laat staan met. Ik duim met je mee!
Nou dat is het inderdaad, de eerste periode van een zwangerschap is eigenlijk helemaal niet leuk. Toch gefeliciteerd! Ik duim met je meequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:00 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
Helaas hebben we bij de oudste ook echt een helse zwangerschap en bevalling gehad(bloedingen, slechte uitslag bloeduitslag 12 weken echo, vruchtwaterpunctie, groei achterstand en uiteindelijk spoed keizersnede met 35 weken) dus ik vind er sowieso weinig aan...maar dat wachten en die onzekerheid is echt vreselijk. Maar goed volgens mij kan iedereen die eerste weken wel voorbij kijken
Fijn dat heb je er weer op zitten en een goede termijnecho super fijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:49 schreef _Lily_ het volgende:
Hier de 12 weken bereikt en een goede termijnecho gehad. Vond het toch weer heel spannend! Blij mee
Wat spannend weer Eresh! Sttat mij iets bij dat je voor de oudste twee wat hulp hebt gehad toch? Deze zwangerschap ook weer of toch spontaan?quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:48 schreef Ereshkigal het volgende:
Kom hier voorzichtig weer om het hoekje kijken. Afgelopen zaterdag had ik een positieve zwangerschapstest in handen ben ongeveer rond de 5 weken![]()
Bijna een jaar geleden ook alleen eindigde dat helaas in een miskraam. Merk dat ik het echt doodeng vindt !
Hopelijk gaat de tijd een beetje snel 13 sept hebben we de 1e echo... Duim me suf op goed nieuws
Fijn Lily, ook weer een spannende mijlpaal!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:49 schreef _Lily_ het volgende:
Hier de 12 weken bereikt en een goede termijnecho gehad. Vond het toch weer heel spannend! Blij mee
Klopt dat heb je goed onthouden. Bij de oudste alleen hormoon spuiten bij de jongste iui. Dit is een spontane zwangerschap. We hebben zo 4 jaar geleden nog wel een tijd in het ziekenhuis gelopen maar het lukte niet, onze relatie stond op losse schroeven dus toen hebben we gezegd nee dan gaan we niet verder en genieten we van wat we hebben. Wel altijd de wens gehouden dus nooit geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Vorig jaar begin augustus dus 1e keer spontaan zwanger dat werd een miskraam nu weer spontaan bijna een jaar later...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:10 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Wat spannend weer Eresh! Sttat mij iets bij dat je voor de oudste twee wat hulp hebt gehad toch? Deze zwangerschap ook weer of toch spontaan?
[..]
Fijn Lily, ook weer een spannende mijlpaal!![]()
Ik ben inmiddels 39 weken zwanger! Langer dan bij M (hij werd gehaald met 38+6). Op zich mag ik niet klagen, behalve dat ik veeeeel meer nog wil doen, maar het lichamelijk echt niet meer kanManlief is weer werken en M gaat maandag weer naar school. Ben ook wel toe aan even wat dagen zonder extra mensen om mij heen.
Ben benieuwd wanneer de kleine zich komt melden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O mijn god. Dit zijn twee streepjes toch? Ik heb mijn vriend weggestuurd om een extra test te halen.
quote:Op zondag 3 september 2023 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, heel duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O mijn god. Dit zijn twee streepjes toch? Ik heb mijn vriend weggestuurd om een extra test te halen.Gefeliciteerd?
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
OverduidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O mijn god. Dit zijn twee streepjes toch? Ik heb mijn vriend weggestuurd om een extra test te halen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik was twee dagen na de bruiloft van mijn beste vriendin uitgerekend. Voelde ik me ook heel schuldig over, maar ik kon uiteindelijk gelukkig in ieder geval bij de ceremonie zijn. Gewoon kijken hoe je je tzt voelt.quote:Op zondag 3 september 2023 17:17 schreef Smart_ass het volgende:
Wauw dit moet eventjes bezinken. Ik weet uit ervaring natuurlijk dat één keer genoeg kan zijn maar ik had er niet op gerekend![]()
. Mijn beste vriendin gaat in mei trouwen en dit zou betekenen dat ik in mei uitgerekend ben dus ik voel me vooral enorm schuldig maar ik voel me ook schuldig dat schuldgevoel nu overheerst ipv blijdschap.. maarrrrr ik ben ook toch stiekem ook wel erg blij
Very much so!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O mijn god. Dit zijn twee streepjes toch? Ik heb mijn vriend weggestuurd om een extra test te halen.
Van harte gefeliciteerd
lekker faxen heel de dag echt genot
Ah wat leuk!quote:Op zondag 3 september 2023 20:34 schreef wolfrolf het volgende:
Morgenmiddag pret echo om erachter te komen of we een jongen of meisje krijgen
spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |