PSV is een parodie.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze hele Xavi soap is wel echt heel genant en topclub onwaardig.
Met deze defensie en met Bosz als trainer?quote:Op maandag 17 juli 2023 13:54 schreef Zorro het volgende:
Wel leuk die meltdowns als PSV nu zonder Simons gewoon afgetekend kampioen gaat worden
Ja nou, het zou kunnen toch? Toch?
In het land der blinden, kan eenoog nog wel kampioen worden, ja.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:54 schreef Zorro het volgende:
Wel leuk die meltdowns als PSV nu zonder Simons gewoon afgetekend kampioen gaat worden
Dan moet er toch wel wat bij defensief gezien, geldt voor Ajax ook en bij Feyenoord is het aanvallend wat mager.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:54 schreef Zorro het volgende:
Kan gewoon hè, ik 87 vertrok de beste spelen en win je de Europacup het jaar erna. Verwacht niet direct een scenario dat het ons ten goede komt, maar soms geeft het ruimte aan andere spelersquote:Op zondag 16 juli 2023 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zei jij nou echt dat PSV beter wordt van het vertrek van de beste speler
Volgend jaar weer lekke met AZ om plek 3 ballen.
Was volgens mij een heel aardig team wat er stond in 88 al was het zonder Gullit, dat is nu wel anders maar dat is de eredivisie ook wel.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kan gewoon hè, ik 87 vertrok de beste spelen en win je de Europacup het jaar erna. Verwacht niet direct een scenario dat het ons ten goede komt, maar soms geeft het ruimte aan andere spelers
hij speelt bij Nice. Alleen uitgeleend aan antwerp voor jaartje.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:40 schreef -XOR- het volgende:
Ik denk niet dat PSV beter betaalt dan Antwerp en daar heeft hij ook gegarandeerd CL-voetbal dus ik denk niet dat jullie je druk hoeven maken. Bovendien heeft het behoorlijk gedaan in Belgie.
Ah, dacht dat Marc hem blijvend overgenomen had. Desalniettemin lijkt ie me prima op niveau momenteel.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
hij speelt bij Nice. Alleen uitgeleend aan antwerp voor jaartje.
Denk eerder dat hij blij is. Zal zichzelf nu wel als dé ster van PSV en heel de Eredivisie zien shinen.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:30 schreef Aloulu het volgende:
Lang zal wel balen, daar gaat de kans op de titel voordat je überhaupt al een wedstrijd in de competitie hebt gespeeld.
Niet met de huidige verdediging iig.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:54 schreef Zorro het volgende:
Vranckx is een verdedigende middenvelder Hans.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
geen verdedigers, alleen maar aanvallers, want ja Bosz wil alleen maar aanvallend voetbal zien
vervanger voor de vertrokken Gutierrez dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vranckx is een verdedigende middenvelder Hans.
Denk dat het een mooie plek voor 'm is om door te groeien.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Mooie stap. Ben benieuwd hoe die het daar gaat doen.
11 Verdedigers onder contract, je wilt er 12-13?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
geen verdedigers, alleen maar aanvallers, want ja Bosz wil alleen maar aanvallend voetbal zien
niks van mij bijquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
11 Verdedigers onder contract, je wilt er 12-13?
Slechts 24 spelers in je selectie straks.
Wat heb je aan een bankzitter die EN kwalitatief ondermaats is, EN daardoor niet of nauwelijks aan spelen toekomt maar wel een behoorlijk salaris opstrijkt?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
niks van mij bij
gelukkig hebben we in sittard meer verstand om niet precies voor maar een selectiegroep van 24 spelers te gaan maar ietsjes breder
i.p.v. Bosz zijn onnodig risicovolle keuze, wat als je blessures krijgt binnen de selectie?
Wat een hansworstquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
PSV heeft Rikkert en haar supporters flink voorgelogen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
PSV zei toch dat PSG niet meteen mocht verkopen of verhuren als ze 'm terug zouden halen?
Was een of andere dude in de RvC die Rikkemans voorloog daarover.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
PSV zei toch dat PSG niet meteen mocht verkopen of verhuren als ze 'm terug zouden halen?
Het is wel heel slecht hoeveel er is gelogen over die clausule van Simons.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was een of andere dude in de RvC die Rikkemans voorloog daarover.
Wat daar allemaal voor onzin over naar buiten is gekomen is idd vrij bizar. En waarom in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is wel heel slecht hoeveel er is gelogen over die clausule van Simons.
Misschien gingen ze er vanuit dat het niet uit zou komen of zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat daar allemaal voor onzin over naar buiten is gekomen is idd vrij bizar. En waarom in hemelsnaam?
Het gaat erom hoe PSV de achterban voorliegt. Aan de lopende band eigenlijk als het gaat om Xavi Simons.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:30 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het allemaal wel wat overdreven. Laat het los en ga verder joh, de jongen is niet dood hè?
Dan gaan ze dat intern evalueren. Simons is weg en we hebben een seizoen echt van hem genoten. Hopen dat er snel weer zo’n speler naar Eindhoven komt, maar het mag nu wel afgesloten worden wat mij betreft.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe PSV de achterban voorliegt. Aan de lopende band eigenlijk als het gaat om Xavi Simons.
Eigenlijk is het ook gewoon een werelddeal. Feitelijk een speler gehuurd waardoor je tweede wordt en daar gewoon een miljoen of 4 voor betaald krijgen in plaats van salarissen en huursommen neerleggenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:30 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het allemaal wel wat overdreven. Laat het los en ga verder joh, de jongen is niet dood hè?
Hij voetbalde niet zonder salaris natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook gewoon een werelddeal. Feitelijk een speler gehuurd waardoor je tweede wordt en daar gewoon een miljoen of 4 voor betaald krijgen in plaats van salarissen en huursommen neerleggen
Stukje omdenken
Nou dat dus. En dat er weer echt leuke wedstrijden tussen zaten. Jammer dat ie weg is, maar die act dat de onderste steen boven moet komen en wat zijn we beroofd begrijp ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook gewoon een werelddeal. Feitelijk een speler gehuurd waardoor je tweede wordt en daar gewoon een miljoen of 4 voor betaald krijgen in plaats van salarissen en huursommen neerleggen
Stukje omdenken
Dat doen huurspelers ook niet. Daar moet je ook een deel van het salaris van ophoesten of een huursom of wat dan ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij voetbalde niet zonder salaris natuurlijk.
Ja, als je vooraf vertelt hoe het zit, dan is het gewoon een goede deal. Nu snap ik de zure nasmaak wel. Speler onder contract die 40 mio waard is, maar die loopt dan voor 4 mio in het handje de deur uit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Stukje omdenken
Amper waarde is licht overtrokken natuurlijk…quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, als je vooraf vertelt hoe het zit, dan is het gewoon een goede deal. Nu snap ik de zure nasmaak wel. Speler onder contract die 40 mio waard is, maar die loopt dan voor 4 mio in het handje de deur uit.
En verder staat er amper waarde op het veld.
Lang en Pepi zijn net verkocht. De Jong is oud en heeft geen best seizoen. Sangaré en Veerman kunnen ze wel 50-60 mio mee cashen. Bakayoko moet het eerst nog maar eens laten zien.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Amper waarde is licht overtrokken natuurlijk…
Lang, Pepi, de Jong, Sangaré, Veerman, Bakayoko, plus wat nog komen gaat en jeugd die kansen gaat krijgen en zich kan ontwikkelen.
En nog nul nieuwe verdedigers. Ik weet dat ze eerst moeten verkopen, maar come on. Daar ligt al jaren je probleem maar ze lijken er geen enkele moeite voor te doenquote:
Ja, dan heb je toch meer dan 100 miljoen binnen de lijnen? En dat alleen al op het middenveld en voorin. En dan heb je nog talenten als Babadi, van Duiven, Land, Kwaaitaal, die ook nog potentie hebben om door te groeien.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lang en Pepi zijn net verkocht. De Jong is oud en heeft geen best seizoen. Sangaré en Veerman kunnen ze wel 50-60 mio mee cashen. Bakayoko moet het eerst nog maar eens laten zien.
Maar verder... achterin amper waarde.
Maar er zijn nu 5 huurlingen weg, Erick... dus er moet ook nog wel heel wat bij.
Lang en Pepi is nog afwachten wat die bij PSV gaan brengen. Net zoals die talenten. Sambo heb ik wel vertrouwen in. Mauro Jr. is leuk om erbij te hebben, maar verder...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je toch meer dan 100 miljoen binnen de lijnen? En dat alleen al op het middenveld en voorin. En dan heb je nog talenten als Babadi, van Duiven, Land, Kwaaitaal, die ook nog potentie hebben om door te groeien.
Verdediging blijft kut natuurlijk, hopen dat Sambo levert, Mauro jr. snel weer fit is, en 1 of 2 nieuwe CV, maar dan mogen er eerst wat verdedigers weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |