SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 17-07-2023 17:20:05 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Daarmee kost het een fractie van wat je betaald in de winkel en dat zal altijd zo blijven.quote:
hoepel op vent, wat weet zo'n brillenkneus op youtube van de oorlogquote:
Iedereen weet toch dat India de grootste winnaar is van deze oorlog na de industrieel militaire complexen van de VS en Rusland.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:38 schreef Culkin het volgende:
[..]
hoepel op vent, wat weet zo'n brillenkneus op youtube van de oorlog
Ah, een kritische geest. Vertel eens, wat klopt er niet aan zijn verhaal. En welk probleem heb je met zijn bril?quote:Op maandag 17 juli 2023 17:38 schreef Culkin het volgende:
[..]
hoepel op vent, wat weet zo'n brillenkneus op youtube van de oorlog
weet ik veel, ik dacht dat jullie hier zo communiceerdenquote:Op maandag 17 juli 2023 18:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah, een kritische geest. Vertel eens, wat klopt er niet aan zijn verhaal. En welk probleem heb je met zijn bril?
"At the end of the day we are a great power."quote:Op maandag 17 juli 2023 17:56 schreef Perrin het volgende:
Olga is ziedend.
[ twitter ]
Als je tegen jezelf en je publiek moet blijven zeggen dat je een wereldmacht bent, ben je waarschijnlijk geen wereldmacht..
Leuk dat Unilever en Heineken zo in het nieuws komen. Hopelijk worden die bedrijven wijzerquote:Op maandag 17 juli 2023 18:18 schreef 3rr0r het volgende:
1Vandaag nu op tv. Pensioenfondsen willen dat de NL bedrijven weggaan uit Rusland.
Olga skabayevaquote:Op maandag 17 juli 2023 17:56 schreef Perrin het volgende:
Olga is ziedend.
[ twitter ]
Als je tegen jezelf en je publiek moet blijven zeggen dat je een wereldmacht bent, ben je waarschijnlijk geen wereldmacht..
https://eenvandaag.avrotr(...)ief-zijn-in-rusland/quote:Op maandag 17 juli 2023 18:18 schreef 3rr0r het volgende:
1Vandaag nu op tv. Pensioenfondsen willen dat de NL bedrijven weggaan uit Rusland.
quote:De vijf pensioenfondsen laten aan EenVandaag weten dat ze bij deze bedrijven aandringen op een vertrek uit Rusland. Maar ze stellen daarbij geen deadline, en vooralsnog doen ze ook geen aandelen van de hand. Daarmee blijven ze dus mede-eigenaar van de bedrijven.
quote:Europarlementariër Paul Tang (PvdA) noemt het 'heel goed' dat de pensioenfondsen in gesprek gaan met Nederlandse bedrijven die ondanks eerdere beloftes daarmee te stoppen nog actief zijn in Rusland. "Maar ze moeten er wel voor zorgen dat ze niet steeds in gesprek blijven. Ze moeten ook een deadline stellen om te zorgen dat ze inderdaad ook echt druk uitoefenen op die bedrijven."
Hij wil bovendien dat de bedrijven met financiële prikkels worden bewogen daadwerkelijk uit Rusland te vertrekken: "Zorg dat de winst op de Russische bedrijfsonderdelen van bedrijven wordt weg belast. Dan is er geen enkele reden meer voor hen om daar te investeren." Het geld zou wat hem betreft in een fonds voor de wederopbouw van Oekraïne moeten komen.
Deze die meteen in de commens geplaats is.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:41 schreef Starhopper het volgende:
De Russische gehaktmolen gaat weer draaien.
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op maandag 17 juli 2023 18:43 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Deze die meteen in de commens geplaats is.
[ afbeelding ]
Ai, daar was ik al een tijdje bang voor. Fingers crossed.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:41 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik stond me al af te vragen waar die 300k conscripts waren die in sep~dec gerecruit werden. Nu komen ze eindelijk tevoorschijnquote:Op maandag 17 juli 2023 18:41 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Zit je nou pro Russische propoganda af te draaien?quote:Op maandag 17 juli 2023 18:41 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op maandag 17 juli 2023 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit je nou pro Russische propoganda af te draaien?
Komt vast wel goed. Ik neem aan dat ze dit al aan zagen komen en de verdediging op orde hebben. 100k troepen zie je niet over het hoofd lijkt mij.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ai, daar was ik al een tijdje bang voor. Fingers crossed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |