SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe zitten er in deze kopgroep genoeg klimmers die het Wout lastig kunnen maken. Maar ja…quote:Op zondag 16 juli 2023 16:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt me wel grappig als Wout dit niet wint.
Wout moet wachten straksquote:Op zondag 16 juli 2023 16:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In principe zitten er in deze kopgroep genoeg klimmers die het Wout lastig kunnen maken. Maar ja…
Jij moet just niks!quote:Op zondag 16 juli 2023 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik moet om 17:00 bij de Franse buren zijn. Hopelijk hebben ze tv aanstaan.
Het was een vreselijk kwartier. Dodelijk saai en nietszeggend.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Mwah. Nog wel stuk beter dan Froome. Maar nee, winnen gaat hem niet meer worden. Hopelijk ooit een ritzegequote:Op zondag 16 juli 2023 16:30 schreef TAmaru het volgende:
Ik denk niet dat Bernal ooit nog terug gaat komen op zijn tourwinstniveau. Daarvoor is dit gewoon te slecht. Dit is precies het niveau dat Froome heeft na zijn valpartij en die gaat ook nooit meer beter worden.
Het blijven met grote voorsprong de beste bekkentrekkers, die Fransozen.quote:
Hij is 100% in orde zei hij eergisteren.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Gaudu is gewoon ziek. Dat kan niet anders. Zo'n generationeel talent.
Buren vervaltquote:Op zondag 16 juli 2023 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik moet om 17:00 bij de Franse buren zijn. Hopelijk hebben ze tv aanstaan.
Nog steeds.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Ooit was Costa één van de slimste en leepste renners.
Als hij niet anticipeert wordt hij op Mont Blanc weggereden, dus dat valt wel mee.quote:
Respect dat hij zich nog zo moedig groot probeert te houden.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij is 100% in orde zei hij eergisteren.
Hmm anticiperen van een beetje heel ver, maar akkoord.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als hij niet anticipeert wordt hij op Mont Blanc weggereden, dus dat valt wel mee.
Als van Baarle ook persona non grata wordt in België is dat zowaar wel echt een probleem.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:47 schreef Toby56 het volgende:
Van Baarle leidt de achtervolging op de groep Van Aert.
Hebben Renaat en José al geklaagd hoe slecht Wout wordt behandeld bij JV?
Heeft Strong er überhaupt ooit gezeten?quote:Op zondag 16 juli 2023 16:49 schreef Chiappucci het volgende:
Wie gaat de regie vertellen dat Tiller, Strong en Teuns hier al lang niet meer bij zitten?
De wraak voor San Sebastian.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:55 schreef DeeBee het volgende:
Wout rijdt ook weer ontzettend voor eigen BV, maar wat doet 'ie veel kopwerk he!!!1!!
Mwah, een monument gewonnen, dus valt wel mee.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:56 schreef Devolder het volgende:
Wout heeft voor zijn maatstaven een bedroevend seizoen
Het zal niet geholpen hebben. Ook als je hele land (waarschijnlijk inclusief vrienden en familie) iets vindt...quote:
E3 prijs is geen monumentquote:Op zondag 16 juli 2023 16:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, een monument gewonnen, dus valt wel mee.
Natuurlijk wil Wout voor de etappe.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:59 schreef Idisrom het volgende:
Tenzij Wout zelf voor de etappewinst wil gaan, anders snap ik niets van deze krachtensmijterij.
Christophe won het monument der monumentenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, een monument gewonnen, dus valt wel mee.
Maar Wout was daar de morele winnaar.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:00 schreef Devolder het volgende:
[..]
Christophe won het monument der monumenten
Pogacar heeft er ook 4quote:Op zondag 16 juli 2023 17:01 schreef Devolder het volgende:
Mathieu: 4 monumenten
Tadej: 3 monumenten
Wout: 1 monument
Simon Gerrans lacht om Wout
En straks heeft Wout mogelijk 10 Touretappes tegenover 1 voor Mathieu, het is allemaal wat.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:01 schreef Devolder het volgende:
Mathieu: 4 monumenten
Tadej: 3 monumenten
Wout: 1 monument
Simon Gerrans lacht om Wout
Die andere heet Wouterquote:Op zondag 16 juli 2023 17:01 schreef Toby56 het volgende:
Ik ga Wout nu maar weer even Twan noemen, want anders kom ik in de war met Wout.
Stelling: Touretappes zijn overschat.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:04 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
En straks heeft Wout mogelijk 10 Touretappes tegenover 1 voor Mathieu, het is allemaal wat.
Mee eens. Maar ik vind lijstjes sowieso overschat. Daarin mist iedere nuance.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Stelling: Touretappes zijn overschat.
FREE LANDA en Wout is Twan.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met Landa erachter moet Twan lekker in het wiel gaan hangen.
1 monument telt ook 10x zoveel mee dan een etappe winnen.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:04 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
En straks heeft Wout mogelijk 10 Touretappes tegenover 1 voor Mathieu, het is allemaal wat.
Ik ruil met liefde Carl en Sebastiaan in voor 2 extra camera's.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Slecht dat dit niet in beeld is gebracht. Graag meer motoren in koers om dit vast te kunnen leggen.
steilequote:Op zondag 16 juli 2023 17:11 schreef -Sigaartje het volgende:
Het is werkelijk prachtig daar. Die stijle wanden langs de weg en die enorme mooie huizen (daar kan het dus wel, ruimte zat).
Dan finishen we met 5 man in Parijs.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:12 schreef Devolder het volgende:
Misschien moeten we voor de veiligheid instellen: val je? Uit koers.
En schorsing van 3 maandenquote:Op zondag 16 juli 2023 17:12 schreef Devolder het volgende:
Misschien moeten we voor de veiligheid instellen: val je? Uit koers.
En wat als het alternatief Marco is?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb geen zin in een ritoverwinning van Wout, ongeacht welke Wout.
Wouter mag wel winnen van mijquote:Op zondag 16 juli 2023 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar als je moet kiezen welke Wout?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar sluit ik me volledig bij aan.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar die gaat niet winnen.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:13 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
En wat als het alternatief Marco is?
Link?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Op de PLAYER kun je On Demand beeld zien van de val.
Ik ga echt niet betalen om een val te zien. Die zal ik wel op tiktok zien vanavondquote:Op zondag 16 juli 2023 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.eurosport.nl/(...)0ch20020/video.shtml
Terugspoelen naar 35,8 van de streep.
Elke liefhebber heeft de PLAYER natuurlijk al.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga echt niet betalen om een val te zien. Die zal ik wel op tiktok zien vanavond
Nu GRATIS op tv.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga echt niet betalen om een val te zien. Die zal ik wel op tiktok zien vanavond
Maar als je eerlijk bent vind je Poels toch best een mooi alternatief als het geen Belg kan zijn?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg kan ik niet anders zeggen dat ik graag Wout Van Aert zie winnen
Maar er is al voor Gino gewonnenquote:Op zondag 16 juli 2023 17:21 schreef Chiappucci het volgende:
Poels die voor 'Gino' wint, ik zou er direct voor tekenen.
zeker ter ere van zijn ploegmaat die is verongelukt.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:20 schreef Devolder het volgende:
[..]
Maar als je eerlijk bent vind je Poels toch best een mooi alternatief als het geen Belg kan zijn?
Nummers 1 en 2 uit het klassement gaan niks doen?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:21 schreef Zorro het volgende:
Deze etappe is toch aardig bezig een anticlimax te worden
Tja, het argument Landa vind ik niet heel sterk eerlijk gezegd.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Poels die gewoon rond blijft draaien, ze moeten daar toch iemand in de auto hebben die zegt dat hij het werk aan die andere twee moet laten.
Dit willen we niet missenquote:Op zondag 16 juli 2023 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu nog een interview met Dielon, kopen we wat voor.
Het argument dat je minder hoeft te doen omdat er een ploeggenoot achter zit is op dit moment een zeer sterk argument.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tja, het argument Landa vind ik niet heel sterk eerlijk gezegd.
Maar Landa zit daar in een groep van 12, waarbij het nog maar de vraag is of hij de sterkste gaat zijn. Daarvoor zou ik de samenwerking vooraan niet in de soep laten lopen.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het argument dat je minder hoeft te doen omdat er een ploeggenoot achter zit is op dit moment een zeer sterk argument.
Niet heel handig dit.quote:
Alsof die andere twee gaan stoppen met rijden.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Maar Landa zit daar in een groep van 12, waarbij het nog maar de vraag is of hij de sterkste gaat zijn. Daarvoor zou ik de samenwerking vooraan niet in de soep laten lopen.
Als dit al 'heel naar' is, dan is iedere valpartij dat. Hij valt netjes op z'n zij en kan gewoon weer doorfietsen.quote:
Het zal wel weer aan mijn onervarenheid liggen, maar waarom zijn dit soort kaartjes allemaal in 0 - 200 km (start-finish), en zie ik op tv 200 - 0 km (start-finish). Hoe weet ik dan hoever ze nog moeten tot de klimquote:
Misschien moet hij Soler ook een keer les geven want die kan er niets van.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alex, we hebben je daalkunsten nodig.
Daar erger ik me ook altijd aan.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan mijn onervarenheid liggen, maar waarom zijn dit soort kaartjes allemaal in 0 - 200 km (start-finish), en zie ik op tv 200 - 0 km (start-finish). Hoe weet ik dan hoever ze nog moeten tot de klim
Terechte klacht.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan mijn onervarenheid liggen, maar waarom zijn dit soort kaartjes allemaal in 0 - 200 km (start-finish), en zie ik op tv 200 - 0 km (start-finish). Hoe weet ik dan hoever ze nog moeten tot de klim
Andere Wout miste de bocht een beetjequote:Op zondag 16 juli 2023 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prachtige inhaalactie van Wout in die bocht.
Of als Wout Wout in het pak steekt.quote:
Is Glassdrive het nieuwe W52?quote:Op zondag 16 juli 2023 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
We komen in vorm. @:Mani89
Portugese politie neuk je moeder.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
We komen in vorm. @:Mani89
Inderdaadquote:Op zondag 16 juli 2023 17:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Rasklimmer Wout zal Slaaf Wout weldra gaan lossen.
Jimmy Whelan wordt de internationale ontdekking deze zomer. Begin dit jaar was hij schandalig op de brommer in Australië, dat vergeet ik niet snel meer.quote:
Was daar nog ruimte voor?quote:
En hij is nog niet zo oud.quote:
Die rijdt voor Ginoquote:Op zondag 16 juli 2023 17:41 schreef Chiappucci het volgende:
Als Wout nu even denkt dat hij 'Chris' in zijn wiel heeft, dan moet het goed komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |