Dygert voor een eerst goud morgen, of denk je dat Brausse haar titel kan verdedigen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen de ploegenachtervolging vanaf 10:30. Met E. Hayter in de lappenmand ligt de weg open voor Italië om de wereldtitel terug te veroveren. Buiten de wereldtitel zal het met name de Franse ontwikkeling zijn die het interessants is om te volgen. Ze gaan ieder jaar een stukje harder, en met de Parijsbonus in aantocht kan dat wat worden.
Op de sprint sta ik volledig achter roeier Kaiya Ota. Als hij de vorm van de wereldbeker in Jakarta en Caïro heeft kan hij hier een sensatie worden.
De vrouwen volg ik niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dygert voor een eerst goud morgen, of denk je dat Brausse haar titel kan verdedigen?
Hierop terugkomend: ze doen de qualifiers weer zoals in 2021. Dat betekent dat er 20 per heat doorgaan en daarmee ook hun startpositie winnen voor XCC finale. Die waren er vorig jaar niet. Met andere woorden: Van der Poel wordt wereldkampioen shorttrack. Heeft overigens geen invloed op de verdere startpositie voor XCO, waar hij nog steeds als laatste start, ongeacht zijn resultaat in XCC.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:09 schreef Faraday01 het volgende:
Volgens Ziggo commentator gaan Matje en ook Pidcock mee doen aan het WK shorttrack MTB. Dan heeft de rest een groot probleem.
Eurosport.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Downhill
16.30 Qualifying Men and Women Junior
Track
[ afbeelding ]
Beide +1 uur. BBC gaat avonds pas live.
quote:One of those who has assisted Girmay with his visa application told the Guardian: “If the UK wants to organise a world championships, then maybe facilitate and help the riders to get a visa, or call it the European championships.”
Nu snap ik ineens waarom Henok al dagen in Turkije is samen met Dawit Yemane, zonder te koersen. Blijkbaar moesten ze daar zijn om een visum aan te vragen?quote:According to Kimberly Coats, chief executive of Team Africa Rising, which supports the career development of African riders, the problems on visas being issued were due to the “decision-making powers of the UK government”. “Because the riders in question, Eritrean professionals, are far from being flights risks,” she said, “it comes down to a decision by someone processing visas in the UK.”
While other cyclists, such as those from the Ukrainian federation, have enjoyed fulsome support, some African athletes have been stymied by costs and logistics. “For Eritrea, they had to travel to Turkey to apply for visas,” Coats said. “Benin chose not to send riders as they would have had to travel to Nigeria to apply for their visas, along with the expense of sending a team to Scotland.”
Hij traint nu in Spanje trouwens, las ik op HLN. Samen met Greg van Avermaet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen zee om naar uit te wijken
Wielerflits.be neem ik aan?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:41 schreef maerk het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van mij mag Pogi ook 3/4 sterren.
Normaal gesproken niet, maar hij heeft wel de beste voorbereiding gehad denk ik. Paar daagjes eerder de Tour uitgestapt kan wel eens goed uitpakken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout zou ik niet als topfavoriet zien.
Wout gaat gevangen zitten tussen scenario: Evenepoel is weg, en scenario; Philipsen kan zo sprinten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Philipsen klimt redelijk, is in topvorm en heeft met Parijs Roubaix bewezen dat ie geen moeite heeft met positionering in een wedstrijd die op een lint ligt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:53 schreef Momo het volgende:
Ik zie best veel potentiële winnaars eigenlijk. Kan zo niet inschatten of bijvoorbeeld een Philipsen eraan kan blijven hangen.
Wout is wel afhankelijk van meerdere grote landen die de slag missen waar Evenepoel in zou zitten. Maar wellicht wordt het wel zo'n koers als in Leuven waar volgens mij nooit een kopgroep een ruime voorsprong heeft gehad. Dan komt Wout waarschijnlijk vanzelf bovendrijven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wout gaat gevangen zitten tussen scenario: Evenepoel is weg, en scenario; Philipsen kan zo sprinten.
Ook geen Roglic dit jaar om hem te helpen.
Tenzij Wout al vroeger weg is dan Evenepoel.. zou in ieder geval bijzonder zijn als Evenepoel weer weg kan rijden in een grote kopgroep inclusief meerdere landgenoten waarbij ook de anderen volle bak met de Belgen mee blijven rijden, terwijl je weet dat je kansloos bent. Maar dat dacht ik vorig jaar ook..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wout gaat gevangen zitten tussen scenario: Evenepoel is weg, en scenario; Philipsen kan zo sprinten.
Ook geen Roglic dit jaar om hem te helpen.
Het is vooral extreem lastig om echt als een blok te achtervolgen lijkt me. En als Evenepoel tempo gaat rijden, hoeveel tijd kunnen de luxeknechten van Denemarken, Nederland en Frankrijk dan echt dichtrijden?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij Wout al vroeger weg is dan Evenepoel.. zou in ieder geval bijzonder zijn als Evenepoel weer weg kan rijden in een grote kopgroep inclusief meerdere landgenoten waarbij ook de anderen volle bak met de Belgen mee blijven rijden, terwijl je weet dat je kansloos bent. Maar dat dacht ik vorig jaar ook..
Als Evenepoel weer mee zit in een goede groep, dan denk ik dat Woutje het niet gaat pikken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij Wout al vroeger weg is dan Evenepoel.. zou in ieder geval bijzonder zijn als Evenepoel weer weg kan rijden in een grote kopgroep inclusief meerdere landgenoten waarbij ook de anderen volle bak met de Belgen mee blijven rijden, terwijl je weet dat je kansloos bent. Maar dat dacht ik vorig jaar ook..
Als ze de kaart Philipsen reëel achten dan willen ze de race niet te hard maken, maar dat zou nadelig zijn voor Wout en Remco. Kan wel eens best lastig worden daar qua tactiek zonder dat ego's gekrenkt worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:31 schreef maerk het volgende:
[..]
Als Evenepoel weer mee zit in een goede groep, dan denk ik dat Woutje het niet gaat pikken.
Die Belgen heb zoveel opties dat het ook wel eens averechts kan werken, dat ze steeds precies verkeerd kiezen en op het verkeerde paard wedden.
Die gaat op voor zijn vierde morele wereldtitel op rij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is gespeeld.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Journalisten en wegrenners komen binnen, de meesten morgen. Krijgen we wel wat meer analyses over parcours..
Philipsen is daar puur als joker, voor die kleine kans op een sprint en verder niks. De tactiek wordt er niet op afgestemd, ze gaan niet voor hem rijden. Het wordt een race tussen Wout en Remco wie het eerste kan vertrekken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze de kaart Philipsen reëel achten dan willen ze de race niet te hard maken, maar dat zou nadelig zijn voor Wout en Remco. Kan wel eens best lastig worden daar qua tactiek zonder dat ego's gekrenkt worden.
Dan kunnen we Remco schrappen (lol)quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Journalisten en wegrenners komen binnen, de meesten morgen. Krijgen we wel wat meer analyses over parcours..
Aparte onderdelen omdat ze speciale pakken aanhebben? Dat gaat te ver.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:01 schreef heywoodu het volgende:
Nog 2,5 uur, dan gaan we los
Voor de timing in de schema's soms wel wat onhandig dat er ook honderdmiljoen para-onderdelen tussendoor zitten, maar goed(met name omdat men in het baanwielrennen doorgaans niet een simpel tijdschema hanteert, maar een PDF'je gebruikt met álle onderdelen en dan alleen de starttijd en per onderdeel hoeveel minuten dat duurt, dus je moet continu zelf rekenen, wat nogal wat werk is met zo enorm veel para-onderdelen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |