Dat is wel de overtreffende trap van kansloos ja...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dat is Freestyle BMX.
Ik heb het over:
https://www.knwu.nl/kunstwielrijden/introductie
@TamauPogiquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:40 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:MadsPedersen
Als Mathieu nu maar wel genoeg eet voor de laatste 15 kilometer, Yorkshire blijft bizar...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:44 schreef Momo het volgende:
[..]
En voor Mathieu ook niet verkeerd. Graad of 15/16 waarschijnlijk.
WK/OS zijn altijd wel bijzondere verhalen bij hem, vergeten te eten, plankje, Australische kutkinderenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als Mathieu nu maar wel genoeg eet voor de laatste 15 kilometer, Yorkshire blijft bizar...
Zou wat zijn als Wout en Mathieu straks beiden geen wereldkampioen op de weg zijn geworden, terwijl er weinig parcoursen zijn waar ze (zeker Wout) niet bij de kanshebbers horenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
WK/OS zijn altijd wel bijzondere verhalen bij hem, vergeten te eten, plankje, Australische kutkinderen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als Mathieu nu maar wel genoeg eet voor de laatste 15 kilometer, Yorkshire blijft bizar...
Absoluut, wel carrire-vormende momenten. OS was hij ook gewoon topfavoriet bij de bookmakers.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
WK/OS zijn altijd wel bijzondere verhalen bij hem, vergeten te eten, plankje, Australische kutkinderen
Denk alleen dat hij daar sowieso tekort gekomen was voor goudquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Absoluut, wel carrire-vormende momenten. OS was hij ook gewoon topfavoriet bij de bookmakers.
Eensquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk alleen dat hij daar sowieso tekort gekomen was voor goud
Met de altijd smerige racisten aan het roer, zijn de Afrikaantjes vissenvoer!quote:
De topfavoriet heeft gewonnen in Tokyo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Absoluut, wel carrire-vormende momenten. OS was hij ook gewoon topfavoriet bij de bookmakers.
De taaie, iets wat stevige figuren zullen wel boven komen drijven. Het wordt een dag voor Frison.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:43 schreef Marcoss het volgende:
Veel landen die willen koersen, een parcours vol bochten, slecht weer.. dat wordt een afvalkoers!
Nou nee, ik heb toen nog een paar eurootjes op Pidcock ingezet omdat hij tot mijn verbazing niet topfavoriet was.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 06:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De topfavoriet heeft gewonnen in Tokyo.
Wat de bookies daarover te zeggen hebben vind ik niet zo interessant. De realiteit leert ons dat Pidders in de laatste wereldbeker voor Tokyo iedereen declasseerde, Van der Poel incluis. En dan heb ik het over minuten. Net zoals hij in Albstad ook de betere was, en dat waren zijn eerste twee XCO wedstrijden bij de elite.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb toen nog een paar eurootjes op Pidcock ingezet omdat hij tot mijn verbazing niet topfavoriet was.
Je bent zelf een proleet.quote:
Ja, maar ja, ik had het over de bookmakersquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat de bookies daarover te zeggen hebben vind ik niet zo interessant. De realiteit leert ons dat Pidders in de laatste wereldbeker voor Tokyo iedereen declasseerde, Van der Poel incluis. En dan heb ik het over minuten. Net zoals hij in Albstad ook de betere was, en dat waren zijn eerste twee XCO wedstrijden bij de elite.
Nu kan de UCI zichzelf eindelijk eens nuttig maken door dit vandaag nog te regelenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]![]()
KUDUS, Amanuel, Tesfatsion en Bini zijn allemaal niet welkom volgens het altijd kankerracistische VK.
Het lijkt mij een topidee om in 2025 in Rwanda alle Europese deelnemers te weren.
Hahahahaha.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nu kan de UCI zichzelf eindelijk eens nuttig maken door dit vandaag nog te regelen
nounounounounouquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
kankerracistische
We hebben het over een land dat deals probeert te sluiten met andere landen om alle buitenlanders op een vliegtuig naar Afrika te laten zetten, hoe zou jij het willen noemen?quote:
Racistisch.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben het over een land dat deals probeert te sluiten met andere landen om alle buitenlanders op een vliegtuig naar Afrika te laten zetten, hoe zou jij het willen noemen?
Dat is dus eufemistisch.quote:
Genocide?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dus eufemistisch.
Dat lijkt me wel het lokale droomplan.quote:
We weten dat dit niet gaat gebeuren, maar het zou wel moeten.quote:
Op de VAM berg kan het WK altijd terechtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:35 schreef Starflyer het volgende:
Ik stel voor dat we met zijn allen het WK boycotten. Dat zal ze leren!
Is het niet genoeg om alle Britten te weren in Rwanda?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]![]()
KUDUS, Amanuel, Tesfatsion en Bini zijn allemaal niet welkom volgens het altijd kankerracistische VK.
Het lijkt mij een topidee om in 2025 in Rwanda alle Europese deelnemers te weren.
Snel terug op het vliegtuig naar Rwanda met Air Patel deze GELUKZOEKERS!!!1!!quote:
quote:Die gasten lijken fysiek ook zo op elkaar.
Echter ... de n is een topsporter en werkt voor zijn geld.
De ander komt gratis geld halen.
quote:Teveel supporters zijn reeds per boot het Kanaal overgestoken
Nee, want het visumgezeik komt ieder jaar terug. Het is nu een keer in het nieuws omdat het om een grote naam gaat, maar er zijn door de jaren heen heel veel renners geweest die niet hebben kunnen deelnemen aan koersen omdat ze nu eenmaal afkomstig zijn uit een bepaald land. Deze racistische shit moet echt een keer stoppen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is het niet genoeg om alle Britten te weren in Rwanda?
Lekker relevant.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:12 schreef Zorro het volgende:
Dit is vooral erg bijzonder als je ziet wat voor figuren ze WEL binnenlaten
Zeker. Want waarom dan hier zo streng?quote:
Stukje victim blamingquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:13 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Dit mag best uitgesprokener Wielerflits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |