Wat een chaos net opstopping, echt wat een malloten ookquote:
Hahaha ja dan had je inhammetjes waar je even in kon en ik koos dan de rechter ipv linkerquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat is me reuze meegevallen
De smalle en slechte wegen waar 2 auto's elkaar niet of nauwelijks kunnen passeren had ik meer last van
Nadeel van die inhammetjes is dat ze vaak niet berekend zijn op een lage auto, dus flink in de nodige kuilen gestuiterdquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja dan had je inhammetjes waar je even in kon en ik koos dan de rechter ipv linkermaar altijd
Ohquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nadeel van die inhammetjes is dat ze vaak niet berekend zijn op een lage auto, dus flink in de nodige kuilen gestuiterd
Wel onwijs mooi toch?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Auto kon het hebben, en mijn rug heeft zich ook verbazend goed gehouden, alle 2212km
Ja het is een ervaring. Geen snelwegquote:
2e keer al in een paar dagen ...quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat een chaos net opstopping, echt wat een malloten ook
Ja mijn nachtmerrie is nog steeds op een bergweg ergens in Schotland en toen stond er zo'n vrachtwagen met boomstronken voor mequote:Op woensdag 19 juli 2023 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben ze ook bewust opgezocht, die weggetjes, toch deel van de charme
Newbie mijn neusquote:
Denk het ook niet, maar je weet het natuurlijk nooit. We zijn allemaal newbies geweestquote:
Mehh poef in 40 plus nee. Ik kwam binnen in R&Pquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar je weet het natuurlijk nooit. We zijn allemaal newbies geweest
Ah, welke naam toen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Mehh poef in 40 plus nee. Ik kwam binnen in R&PNiet als Soury toen btw. Maar wel rond gekeken en uiteindelijk gebleven.
En hoe kwam jij hier en binnen. Of poef gelijk in ONZquote:
Nee niet met een andere naam ik googelde iets en kwam op fok terecht.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, welke naam toen?
Ik las eerst mee in de COS Utopia en later account aangemaakt en daar in gepost etc
Ik poste eerst in WK van 2004. Daarna vooral in WKN en MEN.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe kwam jij hier en binnen. Of poef gelijk in ONZ
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet met een andere naam ik googelde iets en kwam op fok terecht.
Ja toen begon ik te postenquote:
We zijn van het zelfde fok jaarquote:
De gouden Kooi. Het was echt goudquote:
Dan heb je wat gemist uiteraard op fok.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik heel even gekeken, maar was er al snel klaar mee...
Met die Terror Jaap was dat toch?quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist uiteraard op fok.
Ja rollend in de kots. En ik had een fok liefje door die soapquote:
Beste RLS everquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik heel even gekeken, maar was er al snel klaar mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |