Das niet echt verkoelendquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:43 schreef Dven het volgende:
Woensdag maar eens lekker een dagje naar zee
[ afbeelding ]
Zelfs op zee nog 40quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:43 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dat kun je wel stellen. Volgende week wordt het echt herfstachtig. Fris, nat, onweer. De zomer is uit de bocht aan het vliegenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:32 schreef DonDruiper het volgende:
Of naar NL vliegen om het echte ultieme herfstleven te ervaren
De bergenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Das niet echt verkoelend![]()
Lijkt me oprecht best vervelend dit. Waar moet je het zoeken?
Altijd nog beter dan wekenlang dikke 30'ers.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:37 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Nou, dat kun je wel stellen. Volgende week wordt het echt herfstachtig. Fris, nat, onweer. De zomer is uit de bocht aan het vliegen
Wel met de koude kraan erin want voor je het weet ben je theequote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs op zee nog 40
Ik zou echt meteen een zwembadje kopen en daar de hele dag in vertoeven.
Dat zou juist mooi weer moeten geven.quote:
Vind ik ook qua temperatuur.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan wekenlang dikke 30'ers.
Ja dat is wel sneu inderdaad. Gewoon af en toe een fikse bui en verder gewoon rond de 25 graden is mijn inziens het perfecte zomerweer.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:48 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Vind ik ook qua temperatuur.
Maar die regen is knudde voor vakantievierders in eigen land
Zoals deze week.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja dat is wel sneu inderdaad. Gewoon af en toe een fikse bui en verder gewoon rond de 25 graden is mijn inziens het perfecte zomerweer.
wel ff een gracht erom heen gravenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:54 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Zoals deze week.
Ik was op vakantie en veel buiten kunnen doen, en 2x korte bui.
Maar min zus vertrekt maandag in een tent naar zuid limburg, met regen kun me me echt niks met een relatief kleine tent
Ja! Heerlijk!quote:Op zondag 23 juli 2023 09:47 schreef StateOfMind het volgende:
Nou nou 1 dagje geen zon meteen herfstweer noemen
Ik vond het weer de afgelopen anderhalve week/2 weken juist heerlijk.
Zo'n heeft steeds geschenen, weliswaar met wolkenvelden, maar hij scheen wel volop.
En de temperatuur was meestal zo rond de 22-23 graden.
Zeer aangename temperatuur.
Veel liever dat dan hittegolven van 2 weken.
Dank je, Piet! Wat is trouwens je barbecuecijfer?quote:Op zondag 23 juli 2023 11:02 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind het bijzonder matig en soms zelfs sneu
Dinsdag is er wat meer ruimte voor de zon en staat er maar weinig wind. Vooral de zuidelijke helft van het land maakt nog steeds kans op buien en het is ronduit koel zomerweer met slecht 18 tot 21 graden als middagtemperatuur.
De rest van de week verandert er weinig. Het blijft wisselvallig en koel zomerweer met dagelijks buien, maar soms ook droge dagdelen met zon. Het is daarbij 20 tot 22 graden.
Dagje rijden naar het zuiden en je hebt 45 graden.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:33 schreef RamboDirk het volgende:
Heeerlijk rauw & guur oud hollansch zomerweertje terwijl we richting de 15 graden kruipen deze morgen.
Lekker wegduiken je winterjas als je er ergens heengaat. Prachtig.
Gadver.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dagje rijden naar het zuiden en je hebt 45 graden.
G'dumme wat een ellende. Geen bbq cijfer waardig. Gewoon kansloosquote:Op zondag 23 juli 2023 11:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dank je, Piet! Wat is trouwens je barbecuecijfer?
Ik ben nu in Turkije waar het 's nachts niet verder afkoelt dan 25 graden. Een vriendin werkt in Edirne waar temperaturen van 49 graden bereikt zijn. Als ik ze vertel dat ik een trui moest aantrekken bij vertrek omdat het maar 16 graden was wilden ze gelijk ruilenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:43 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |