Jij woont op de perfecte lokatie wat dit betreft.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:32 schreef borisz het volgende:
[..]
En als student was het helemaal leuk. Avondje Mediapark. Je kreeg 30-50 euro voor iets testen of babbelen in een groep en dan daarboven nog eens de reiskosten a 19 cent per km, ondanks je OV-kaart.
Heb er dit jaar nog één digitaal gehad. Heb er nog één fysiek gedaan in coronatijd dat het kon. Maar dat was ook weer de eerste fysieke weer in jaren. En idd onderzoeken is voor mij Amsterdam, Hilversum Mediapark, Utrecht en op het hoofdkantoor van GFK in Amstelveen.
Die wil ik nog steeds een keer eten. Al vaak gezien, maar nog niet op mijn bord.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik hoor de journalist van de Telegraaf gewoon smuiken toe hij dit typte
https://www.telegraaf.nl/(...)n-vissers-opgewonden
[ afbeelding ]
We zitten morgen bij Molenhoek, net voorbij het Van der Valk hotel, aan de rechterkant van de weg. Ik zal uitkijken naar #226...quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Supergezellig dat jullie erbij zijn
Zie bovenstaande voor hoe ik te herkennen kan zijn
Eens. Dat kan ik ook in bed hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:03 schreef Clubsoda het volgende:
Jouw beschrijving van hangry @:Tele6zo herkenbaar (ook zonder 50 km te lopen
)
Ik heb een pak mueslirepen op mijn nachtkastjequote:
"Ze kunnen ongeveer dertig centimeter lang worden en laten zich zelden zien" volgens mij krijgt heel vrouwelijk twitter deze vis in de DM.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind vooral de gelijkenis 30 centimeter met mannelijk geslachtsdeel nogal vergezocht
Ik ga oplettenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:48 schreef Tele6 het volgende:
@:Morgane89 stond jij nou morgen ergens?
en @:gcjoel stond jij morgen bij de Via Frikandella?
Ik heb een zwart sportshirt met nr 226, broertje ook een zwart shirt met een ander nr maar verder hetzelfde, en ik heb een heel kort zwart sportbroekje. Mochten jullie me herkennen roep gerust wat, ik zou het wel grappig vinden
Dit soort mensen inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:18 schreef Kreator het volgende:
van die collega's die volledig random gaan bellen via teams, zonder te kijken of je al aan het bellen bent. Bij deze bewuste meneer is het ook ALTIJD iets dat op een andere manier gecommuniceerd of aangevraagd had moeten worden dus FUCK HEM, ik pak niet meer op.
Hij heeft gisteren en vandaag al 14x gebeld, maar op vragen als 'hoi, ik ben al aan het bellen met een klant, waar gaat het over', reageert hij niet.
Wat een klapmongool. Het had een fokker kunnen zijn.
Groetjes,
K.
Ja, help mij ook even dan. Mijn eigen IT'er zit in Teams overleg en bij jou maakt het toch niet uit. Ik sloop zojuist een externe schijf en nou start mijn mediacentre niet meer op dus ik kan geen tv kijken.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:18 schreef Kreator het volgende:
van die collega's die volledig random gaan bellen via teams, zonder te kijken of je al aan het bellen bent. Bij deze bewuste meneer is het ook ALTIJD iets dat op een andere manier gecommuniceerd of aangevraagd had moeten worden dus FUCK HEM, ik pak niet meer op.
Hij heeft gisteren en vandaag al 14x gebeld, maar op vragen als 'hoi, ik ben al aan het bellen met een klant, waar gaat het over', reageert hij niet.
Wat een klapmongool. Het had een fokker kunnen zijn.
Groetjes,
K.
Veel plezier in deze regio.quote:
Inderdaad via Lent langs de rivier, klein stukje Duitsland, Groesbeek en zo binnendoor naar Molenhoek...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Veel plezier in deze regio.
Je doet ook een Rondje Duitsland? Of blijft het bij Molenhoek?
Indien Duitsland. Rij via Groesbeek deze kant op. Dat is de enige route die nog fatsoenlijk begaanbaar is vandaag.
Op de terugweg via deze route zou je ook iets verder Duitsland in kunnen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad via Lent langs de rivier, klein stukje Duitsland, Groesbeek en zo binnendoor naar Molenhoek...
Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Op de terugweg via deze route zou je ook iets verder Duitsland in kunnen.
Via Kranenburg. Daar zit een "groot" inkoop centrum met de aldi, dm, penny en drankenhal. Plus tankstation bij de rotonde.
Jullie zitten er klaar voor! Met je neus vooraan 😂quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Gesettled, nog lekker rustig...
Nee, geen FOK! vlag hier...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jullie zitten er klaar voor! Met je neus vooraan 😂
Heb je een spandoek FoK! bij je. Dat is toch alleen voor insiders!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |