SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Als materie en tijd maar lang genoeg bestaan gebeurt vanzelf een keer het onwaarschijnlijke.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Maar jongons, hoe kan het dat Wielco hier niet bij lag?
De schoft. Hoeveel voorsprong inmiddels ?quote:
Gisteren was hij die les even vergeten danquote:Op zondag 16 juli 2023 14:41 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik had echt Wivco verwacht met een sleutelbeen.. waar heeft die leren sturen ineens?
Misschien moeten we eens het publiek schorsen.quote:
Alleen nog maar etappes bestaande uit plaatselijke rondes. Dagje Pau, dagje met 4x La Planche de Belle Filles, rondje Gran Colombier,quote:Op zondag 16 juli 2023 14:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]Gewoon 200km aan hekken plaatsen
Vooral tour de France toeschouwersquote:Op zondag 16 juli 2023 14:42 schreef TornadoDK het volgende:
Wielerpubliek de meest walgelijke toeschouwers![]()
Wel lekker voor de Instaquote:
Wanneer een Baskische of Colombiaanse vlag in de spaken? Of een dronken Nederlander die voor een fiets valt ? Maar goed, Mercxks werd al de Tour uitgeslagen 50 jaar geleden.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens het publiek schorsen.
Echt, wat gaat er dan in je hoofd om?quote:
de man op de moto bij de Belgquote:
Maar o wat is het leuk dat je samen met het peloton op beeld staat.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt, wat gaat er dan in je hoofd om?
Spoor die persoon maar op en deel een flinke boete uit.
Ziet er nog redelijk uit gelukkigquote:Op zondag 16 juli 2023 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jumbo heeft wel een probleem nu met een gebeursde Kuss.
Gisteren was hij nog best goed na z'n valquote:Op zondag 16 juli 2023 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jumbo heeft wel een probleem nu met een gebeursde Kuss.
dan komt er een gekke Vlamingquote:Op zondag 16 juli 2023 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou eventueel 5 minuten voordat een soort auto met megafoon het publiek waarschuwen met een tekst zoals:
"Pas op de renners komen er zo aan. Hou afstand en steek geen armen uit.
In het Frans, Engels, Spaans en Duits ofzo.
Zou dat niet kunnen helpen
Nee want er zitten altijd een paar idioten tussenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou eventueel 5 minuten voordat een soort auto met megafoon het publiek waarschuwen met een tekst zoals:
Neequote:Op zondag 16 juli 2023 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Draait volgens mij ook voor geen meter in die grote groep.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:46 schreef franklop het volgende:
Met het tempo in peloton moeten ze toch al meer dan 2.17 achterstand hebben?
Ik zie toch een flink aantal triootjes, dus dat zou toch wel moeten lopen.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Draait volgens mij ook voor geen meter in die grote groep.
Het publiek is de laatste tijd ook in de warquote:
Maar Flip en Lutsenko blijven snel uitlopen en Peters en zijn kompaan reden met zijn tweetjes probleemloos van het peloton naar die grote groep.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie toch een flink aantal triootjes, dus dat zou toch wel moeten lopen.
Weer nutteloos verhaalquote:Op zondag 16 juli 2023 14:48 schreef franklop het volgende:
Carl, je moest de ACHTERSTAND van het peloton melden ook
Van achter of van voor?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kom er trouwens net echter dat er een gat in mijn boxershort zit.
Als het goed is zitten er meerdere gaten in.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom überhaupt broek aan? Gewoon in adamkostuum de koers volgen toch?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat hadden wij al gezien, maar wilden je niet generenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja dat vind ik ook echt heel jammer. Mijn pooltjes zijn ook beflikkerd maar nouja, dat is van ondergeschikt belangquote:Op zondag 16 juli 2023 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er is ons echt een mooie koers door de neus geboord, ik kook van woede.
Minder gretig je boxer optrekken de volgende keerquote:Op zondag 16 juli 2023 14:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Rechtsboven, net onder de elastiekband.
Ik doe mijn broekje pas uit op de slotklim.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:51 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Waarom überhaupt broek aan? Gewoon in adamkostuum de koers volgen toch?
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 16 juli 2023 14:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Minder gretig je boxer optrekken de volgende keer
3. Knokploeg die overtreders helemaal de moeder in schoptquote:Op zondag 16 juli 2023 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen sensibiliseren vlak voordat de koers aankomt lijkt me de beste oplossing. Je kan geen 200km nadars plaatsen of het publiek totaal verbieden.
1. mensen waarschuwen vlak voor de koers aankomt
2. flyers uitdelen in de tour caravaan.
Misschien dat Sagan daar iets over kan roepenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat ziet er niet echt heel erg lekker uit voor Google.
Dat noemen we de guardia civilquote:Op zondag 16 juli 2023 14:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
3. Knokploeg die overtreders helemaal de moeder in schopt
En dan zijn er nog mensen die beweren dat het onderwijs in België van zulk hoog niveau is.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen sensibiliseren vlak voordat de koers aankomt lijkt me de beste oplossing. Je kan geen 200km nadars plaatsen of het publiek totaal verbieden.
Met je grote bek, verzin jij eens iets. Bier en tieten roepen, dat kan je wel. Maar iets zinnig uit je bek zeggen dat kan weer niet.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die beweren dat het onderwijs in België van zulk hoog niveau is.
Lekker in de afdalingquote:Op zondag 16 juli 2023 14:54 schreef H.Vviv het volgende:
Ook niet echt veilig om zo verder te fietsen.
Dag Wopkequote:Op zondag 16 juli 2023 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met je grote bek, verzin jij eens iets. Bier en tieten roepen, dat kan je wel. Maar iets zinnig uit je bek zeggen dat kan weer niet.
Nou nou nouquote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met je grote bek, verzin jij eens iets. Bier en tieten roepen, dat kan je wel. Maar iets zinnig uit je bek zeggen dat kan weer niet.
Kwaad.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ha ha ha zoals hier in Bommel. Bij de koers met een motor ervoor.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou eventueel 5 minuten voordat de renners aankomen een soort auto met megafoon het publiek waarschuwen met een tekst zoals:
Sow.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goede frieten gegeten welquote:Op zondag 16 juli 2023 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pidcock weer vergeten te eten?
Hij zal z'n benen wel stil hebben gehouden hè.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:57 schreef Marcoss het volgende:
Hoe heeft Pidcock het voor elkaar gekregen om weer ingelopen te worden door een peloton dat 20 per uur gaat?
Dat er mensen/snobs op de Belg kijken.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juli 2023 14:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij zal z'n benen wel stil hebben gehouden hè.
Lag je ook bij de val?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef WAvanBuren het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bini en Groenewegen hard op komst naar de kopgroep!Citius, Altius, Fortius.
Deden Dione, Roxanne en Michael dat maar eens met hun mond.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij zal z'n benen wel stil hebben gehouden hè.
Getackeld door zn vriendin onderweg naar de snacksquote:
Wie is Renaatquote:Op zondag 16 juli 2023 14:59 schreef Szura het volgende:
Renaat kan nu ophouden over z’n tussensprint
Schotte.quote:
Nee die gaat zometeen als van Aert toevallig als 5de erover komt zeggen dat die stiekem voor de groene trui meedoet.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:59 schreef Szura het volgende:
Renaat kan nu ophouden over z’n tussensprint
Ken wel Brik. Maar die brak z'n nek.quote:
Gelukkig had van Aert dat door en is die helemaal achteraan gaan rijden.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee die gaat zometeen als van Aert toevallig als 5de erover komt zeggen dat die stiekem voor de groene trui meedoet.
Wie is Wuytsquote:
Beter dan watquote:
En er is geen Andre Meganck om te bellen met de ploegleider te keer!quote:Op zondag 16 juli 2023 15:01 schreef Devolder het volgende:
Stiekem zin in een situatie dat de Wout verplicht moet wachten omdat Vingegaard in de problemen zit. Gaat José dat overleven?
90% op dit forum hier kijkt op de Belg. Omdat ze hun eigen commentators bij de NOS niet zo supergoed vinden.quote:
Oh, een basketballende megalomaan.quote:
Ik als ongeoefende kijker vraag me af: wat is er mis met het huidige verloop?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er is ons echt een mooie koers door de neus geboord, ik kook van woede.
Doen er Belgen mee danquote:Op zondag 16 juli 2023 15:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wimbledon begint, misschien beter voor je om daarheen te schakelen?
En dat terwijl de sfeerverpester binnen de ploeg er niet meer isquote:Op zondag 16 juli 2023 15:02 schreef Chiappucci het volgende:
Van alle ploegen heeft alleen Lotto niemand mee.
Sinds Clement is vervangen door Boogerd kijk ik NOS. Ben geen fan van Joris, maar ik kan hem inmiddels wel iets beter hebben.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
90% op dit forum hier kijkt op de Belg. Omdat ze hun eigen commentators bij de NOS niet zo supergoed vinden.
Op het moment van de valpartij waren de verschillen nog klein en was de kopgroep nog niet definitief vertrokken. Het had nog best een tijd volle bak koers kunnen zijn, terwijl het door die valpartij is stilgevallen en alles nu wat meer in een plooi ligt.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik als ongeoefende kijker vraag me af: wat is er mis met het huidige verloop?
Weten ze dan wie Brik Schotte was ?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
90% op dit forum hier kijkt op de Belg. Omdat ze hun eigen commentators bij de NOS niet zo supergoed vinden.
Ga gewoon lekker buiten zuipen ipv dit topic vol te schijtenquote:
Het is Tong en tong80.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laten we tong maar gewoon negeren.
Ik ben juist fan van Clement. Saaie stem, maar durft wel wat te zeggen. Boogerd is een nietszeggend Haags bluffertje.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Sinds Clement is vervangen door Boogerd kijk ik NOS. Ben geen fan van Joris, maar ik kan hem inmiddels wel iets beter hebben.
quote:Op zondag 16 juli 2023 15:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker buiten zuipen ipv dit topic vol te schijten
quote:Op zondag 16 juli 2023 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Renaat is even flink aan het schijten?
Moet wel, iedereen is aan het schijten.quote:
Voor scherpe meningen heb ik de co-commentator niet per se nodig. Boogerd herkent bijna elke renner en heeft talloze interessante anekdotes/herinneringen uit zijn eigen fietscarrière.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben juist fan van Clement. Saaie stem, maar durft wel wat te zeggen. Boogerd is een nietszeggend Haags bluffertje.
Wordt ingelopen.quote:
Je kijk teveel naar de uitslag en te weinig naar de tijd van gisteren. Hij finisht 25 minuten na Rodriguez en 10 minuten voor Philipsen, dat is niets bijzonders.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:09 schreef Devolder het volgende:
[..]
Mathieu met de benen van gisteren kan ver komen
Daarom haatte ik m'n plaatsgenoot Maarten Ducrot.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:09 schreef Chiappucci het volgende:
heeft talloze interessante anekdotes/herinneringen uit zijn eigen fietscarrière.
Waaromquote:
Knolpowerquote:
DagjesTongquote:Op zondag 16 juli 2023 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laten we tong maar gewoon negeren.
Ook bijzonder dat ze zich niet laten afzakken.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:16 schreef hhh38 het volgende:
Bijzonder dat die achtervolgers maar niet dichter komen
Rijden tempo, het is nog 100k. Vooral bijzonder dat de koplopers niet wachtenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:16 schreef hhh38 het volgende:
Bijzonder dat die achtervolgers maar niet dichter komen
quote:Op zondag 16 juli 2023 15:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zo geïnstalleerd als volwaardig zolderkamerautist.
Als ze niet op 100% rijden zou ik ook gewoon rustig doorrijden. Het is fijner om aansluiting te krijgen van een select groepje dan om in dat spel van een grote kopgroep terecht te komen.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat ze zich niet laten afzakken.
Alaphilippe heeft de hele voorraad van Sanquin nodig om er nog wat van te maken.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:19 schreef Devolder het volgende:
Alaphilippe kan wel een bloedzakje morgen gebruiken
Ze hebben een mooie selectie nierpatiënten gemaakt voor Flipquote:Op zondag 16 juli 2023 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alaphilippe heeft de hele voorraad van Sanquin nodig om er nog wat van te maken.
Gewoon even geen zin in deze farce. Geef het peloton groot gelijk dat ze een snipperdag nemen.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij geeft de voorkeur aan Serge en Kristof?
Iedereen heeft wel eens een slechte CM dag!quote:
Net ook bij de NPO een kwartier gezwets met nieuwe ploegleider voor volgend jaar.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:21 schreef -XOR- het volgende:
Handig moment voor een interview wel op Sporza.
Ze hebben geen zin in om Jumbo Visma in een zetel naar Tour winst te helpenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Aert doet teveel kopwerk naar mijn gedacht
Een farce is ook overdreven. Deze etappes heb je heel vaak in de bergen, alleen dan meestal niet met zo'n aanleiding.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon even geen zin in deze farce. Geef het peloton groot gelijk dat ze een snipperdag nemen.
Speelt de kaart VDP.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
WvA zou zich beter sparen voor als hij zich straks moet laten afzakken.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Aert doet gewoon waar hij in zin heeft.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het gaat toch ook gewoon om de aanleiding? Als het peloton er gewoon geen zin in heeft is een geval ja jammer, maar nu doen ze dit omdat ze boos zijn ivm die val en terechtquote:Op zondag 16 juli 2023 15:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een farce is ook overdreven. Deze etappes heb je heel vaak in de bergen, alleen dan meestal niet met zo'n aanleiding.
Dat maakt het etappeverloop na de val nog geen farce. Heb je de TV gisteren ook uitgezet toen Pogacar niet kon demarreren door die motor?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat toch ook gewoon om de aanleiding? Als het peloton er gewoon geen zin in heeft is een geval ja jammer, maar nu doen ze dit omdat ze boos zijn ivm die val en terecht
Of Froom bergop moest lopen destijds ?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat maakt het etappeverloop na de val nog geen farce. Heb je de TV gisteren ook uitgezet toen Pogacar niet kon demarreren door die motor?
Ik vond dat wel belachelijk ja. Niet uitgezet want ik wilde na 3 uur de uitslag toch wel gewoon zien. Maar ik schakel wel weer in voor de laatste 20 ofzo.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat maakt het etappeverloop na de val nog geen farce. Heb je de TV gisteren ook uitgezet toen Pogacar niet kon demarreren door die motor?
Ben je nu echt zo woest dat je CM in de soep loopt?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dat wel belachelijk ja. Niet uitgezet want ik wilde na 3 uur de uitslag toch wel gewoon zien. Maar ik schakel wel weer in voor de laatste 20 ofzo.
Het is wel een incident rijke Tour wat dat betreft
Ik noem een Ilnur Zakarin, een Thibaut Pinot, een Enric Mas.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eerlijk gezegd verbaast het mij dat niet meer wielrenners hetzelfde probleem als Latour hebben.
Als ze dat probleem in kleine mate hebben, heet het dan het probleem van Latourette?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eerlijk gezegd verbaast het mij dat niet meer wielrenners hetzelfde probleem als Latour hebben.
Dat boeit me eigenlijk bijzonder weinigquote:Op zondag 16 juli 2023 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo woest dat je CM in de soep loopt?
Ik zou persoonlijk denk ik meer moeite hebben met het rijden in een peloton. Met 200 man opgepropt zitten,60 km per uur rijden en niks kunnen zien. Eigenlijk lijkt me dat doodeng.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, dat ook.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk denk ik meer moeite hebben met het rijden in een peloton. Met 200 man opgepropt zitten,60 km per uur rijden en niks kunnen zien. Eigenlijk lijkt me dat doodeng.
quote:Een van de oorzaken is een val in de Ronde van Oman van 2019, al een hele tijd terug. “Daar brak ik mijn linkerhand op twee plaatsen, maar ik ben ook nog een paar andere keren tegen de vlakte gegaan. Sindsdien zit het in mijn hoofd, en ik kan er niets aan doen. Zeker wanneer de weg nat ligt en ik voel dat mijn wiel wat beweegt, dan is het alsof alles wordt uitgeschakeld. Ik ben bang omdat ik het gevoel heb dat ik een leegte in ga waarin ik niets onder controle heb. En dan blokkeer ik volledig.”
nou nou nou nou nouquote:Op zondag 16 juli 2023 15:54 schreef Mani89 het volgende:
Wat kan mij het verkankeren wat deze mensen denken wie er vandaag wint.
Stef zegt nu net dat het ergens wel staat maar dat dat fout is.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:54 schreef TAmaru het volgende:
Zeggen ze nou op de Belg dat er boni's liggen op de Cote des Amerands? Nee toch?
Zou het uitmaken?quote:Op zondag 16 juli 2023 15:56 schreef Aguero het volgende:
Inmiddels hebben ze toch een minuutje eraf gereden
@Mexicanobakkerquote:Op zondag 16 juli 2023 15:56 schreef Aguero het volgende:
Inmiddels hebben ze toch een minuutje eraf gereden
Sow!quote:Op zondag 16 juli 2023 15:54 schreef Mani89 het volgende:
Wat kan mij het verkankeren wat deze mensen denken wie er vandaag wint.
Laporte heeft er de gang redelijk in. Kan alleen maar onderdeel zijn van een droomplan, Jumbo doet over het algemeen dingen niet zonder idee erachter.quote:
Wat een klimmer is dat he!quote:Op zondag 16 juli 2023 16:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laporte heeft de straalmotor weer aangezet.
Kopgroep zal straks ook wel flink uitgedund worden op volgende klim, betere klimmers die ervandoor gaanquote:Op zondag 16 juli 2023 16:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Laporte heeft er de gang redelijk in. Kan alleen maar onderdeel zijn van een droomplan, Jumbo doet over het algemeen dingen niet zonder idee erachter.
Bobbie en Jan worden sowieso wel erg vervelend na een tijdje. Naar Jeroen en Karsten kan ik wel echt 3 weken luisteren maar die twee ... nee. Vooral Jan, die heeft echt helemaal niets toe te voegen.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:06 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Eurosport commentaar gaat het over voetbal hebben![]()
Dan de VPN maar even op België voor Sporza
Biergarten.quote:
Stilte voor de stormquote:Op zondag 16 juli 2023 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik val heel de tijd in slaapgebeurd niet veel meer
Ik ben net weer wakker en zag tot mijn grote vreugde dat er weer een hippe toeschouwer toegeslagen heeft.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik val heel de tijd in slaapgebeurd niet veel meer
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 16 juli 2023 16:12 schreef tong80 het volgende:
Ik ga eens op de Belg kijken. Ben benieuwd.
Van welke cabaretier was dit ook alweer? Rene van Meurs?quote:Op zondag 16 juli 2023 16:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Nou ja, dat kan wel natuurlijk.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Carl zegt 1 minuut geleden dat er natuurlijke selectie plaatsvindt in die achtervolgende groep, om daarna te zeggen dat de groep nog wel bij elkaar blijft
Ik kijk altijd op de Belg en dan doe ik het commentaar van NPO 1 eronderquote:Op zondag 16 juli 2023 16:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Jody moet die Tour echt op de laatste jiffybags gewonnen hebbenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:22 schreef Szura het volgende:
Bernal zit over een paar bergritten in de sprintersbus
Hij heeft een leuke erelijst, maar iedere keer als ik hem zie denk ik "Super-Besse".quote:
En Buurman?quote:Op zondag 16 juli 2023 16:26 schreef Momo het volgende:
Buurman gaat even lekker boren en hameren op deze zondag
Die is dit gesukkel ook zatquote:Op zondag 16 juli 2023 16:26 schreef Momo het volgende:
Buurman gaat even lekker boren en hameren op deze zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |