Midlife crisis he? Dan wil je jezelf relevant maken 🥲quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat je dit met ons wilt delen, we voelen ons speciaal nu ❤
Ag poekie is het zo ver ja?quote:Op woensdag 19 juli 2023 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Midlife crisis he? Dan wil je jezelf relevant maken 🥲
Nee hoor. Maak je geen zorgenquote:
Heb je net als Faxie een cabrio?quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:26 schreef aeque het volgende:
Goed om te zien dat sommige dingen niet veranderen, zoals Faxie die jaloers is.
Nee. Ik heb zelfs geen auto. Niet nodigquote:
Jij bent al bezetquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik heb zelfs geen auto. Niet nodig
Gisteren wel een chickie rondgeredenquote:
The milf mobielquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisteren wel een chickie rondgereden
Een vriendin van m'n moeder, vrouwtje van 80Ze vond m'n auto zo mooi dus ik zei van stap maar even in, gaan we een blokje om
En hoequote:
Smooth.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een vriendin van m'n moeder, vrouwtje van 80Ze vond m'n auto zo mooi dus ik zei van stap maar even in, gaan we een blokje om
Tof manquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vond het tijd voor wat andersquote:
Hee, jou ken ikquote:
Jazekerquote:
Haquote:
Al een beetje op orde in huis? Al bergen met wijn gekocht voor je kelder of hebben jullie er een BDSM hobby hok van gemaakt?quote:
SAMZZ!quote:
Misschien beidequote:Op woensdag 19 juli 2023 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al een beetje op orde in huis? Al bergen met wijn gekocht voor je kelder of hebben jullie er een BDSM hobby hok van gemaakt?
quote:
Omg, Barbquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien beide
We zijn een aardig eind op weg! Na de vakantie is eindelijk mijn werkkamer aan de beurt!
Hoest met de meest epische tieten van Fok?quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien beide
We zijn een aardig eind op weg! Na de vakantie is eindelijk mijn werkkamer aan de beurt!
[..]
[..]
Omg, Barb!
Jaquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Het was ook wel een hele grote kelder.
Enorm moe, toe aan vakantie! Bijna zover gelukkig.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoest met de meest epische tieten van Fok?Huisje komt op orde?
Goed nieuwsquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja!
Maar er moet nog wel veel, hoor. Mijn werkkamer, de logeerkamer en de hobbyruimte van mijn vriend moeten nog gedaan wordrn. Verder wil ik de hal en de trap schilderen (heeft geen haast), willen we een ander badkamermeubel, moet de schuur uitgemest en moet de overkapping gebouwd worden. En dan moet de tuin nog als een idioot gesnoeid worden.
Maar first things first, mijn werkkamer, wat ook atelier wordt.
[..]
Enorm moe, toe aan vakantie! Bijna zover gelukkig.
Zie hierboven.
Klinkt alsof je de schilderinspiratie weer terug hebt. Fijn. Veel te doen als ik het zo lees, maar vooral leuke dingen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja!
Maar er moet nog wel veel, hoor. Mijn werkkamer, de logeerkamer en de hobbyruimte van mijn vriend moeten nog gedaan wordrn. Verder wil ik de hal en de trap schilderen (heeft geen haast), willen we een ander badkamermeubel, moet de schuur uitgemest en moet de overkapping gebouwd worden. En dan moet de tuin nog als een idioot gesnoeid worden.
Maar first things first, mijn werkkamer, wat ook atelier wordt.
Jaquote:
Voordeel is dat het niet moet, dus er zit geen tijdsdruk achter. We kunnen al perfect wonen. De kamers zijn ook allemaal functioneel, maar niet zoals wij (lees: ik) ze willen hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je de schilderinspiratie weer terug hebt. Fijn. Veel te doen als ik het zo lees, maar vooral leuke dingen.
Ik ben niet verrast door deze rolverdeling.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:40 schreef Samzz het volgende:
Voordeel is dat het niet moet, dus er zit geen tijdsdruk achter. We kunnen al perfect wonen. De kamers zijn ook allemaal functioneel, maar niet zoals wij (lees: ik) ze willen hebben.
Ik heb dit jaar drie grotere werken gemaakt. A3 formaat. Na de vakantie lekker verder.
Verkleinwoorden gebruiken is een typisch iets voor mensen die vaak tegen babies praten.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik wilde typen "ijsje eten", maar dan wordt AirwiN weer boos
Whyquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik wilde typen "ijsje eten", maar dan wordt AirwiN weer boos
Ik heb Facebook én Instagramquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet verrast door deze rolverdeling.
Zijn je werken nog ergens te zien online?
Ik ga kijken of ik je kan vinden.quote:
Verkeerdequote:
Omdat AirwiN soms onbewust boomertrekjes begint te vertonen en dan boos wordt om niksquote:
Die andere inmiddels ook gevonden. Prachtig weer. Zo natuurgetrouw.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verkeerde.
Wel mijne, maar met die doe ik niks.
boomertrekkenquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat AirwiN soms onbewust boomertrekjes begint te vertonen en dan boos wordt om niks
Heeft de after-midlife-crisis toegeslagenquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat AirwiN soms onbewust boomertrekjes begint te vertonen en dan boos wordt om niks
Thanksquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die andere inmiddels ook gevonden. Prachtig weer. Zo natuurgetrouw.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft de after-midlife-crisis toegeslagen.
Zie hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |