SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe zitten er in deze kopgroep genoeg klimmers die het Wout lastig kunnen maken. Maar ja…quote:Op zondag 16 juli 2023 16:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt me wel grappig als Wout dit niet wint.
Wout moet wachten straksquote:Op zondag 16 juli 2023 16:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In principe zitten er in deze kopgroep genoeg klimmers die het Wout lastig kunnen maken. Maar ja…
Jij moet just niks!quote:Op zondag 16 juli 2023 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik moet om 17:00 bij de Franse buren zijn. Hopelijk hebben ze tv aanstaan.
Het was een vreselijk kwartier. Dodelijk saai en nietszeggend.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Mwah. Nog wel stuk beter dan Froome. Maar nee, winnen gaat hem niet meer worden. Hopelijk ooit een ritzegequote:Op zondag 16 juli 2023 16:30 schreef TAmaru het volgende:
Ik denk niet dat Bernal ooit nog terug gaat komen op zijn tourwinstniveau. Daarvoor is dit gewoon te slecht. Dit is precies het niveau dat Froome heeft na zijn valpartij en die gaat ook nooit meer beter worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |