yes dan hebben we jackpotquote:Op maandag 11 september 2023 19:29 schreef Lovi het volgende:
HahaDacht al bijna dat jullie vergeten waren dat ik een kloon ben.
![]()
En Aure, om te voorkomen dat ik te herkenbaar werd heb ik een enkel feitje een beetje aangepast haha. Dus dat switchen kan ik me voorstellen. Ben benieuwd of de echte ik ertussen zit.![]()
Maar ik zal volgende week ergens uit de kast komen.
Wachten duurt laaangggg… maar hoe is het vandaag met je? Je hebt nu wel meldplicht elke dag hè hierquote:Op maandag 11 september 2023 11:46 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ik ben er echt helemaal klaar mee![]()
Ik heb het nog redelijk vol weten te houden, maar dat was vooral omdat het 's avonds en 's nachts nog wel wat afkoelde. Maar vannacht....
Janken. Nauwelijks geslapen.
Helpt niet mee dat iedereen waarmee ik redelijk tegelijk zwanger was, inmiddels bevallen is. Ook mijn beste vriendinnetjeVannacht is haar zoon geboren. Mega trots op haar, want t was geen makkie.
Maar damn, ik kan alleen maar janken van vermoeidheid. Lijk wel een klein kind. Ik wil ook...
Haha nou bij deze, meldquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wachten duurt laaangggg… maar hoe is het vandaag met je? Je hebt nu wel meldplicht elke dag hè hier
Aan de ene kant jammer dat het misschien niet lukt om natuurlijk te bevallen, maar het lijkt me ook fijn te weten dat er een einddatum in zicht is. En er kan een hoop gebeuren in 4 dagen, dus ik zal voor je duimenquote:Op woensdag 13 september 2023 10:20 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Haha nou bij deze, meldNog steeds met baby in de buik, helaas. Gisteren controle gehad. Bmm was wel wat verweekt, maar nog geen ontsluiting. Ze heeft geprobeerd de boel een beetje open te porren, maar ze kwam er niet door. Dat zegt genoeg natuurlijk
![]()
Morgenmiddag mag ik nog een keer komen en gaan ze nog een poging doen. Als dat niet werkt hoop ik zaterdag nogmaals te mogen komen, anders vrees ik dat de geplande keizersnede maandag door gaatDat heeft niet mijn voorkeur.
He, dat zou dan wel weer jammer zijn Peace! Hopelijk helpt de afzwakking van temperatuur om je lijf wat rust en dus ruimte voor de bevalling te geven!quote:Op woensdag 13 september 2023 10:20 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Haha nou bij deze, meldNog steeds met baby in de buik, helaas. Gisteren controle gehad. Bmm was wel wat verweekt, maar nog geen ontsluiting. Ze heeft geprobeerd de boel een beetje open te porren, maar ze kwam er niet door. Dat zegt genoeg natuurlijk
![]()
Morgenmiddag mag ik nog een keer komen en gaan ze nog een poging doen. Als dat niet werkt hoop ik zaterdag nogmaals te mogen komen, anders vrees ik dat de geplande keizersnede maandag door gaatDat heeft niet mijn voorkeur.
Oef, ik vond dat vanaf 20 weken ook echt zo voelen. Alle testen en echo’s gehad en dan maar wachten… Aan de andere kant gaat de tijd achteraf gezien toch wel snel. Nog maar een paar weekjes te gaan..!quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:09 schreef Lovi het volgende:
Wat goed Myraela.![]()
Ik zit een beetje in niemandsland. Laatste echo is bijna 2 weken geleden de volgende duurt nog meer dan 2 weken. Vandaag wel bloed geprikt voor de nipt, maar verder is het vooral mijn buik die zich laat zien.
Peacefull ik duim voor een spontane start van de bevalling voor je.![]()
Heel erg veel succes alvast gewenst dan morgen!!quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:10 schreef Peacefulll het volgende:
Haha het enige wat rommelt nu is mijn maag![]()
Maar nee, nog steeds niks aan de gang hier. Strippen is ook niet gelukt. Er was nog geen verschil met dinsdag.
Dank je!quote:Op zondag 17 september 2023 16:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heel erg veel succes alvast gewenst dan morgen!!
quote:Op zondag 17 september 2023 16:59 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Dank je!Maar toch een kleine change of plans. Ik ben vanochtend opgenomen en heb nu een ballonnetje. Ik hoop heeeel erg dat het de komende dagen nog vaginaal lukt. Mocht het niet lukken dan ben ik in ieder geval al dichtbij om uiteindelijk toch de kz te doen. Maar de geplande van morgen is geannuleerd en ik hoop morgen of uiterlijk dinsdag onze kleine man vast te kunnen houden
Oooeeeehquote:Op zondag 17 september 2023 16:59 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Dank je!Maar toch een kleine change of plans. Ik ben vanochtend opgenomen en heb nu een ballonnetje. Ik hoop heeeel erg dat het de komende dagen nog vaginaal lukt. Mocht het niet lukken dan ben ik in ieder geval al dichtbij om uiteindelijk toch de kz te doen. Maar de geplande van morgen is geannuleerd en ik hoop morgen of uiterlijk dinsdag onze kleine man vast te kunnen houden
Ja dat wisten we alquote:Op maandag 18 september 2023 19:08 schreef Nolita het volgende:
Ik ben Lovi @:SQ @:Aure![]()
Dus 12 weken zwanger van ons 3de kindje, wachtend op de uitslag van de nipt en de 13 weken echo over 2 weken. Spannend weer allemaal.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:40 schreef Nanukerst het volgende:
Ik mag me hier ook melden.Bijna 7 weken nu, kind #4, maandag 1ste echo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |