SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Als materie en tijd maar lang genoeg bestaan gebeurt vanzelf een keer het onwaarschijnlijke.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Maar jongons, hoe kan het dat Wielco hier niet bij lag?
De schoft. Hoeveel voorsprong inmiddels ?quote:
Gisteren was hij die les even vergeten danquote:Op zondag 16 juli 2023 14:41 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik had echt Wivco verwacht met een sleutelbeen.. waar heeft die leren sturen ineens?
Misschien moeten we eens het publiek schorsen.quote:
Alleen nog maar etappes bestaande uit plaatselijke rondes. Dagje Pau, dagje met 4x La Planche de Belle Filles, rondje Gran Colombier,quote:Op zondag 16 juli 2023 14:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]Gewoon 200km aan hekken plaatsen
Vooral tour de France toeschouwersquote:Op zondag 16 juli 2023 14:42 schreef TornadoDK het volgende:
Wielerpubliek de meest walgelijke toeschouwers![]()
Wel lekker voor de Instaquote:
Wanneer een Baskische of Colombiaanse vlag in de spaken? Of een dronken Nederlander die voor een fiets valt ? Maar goed, Mercxks werd al de Tour uitgeslagen 50 jaar geleden.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens het publiek schorsen.
Echt, wat gaat er dan in je hoofd om?quote:
de man op de moto bij de Belgquote:
Maar o wat is het leuk dat je samen met het peloton op beeld staat.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt, wat gaat er dan in je hoofd om?
Spoor die persoon maar op en deel een flinke boete uit.
Ziet er nog redelijk uit gelukkigquote:Op zondag 16 juli 2023 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jumbo heeft wel een probleem nu met een gebeursde Kuss.
Gisteren was hij nog best goed na z'n valquote:Op zondag 16 juli 2023 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jumbo heeft wel een probleem nu met een gebeursde Kuss.
dan komt er een gekke Vlamingquote:Op zondag 16 juli 2023 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou eventueel 5 minuten voordat een soort auto met megafoon het publiek waarschuwen met een tekst zoals:
"Pas op de renners komen er zo aan. Hou afstand en steek geen armen uit.
In het Frans, Engels, Spaans en Duits ofzo.
Zou dat niet kunnen helpen
Nee want er zitten altijd een paar idioten tussenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou eventueel 5 minuten voordat een soort auto met megafoon het publiek waarschuwen met een tekst zoals:
Neequote:Op zondag 16 juli 2023 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Draait volgens mij ook voor geen meter in die grote groep.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:46 schreef franklop het volgende:
Met het tempo in peloton moeten ze toch al meer dan 2.17 achterstand hebben?
Ik zie toch een flink aantal triootjes, dus dat zou toch wel moeten lopen.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Draait volgens mij ook voor geen meter in die grote groep.
Het publiek is de laatste tijd ook in de warquote:
Maar Flip en Lutsenko blijven snel uitlopen en Peters en zijn kompaan reden met zijn tweetjes probleemloos van het peloton naar die grote groep.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie toch een flink aantal triootjes, dus dat zou toch wel moeten lopen.
Weer nutteloos verhaalquote:Op zondag 16 juli 2023 14:48 schreef franklop het volgende:
Carl, je moest de ACHTERSTAND van het peloton melden ook
Van achter of van voor?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kom er trouwens net echter dat er een gat in mijn boxershort zit.
Als het goed is zitten er meerdere gaten in.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom überhaupt broek aan? Gewoon in adamkostuum de koers volgen toch?quote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat hadden wij al gezien, maar wilden je niet generenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja dat vind ik ook echt heel jammer. Mijn pooltjes zijn ook beflikkerd maar nouja, dat is van ondergeschikt belangquote:Op zondag 16 juli 2023 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er is ons echt een mooie koers door de neus geboord, ik kook van woede.
Minder gretig je boxer optrekken de volgende keerquote:Op zondag 16 juli 2023 14:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Rechtsboven, net onder de elastiekband.
Ik doe mijn broekje pas uit op de slotklim.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:51 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Waarom überhaupt broek aan? Gewoon in adamkostuum de koers volgen toch?
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 16 juli 2023 14:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Minder gretig je boxer optrekken de volgende keer
3. Knokploeg die overtreders helemaal de moeder in schoptquote:Op zondag 16 juli 2023 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen sensibiliseren vlak voordat de koers aankomt lijkt me de beste oplossing. Je kan geen 200km nadars plaatsen of het publiek totaal verbieden.
1. mensen waarschuwen vlak voor de koers aankomt
2. flyers uitdelen in de tour caravaan.
Misschien dat Sagan daar iets over kan roepenquote:Op zondag 16 juli 2023 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat ziet er niet echt heel erg lekker uit voor Google.
Dat noemen we de guardia civilquote:Op zondag 16 juli 2023 14:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
3. Knokploeg die overtreders helemaal de moeder in schopt
En dan zijn er nog mensen die beweren dat het onderwijs in België van zulk hoog niveau is.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen sensibiliseren vlak voordat de koers aankomt lijkt me de beste oplossing. Je kan geen 200km nadars plaatsen of het publiek totaal verbieden.
Met je grote bek, verzin jij eens iets. Bier en tieten roepen, dat kan je wel. Maar iets zinnig uit je bek zeggen dat kan weer niet.quote:Op zondag 16 juli 2023 14:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die beweren dat het onderwijs in België van zulk hoog niveau is.
Lekker in de afdalingquote:Op zondag 16 juli 2023 14:54 schreef H.Vviv het volgende:
Ook niet echt veilig om zo verder te fietsen.
Dag Wopkequote:Op zondag 16 juli 2023 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met je grote bek, verzin jij eens iets. Bier en tieten roepen, dat kan je wel. Maar iets zinnig uit je bek zeggen dat kan weer niet.
Nou nou nouquote:Op zondag 16 juli 2023 14:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met je grote bek, verzin jij eens iets. Bier en tieten roepen, dat kan je wel. Maar iets zinnig uit je bek zeggen dat kan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |