abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211156724
Gister een begin gemaakt aan Alan Wake 2. Heerlijke (Stephen King) sfeer vooralsnog. Ook fijn dat ik tot nu toe eigenlijk de hele tijd in spanning heb gezeten terwijl ik hoogstens 3 kogels heb gelost. Hier ga ik van genieten de komende tijd.
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 november 2023 @ 14:04:40 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211156729
quote:
8s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:03 schreef ems. het volgende:
Gister een begin gemaakt aan Alen Wake 2. Heerlijke (Stephen King) sfeer vooralsnog. Ook fijn dat ik tot nu toe eigenlijk de hele tijd in spanning heb gezeten terwijl ik hoogstens 3 kogels heb gelost. Hier ga ik van genieten de komende tijd.
Ik ben begonnen met Control. Moet er nog even inkomen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_211156752
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ben begonnen met Control. Moet er nog even inkomen :P
Die heb ik geprobeerd maar in tegenstelling tot Max Payne en Alan Wake (van Remedy) ben ik daar nooit zo goed op gegaan. Ik ga nu AW2 uitspelen en dan control nog maar eens proberen.
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 november 2023 @ 14:07:04 #279
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211156762
quote:
8s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:06 schreef ems. het volgende:

[..]
Die heb ik geprobeerd maar in tegenstelling tot Max Payne en Alan Wake (van Remedy) ben ik daar nooit zo goed op gegaan. Ik ga nu AW2 uitspelen en dan control nog maar eens proberen.
Ik wil AW2 ook nog doen maar schijnbaar is er een connectie tussen Control en Alan Wake. Dus vandaar :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_211156874
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik wil AW2 ook nog doen maar schijnbaar is er een connectie tussen Control en Alan Wake. Dus vandaar :P
Ik meen gelezen te hebben dat die connectie er alleen is ergens in een DLC van control. En dat de connectie verder geen directe invloed heeft op de verhalen van de twee dus daarom zou ik het niet laten :P
Conscience do cost.
  Redactie Games woensdag 1 november 2023 @ 15:36:56 #281
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_211157646
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je kunt em gewoon los spelen. Ik heb enkel voor de zekerheid nog een recap van het eerste Alan Wake deel gekeken op Youtube omdat het alweer een tijdje geleden was dat ik Alan Wake 1 gespeeld heb. Er zitten wat verwijzingen in naar personages uit het eerdere deel, maar voor de rest wordt je in deel 2 wel in het verhaal meegenomen. Control heb ik ook nooit uitgespeeld, ondanks dat de mechanics wel tof waren.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_211159338
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:57 schreef V. het volgende:
Er is een soort Halloween-sale, mijn hele wishlist is in de korting.
Geen idee of ik wat ga kopen.
64% korting op miasma chronicles, maar even aangeschaft. Mutant Year Zero was wel geinig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 2 november 2023 @ 00:15:21 #283
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_211162801
quote:

[..]
Valt allemaal wel mee
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 november 2023 @ 20:15:33 #284
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_211172492
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 18:45 schreef Monolith het volgende:

[..]
64% korting op miasma chronicles, maar even aangeschaft. Mutant Year Zero was wel geinig.
Ik wacht op de humble bundle voor die game.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_211192066
Ik ben echt een schijterd. Ik vind Alan Wake 2 eng. Ik ben te oud om dit soort shit eng te vinden maar toch ;(
Conscience do cost.
  Redactie Games maandag 6 november 2023 @ 17:41:17 #286
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_211213965
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:30 schreef ems. het volgende:
Ik ben echt een schijterd. Ik vind Alan Wake 2 eng. Ik ben te oud om dit soort shit eng te vinden maar toch ;(
Je bent niet de enige hoor. Die jumpscareflashes zijn later in het spel ook nog cheap en irritant omdat ze echt out of the blue verschijnen, zonder echt een reden in het verhaal behalve om de speler schrik aan te jagen. Het is net alsof iemand je stilletjes om een hoekje op staat te wachten en kei hard “Boe” gaat lopen roepen. Zodat je continue op je tenen loopt..
pi_211214404
quote:
3s.gif Op maandag 6 november 2023 17:41 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Je bent niet de enige hoor. Die jumpscareflashes zijn later in het spel ook nog cheap en irritant omdat ze echt out of the blue verschijnen, zonder echt een reden in het verhaal behalve om de speler schrik aan te jagen. Het is net alsof iemand je stilletjes om een hoekje op staat te wachten en kei hard “Boe” gaat lopen roepen. Zodat je continue op je tenen loopt..
Ah, die heb ik ook al een paar keer gehad. Ondanks dat ik (uiteraard) schrok vond ik die geeneens zo erg. Volgens mij past het verhaaltechnisch ook ergens wel in.

Maar gewoon, de sfeer. Is beklemmend op een hele goede manier. Het doet me op veel manieren denken op de sterke delen van Silent Hill.
Conscience do cost.
pi_211216934
quote:
3s.gif Op maandag 6 november 2023 17:41 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Met die zaklamp is wel bruut gedaan. Alles onder controle als je schijnt tot er ineens zo'n ghost op je af sprint :(

Pathtracing op de 4000 series is ook echt bloedgeil in dit spel :9
blablablabla
pi_211216949
quote:
8s.gif Op maandag 6 november 2023 18:33 schreef ems. het volgende:

[..]
Ah, die heb ik ook al een paar keer gehad. Ondanks dat ik (uiteraard) schrok vond ik die geeneens zo erg. Volgens mij past het verhaaltechnisch ook ergens wel in.

Maar gewoon, de sfeer. Is beklemmend op een hele goede manier. Het doet me op veel manieren denken op de sterke delen van Silent Hill.
Aan het einde is het niet meer eng dan weet je precies wat je kan verwachten.
blablablabla
  woensdag 8 november 2023 @ 16:42:40 #290
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_211235200
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:30 schreef ems. het volgende:
Ik zit al vast in die morgue _O- _O- _O-.
Je moet in het licht blijven, maar die lamp gaat uit en een milliseconde later komt die dikkerd me pakken _O- _O-.

Nouja, het wat toch gratis, dan maar naar de volgende game :D _O-
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_211237686
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:42 schreef PirE het volgende:

[..]
Ik zit al vast in die morgue _O- _O- _O-.
Je moet in het licht blijven, maar die lamp gaat uit en een milliseconde later komt die dikkerd me pakken _O- _O-.

Nouja, het wat toch gratis, dan maar naar de volgende game :D _O-
Gewoon wachten tot hij langs je loopt en dan andere kant op rennen en die gun oppakken toch? :P Dat was niet zo lastig
Conscience do cost.
  woensdag 8 november 2023 @ 21:53:49 #292
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_211238727
quote:
8s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:18 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik meen gelezen te hebben dat die connectie er alleen is ergens in een DLC van control. En dat de connectie verder geen directe invloed heeft op de verhalen van de twee dus daarom zou ik het niet laten :P
Een relatief kleine link is er wel te vinden, maar dat is haast Easter Egg niveau.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games donderdag 9 november 2023 @ 17:14:33 #293
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_211244846
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 21:29 schreef Elan het volgende:

[..]
Met die zaklamp is wel bruut gedaan. Alles onder controle als je schijnt tot er ineens zo'n ghost op je af sprint :(

Pathtracing op de 4000 series is ook echt bloedgeil in dit spel :9
Ik heb geen Pathracing en RTX en dan nog ziet het er wel mooi uit. Maar inventory-space is wel een ding. Pik je een paar wapens op en meteen is je space al vol, los van andere items. Je moet gewoon wapens droppen om ruimte te houden voor wat ammo, healing items en ander wat los grut.

Inmiddels zijn we 10 patches verder al sinds day 1 release en nog steeds audio-glitches, progressiebugs. Maar wel een hogere ammo en health pack drop.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mr.Noodle op 09-11-2023 17:22:13 ]
pi_211245286
quote:
18s.gif Op donderdag 9 november 2023 17:14 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Ik heb geen Pathracing en RTX en dan nog ziet het er wel mooi uit. Maar inventory-space is wel een ding. Pik je een paar wapens op en meteen is je space al vol, los van andere items. Je moet gewoon wapens droppen om ruimte te houden voor wat ammo, healing items en ander wat los grut.

Inmiddels zijn we 10 patches verder al sinds day 1 release en nog steeds audio-glitches, progressiebugs. Maar wel een hogere ammo en health pack drop.
Inventory space die beperkt hoor hoort bij een goede horrorsurvival game imo.
Zie RE, Deathspace etc.
blablablabla
pi_211249677
Als iemand nog een gaming monitor zoekt, voor 200 piek gaat het niet beter worden dan dit:

https://www.mediamarkt.nl(...)12bdaa3bb2cb392cc5c1
blablablabla
pi_211250291
Een steamdeck met 1 tb komt beschikbaar 😮
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_211250344
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Een steamdeck met 1 tb komt beschikbaar 😮
Dat vond ik nou net het minst interessante van de nieuwe versie, want die SSD kan je zelf wel verwisselen.

Hij krijgt een oled-scherm O+

En nu ben ik iets jaloers, want ik ga er niet mijn huidige deck voor vervangen. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_211250374
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 00:13 schreef Elan het volgende:
Als iemand nog een gaming monitor zoekt, voor 200 piek gaat het niet beter worden dan dit:

https://www.mediamarkt.nl(...)12bdaa3bb2cb392cc5c1
:0 165hz ips 1440p voor 200 is wel netjes ja
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211250385
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2023 07:43 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Dat vond ik nou net het minst interessante van de nieuwe versie, want die SSD kan je zelf wel verwisselen.

Hij krijgt een oled-scherm O+

En nu ben ik iets jaloers, want ik ga er niet mijn huidige deck voor vervangen. :{
Ik ga hem ook niet voor vervangen. Ik heb zelf de interne schijf van 512 GB van mijn eigen steamdeck nog niet eens vol. Anders stop ik wel een microSSD card van 1 TB er nog in.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator vrijdag 10 november 2023 @ 08:43:03 #300
8781 crew  Frutsel
pi_211250595
Iemand 'The Front' al gespeeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: