Beide hebben wel een gevoel bij Fortuna . Al moet je alles met een grote korrel zout nemen bij de dubbele tong-dwerg. Over een maand weer een goed gevoel bij Utrecht of Den Bosch.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Gaat wel erg ver dit, hij is ook weer geen van Bommel ofzo hè.
quote:Op maandag 17 juli 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Volgens The Guardian is een bod van 23 miljoen op Bassey afgewezen door Ajax.
Minstens het dubbele.quote:Op maandag 17 juli 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Die is er vooral om ballen op te pompen maar goed, John gaat daar niet interessant over doen en kent zijn plek.quote:Op zondag 16 juli 2023 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat doet De Wolf eigenlijk bij jullie? (als het niet te veel is, lijkt het me een prima vergelijking)
John lijkt me ook wel een sympathieke gast.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is er vooral om ballen op te pompen maar goed, John gaat daar niet interessant over doen en kent zijn plek.
Dat gaat met Sneijder natuurlijk niet gebeuren.
Wat een triestigheidquote:Op maandag 17 juli 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naast de sportieve malaise roert nu ook de tokkie-afdeling van Ajax zich
Zeg het maar boys
Warme club.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naast de sportieve malaise roert nu ook de tokkie-afdeling van Ajax zich
Zeg het maar boys
Hier geloof ik echt geen bal vanquote:Op maandag 17 juli 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
https://guardian.ng/sport(...)nited-target-dennis/quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is niet terug te vinden in de Guardian maar dat kan ook aan mij liggen.
Maar dit is niet The Guardian uit de UK, dat is wel een serieuze krant maar een/de Nigeriaanse versie, dus dat kunnen we dan wel met wat korrels zout nemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
https://guardian.ng/sport(...)nited-target-dennis/
Maar dan nog.........
En The Guardian baseert zich weer op bronnen uit Nederland
ohja inderdaadquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dit is niet The Guardian uit de UK, dat is wel een serieuze krant maar een/de Nigeriaanse versie, dus dat kunnen we dan wel wat korrels zout nemen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dit is niet The Guardian uit de UK, dat is wel een serieuze krant maar een/de Nigeriaanse versie, dus dat kunnen we dan wel met wat korrels zout nemen.
Dan kan je Sneijder net zo goed een contract geven voor op het middenveldquote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:10 schreef Enchanter het volgende:
Het is erg stil rond transfers of krijgen we zo meteen te horen :"we gaan het met deze groep doen" ?
Die dan eind augustus alsnog vertrekt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan kan je Sneijder net zo goed een contract geven voor op het middenveld.
Nee we hebben geen lek naar Mike meer.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:10 schreef Enchanter het volgende:
Het is erg stil rond transfers of krijgen we zo meteen te horen :"we gaan het met deze groep doen" ?
Ff los van het sentiment, wat zou hij toevoegen? Stukje ervaring wellicht op topniveau als speler, maar wat verder?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:41 schreef Heeinz het volgende:
F-side
Des te meer reden om Sneijder binnen te halen
Heeft hij eigenlijk FIFA certificeringen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:59 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ff los van het sentiment, wat zou hij toevoegen? Stukje ervaring wellicht op topniveau als speler, maar wat verder?
Ik las (ik meen in het Parool) dat hij toch weer een trainerscursus wil gaan doen, dan zou het een stage of zo zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:59 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ff los van het sentiment, wat zou hij toevoegen? Stukje ervaring wellicht op topniveau als speler, maar wat verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |