Zoals je al aangeeft, je volgt het nog maar kortquote:Op zondag 6 augustus 2023 00:21 schreef magnaal het volgende:
We volgen nog niet zo lang en eigenlijk, spijt ons dat. Maar we zullen van de laatste weken genieten,
We hebben een soort trauma opgelopen door vroegere RLS, ga geen namen noemen. Dus vandaar dat we deze links lieten liggen. Maar toch ontkwamen we er niet aan, eigenlijk door social media werden we nieuwsgierig gemaakt.
Ik vind het programma zo leuk bedacht, met spellen, opdrachten enzovoorts..
En ik vind dat kandidaten redelijk met elkaar omgaan, met hier en daar een kwinkslag..
Roddelen en stoken hoort erbij hoor, net als voor jezelf 'zorgen'...
Dat is niet het beeld wat de show uitstraalt, maar het is af en toe fijn om op kandidaten te kunnen mopperen of zelfs een beetje te cancelen..
We hebben natuurlijk terug gekeken en gelezen en we vonden alles en iedereen eigenlijk leuk.
Op naar de laatste, hopelijk hele spannende weken..Samen met de gezellige Cos..
quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:17 schreef Chanel5 het volgende:
Kinderen zijn blij dat ze terug zijn uit Griekenland,35/ 40+graden voor bijna 14 dagen is een beetje TE, ze begonnen na 21.00/22.00 pas een beetje te leven.
quote:
Leuk!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zonder arrogantie kan ik zeggen dat ik er heel veel weet.
Dit omdat ik jarenlang aan Postcrossing heb gedaan, kaarten over de hele wereld sturen en ontvangen.
Altijd heel gaaf als ik er één uit een apart land ontving, zoals o.a. uit Buthan..
Discutabel,het mag hier niet over de streams gaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
En mag hier wel alles worden besproken dan?
Niks moet Moes.quote:
Ik vind al die regeltjes maar wat lastig en ook onduidelijk, de ene keer mag iets wel en dan weer niet, wist niet dat het hier niet over de streams mag aan en dan ga je mssn zo de fout in.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Discutabel,het mag hier niet over de streams gaan.
Hoe gaat het met je?
Ik wil juist even serieus.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind al die regeltjes maar wat lastig en ook onduidelijk, de ene keer mag iets wel en dan weer niet, wist niet dat het hier niet over de streams mag aan en dan ga je mssn zo de fout in.
Maar gaan jullie maar gezellig kletsen, zal jullie niet storen
Duhuh. Love you. Het is wel een zoektocht op Fok hoor wie of wat is te vertrouwen. Niet fijn en steeds minder zin in.quote:
Ik lees wel mee.En zie je dingen doen. Vandaar dat ik graag even wil praten/posten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Duhuh. Love you. Het is wel een zoektocht op Fok hoor wie of wat is te vertrouwen. Niet fijn en steeds minder zin in.
Ik maak vast fouten maar aldaar, je weet wel, wow wat een gemene mensen. Ik moet er ook gewoon mee stoppen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees wel mee.En zie je dingen doen. Vandaar dat ik graag even wil praten/posten.
Het gaat niet over Mirthe nu.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik maak vast fouten maar aldaar, je weet wel, wow wat een gemene mensen. Ik moet er ook gewoon mee stoppen.
Maar ik vind wel in tegenstelling tot jou dat Mirthe ook mag winnen.
Eerste voorbeeld.En ik heb er meer.Als je het niet wil stop ik hoor.quote:
Ik heb het er 2 keer over gehad.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerste voorbeeld.En ik heb er meer.Als je het niet wil stop ik hoor.
Je bleef maar doorgaan over kapen.
En wat doe je zelf?
Vrolijk kapen.
Iets met respect toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |