Als ze de kaart Philipsen reëel achten dan willen ze de race niet te hard maken, maar dat zou nadelig zijn voor Wout en Remco. Kan wel eens best lastig worden daar qua tactiek zonder dat ego's gekrenkt worden.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:31 schreef maerk het volgende:
[..]
Als Evenepoel weer mee zit in een goede groep, dan denk ik dat Woutje het niet gaat pikken.
Die Belgen heb zoveel opties dat het ook wel eens averechts kan werken, dat ze steeds precies verkeerd kiezen en op het verkeerde paard wedden.
Die gaat op voor zijn vierde morele wereldtitel op rij.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout zou ik niet als topfavoriet zien.
Dit is gespeeld.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Journalisten en wegrenners komen binnen, de meesten morgen. Krijgen we wel wat meer analyses over parcours..
Philipsen is daar puur als joker, voor die kleine kans op een sprint en verder niks. De tactiek wordt er niet op afgestemd, ze gaan niet voor hem rijden. Het wordt een race tussen Wout en Remco wie het eerste kan vertrekken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze de kaart Philipsen reëel achten dan willen ze de race niet te hard maken, maar dat zou nadelig zijn voor Wout en Remco. Kan wel eens best lastig worden daar qua tactiek zonder dat ego's gekrenkt worden.
Dan kunnen we Remco schrappen (lol)quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Journalisten en wegrenners komen binnen, de meesten morgen. Krijgen we wel wat meer analyses over parcours..
Aparte onderdelen omdat ze speciale pakken aanhebben? Dat gaat te ver.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:01 schreef heywoodu het volgende:
Nog 2,5 uur, dan gaan we los
Voor de timing in de schema's soms wel wat onhandig dat er ook honderdmiljoen para-onderdelen tussendoor zitten, maar goed(met name omdat men in het baanwielrennen doorgaans niet een simpel tijdschema hanteert, maar een PDF'je gebruikt met álle onderdelen en dan alleen de starttijd en per onderdeel hoeveel minuten dat duurt, dus je moet continu zelf rekenen, wat nogal wat werk is met zo enorm veel para-onderdelen)
Post 184 staat programma voor vandaag. Is dat niet wat je zoekt?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:01 schreef heywoodu het volgende:
Nog 2,5 uur, dan gaan we los
Voor de timing in de schema's soms wel wat onhandig dat er ook honderdmiljoen para-onderdelen tussendoor zitten, maar goed(met name omdat men in het baanwielrennen doorgaans niet een simpel tijdschema hanteert, maar een PDF'je gebruikt met álle onderdelen en dan alleen de starttijd en per onderdeel hoeveel minuten dat duurt, dus je moet continu zelf rekenen, wat nogal wat werk is met zo enorm veel para-onderdelen)
Nee, ze gaan met een fiets van een schans en dan paraglidenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aparte onderdelen omdat ze speciale pakken aanhebben? Dat gaat te ver.
[ afbeelding ]
Oh die is ook wel prima ja! De PDF's zijn doorgaans wat gedetailleerder, maar met de relatief kleine sessies van zo'n WK (tegenover de véél drukkere Nations Cups) is dit ook wel goed genoegquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Post 184 staat programma voor vandaag. Is dat niet wat je zoekt?
https://www.tissottiming.com/2023/ctrwchquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh die is ook wel prima ja! De PDF's zijn doorgaans wat gedetailleerder, maar met de relatief kleine sessies van zo'n WK (tegenover de véél drukkere Nations Cups) is dit ook wel goed genoeg
Eurosport kan overigens ook gewoon aan voor het baanwielrennen, over ongeveer een uur al
Vandaag wel alleen de pleejur zo te zienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh die is ook wel prima ja! De PDF's zijn doorgaans wat gedetailleerder, maar met de relatief kleine sessies van zo'n WK (tegenover de véél drukkere Nations Cups) is dit ook wel goed genoeg
Eurosport kan overigens ook gewoon aan voor het baanwielrennen, over ongeveer een uur al
Met glans van de schansquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, ze gaan met een fiets van een schans en dan paragliden
Kopman God en Kopman halfgod mogen zondag in de trein voor Jasper van Nazareth.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:43 schreef Fretwork het volgende:
Het enige dat Remco Evenepoel nog van de winst kan houden zijn 500 haakse bochten in de regen.
Begrijpelijke woorden, maar als bondscoach ook onmogelijk om één van die twee thuis te laten lijkt mij.quote:Staat iemand van de 3 kopmannen een trede hoger, wilde Ruben Van Gucht weten. "Ik denk het niet", steekt Boonen van wal.
"Ik vind dit ook een beloningsselectie. Er zijn geen knopen doorgehakt. Ik had nooit Jasper en Wout samen meegenomen naar een WK. Nooit."
"Ze verdienen het allebei hard. Daar gaat het niet om. Maar dat het tactisch moeilijk wordt? Absoluut."
Tom Boonen
"De taak van een selectieheer is om conflicten te elimineren voor de wedstrijd. En neem het van mij aan: die conflicten zullen er zijn. Dat is niet gebeurd."
"Neem 2 renners met hetzelfde profiel om de finale te rijden en het kan niet anders dat er ergens iets zal zijn dat niet comfortabel is voor een van hen. Dat wil je niet."
Dirk De Wolf voorspelt miserie mocht het tot een sprint komen waarbij Van Aert en Philipsen nog aan boord zijn. Wie trekt de spurt dan aan?
Boonen pikt in: "Ik begrijp dat je mensen wil meenemen. Zeker Jasper, die er na de Tour uitermate is bijgekomen. Ik ken hem en ik gun hem dat heel hard."
"Maar je kunt niet met 2 mannen naar het WK gaan om de sprint te rijden. Dat komt nooit goed."
"Je zit altijd met een bepaalde gunfactor en die is bij sprinters heel weinig aanwezig naar elkaar toe."
Arjan Schouten kan niet eens tot 42 bochten tellen, en maakt er maar miljoen miljard van.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 00:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit heb ik van de IOC site, enkel elite races met Britse tijden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Wienerschnitzels op 03-08-2023 10:32:32 ]
Maar dat hebben we natuurlijk allemaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag wel alleen de pleejur zo te zien
DE pleejur is op mijn nieuwe LG televisie niet te installerenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat hebben we natuurlijk allemaal.
Vind het vooral een rare keus om random shit op de TV uit te zenden ipv live sport. Ik kan toch niet live kijken want kantoordag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat hebben we natuurlijk allemaal.
Ik heb iets meer vertrouwen in Wout en zijn trainer dan in user Idisrom van het Fok! forum.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:23 schreef Idisrom het volgende:
Wout traint deze dagen wel ontzettend veel kilometers. In mijn ogen iets te maniakaal bezig, alsof hij nu nog zijn conditie moet opbouwen.
Ik begrijp dat hij de Tour afbrak om thuis te zijn bij de geboorte. Maar nu is bijna ook niet thuis vanwege een hele dag trainen..
Twee uurtjes intensief treinen in de middag als vrouw en kind slapen, lijkt mij nu wel voldoende.
Wat jammer nou.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:34 schreef heywoodu het volgende:
We beginnen met een DNS voor de Egyptische achtervolgingsploeg.
Oh nu allerlei herhalingen van dingen van weken geleden uitzenden is wel vreemd inderdaad, dat zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het vooral een rare keus om random shit op de TV uit te zenden ipv live sport. Ik kan toch niet live kijken want kantoordag.
Jawel, maar geen ploegenachtervolgingquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NL-mannen doen geen teamsprint?
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NL-mannen doen geen teamsprint?
Of het is een FOK!kerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Arjan Schouten kan niet eens tot 42 bochten tellen, en maakt er maar miljoen miljard van.
Deze journalist kun je dus nooit meer serieus nemen.
Het probleem zit niet bij Hoogland als laatste manquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit worden zelfs twee dagen van de waarheid voor de ploegsprint. Sinds een week geleden is Hugo Haak voor in ieder geval Glasgow weer terug in dienst bij de KNWU, als rechterhand van Mehdi Kordi. Na die nederlaag tegen Australië vorig jaar moet er ergens winst geboekt gaan worden, want Lavreysen kan niet alles compenseren.
Is het ook met allerlei andere landen het geval? Voor het gevoel gaat het steeds om het VK, maar die gevallen die niet echt in het nieuws komen gaan natuurlijk ook langs me heen, vandaar de vraagquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, want het visumgezeik komt ieder jaar terug. Het is nu een keer in het nieuws omdat het om een grote naam gaat, maar er zijn door de jaren heen heel veel renners geweest die niet hebben kunnen deelnemen aan koersen omdat ze nu eenmaal afkomstig zijn uit een bepaald land. Deze racistische shit moet echt een keer stoppen.
Was er vorig jaar in Australië ook niet een hoop gedoe om de visa rond te krijgen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het ook met allerlei andere landen het geval? Voor het gevoel gaat het steeds om het VK, maar die gevallen die niet echt in het nieuws komen gaan natuurlijk ook langs me heen, vandaar de vraag
Volgens mij zijn het meestal vooral VK, VS en Australië met gezeik.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het ook met allerlei andere landen het geval? Voor het gevoel gaat het steeds om het VK, maar die gevallen die niet echt in het nieuws komen gaan natuurlijk ook langs me heen, vandaar de vraag
Van den Berg was in Jakarta erg goed, maar toen verpeste Hoogland het door tegen het achterwiel van Lavreysen te rijden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het probleem zit niet bij Hoogland als laatste man![]()
Roy van den Berg zegt dat hij weer fit is en dat hij betere tijden noteert. Laten we het hopen maar de starter blijft sowieso de zwakke schakel en Van den Berg is ook op een leeftijd dat je weinig progressie mag verwachten.
Dat kan een keer gebeuren maar als je het breder bekijkt is Hoogland als kilometerman min of meer de ideale derde man terwijl Van den Berg als starter toch inlevert ten opzichte van de Australiërs.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van den Berg was in Jakarta erg goed, maar toen verpeste Hoogland het door tegen het achterwiel van Lavreysen te rijden.
Dat Hoogland het probleem zou zijn heb ik ook nooit beweerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat kan een keer gebeuren maar als je het breder bekijkt is Hoogland als kilometerman min of meer de ideale derde man terwijl Van den Berg als starter toch inlevert ten opzichte van de Australiërs.
Dat zeg ik ook niet haha.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat Hoogland het probleem zou zijn heb ik ook nooit beweerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |