PSV moet elk jaar verkopen. Dat is niks nieuws. Gakpo had in de zomer al verkocht moeten worden. Die hebben ze gehouden, maar een goed bod in de winterstop kun je dan niet afslaan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:04 schreef De_Pel het volgende:
Wat is er bij PSV aan de hand joh
Halverwege het afgelopen seizoen moet je je beste spelers nog verkopen om de gaten te dichten.
Vervolgens hebben ze nu al 2 hele dure aanvallers gekocht, en op 2 nog duurdere middenvelders geboden.
Daarentegen nog niets gehoord over verdedigers![]()
![]()
Was wel iets wenselijker/urgenter dan dat om serieus te harken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
PSV moet elk jaar verkopen. Dat is niks nieuws. Gakpo had in de zomer al verkocht moeten worden. Die hebben ze gehouden, maar een goed bod in de winterstop kun je dan niet afslaan.
Dat sowieso. Die is gewoon voor 3x de marktwaarde weggegaan, want HoMeGrOwN.quote:En Madueke voor die prijs verkopen was een buitenkansje. Stom als je dat niet doet, voor een speler die zelfs in de Eredivisie nog maar heel weinig heeft laten zien en vaak geblesseerd is.
In de zomer kwam er geen goed bod, anders was 'ie toen al wel weg geweest.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Was wel iets wenselijker/urgenter dan dat om serieus te harken.
[..]
Dat sowieso. Die is gewoon voor 3x de marktwaarde weggegaan, want HoMeGrOwN.
Zit je dan, met je contract tot 2030. Zou het wel lachen vinden als ie een Bogarde doet.
Ook als het gaat om Mark van Bommel, John de Jong, Ruud van Nistelrooij en nu dus Xavi.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe PSV de achterban voorliegt. Aan de lopende band eigenlijk als het gaat om Xavi Simons.
Halilovic is geen topmiddenvelder. Verre van.quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
ondertussen in sittard halen wij eventjes een top middenvelder voor niks op met een Barca, Milan, HSV verleden, en ook nog niet eens eentje op leeftijd, maar gewoon 27
als die Pepi, Lang, Vranckx blijken te floppen bij deze internationale topclub dan is dat nogal een dure vergissing, dus heel veel druk om meteen te presteren voor Bosz
De Ketelaere maar op huurbasis dus dat is niet heel erg als ie niks is hoef je geen bod op hem uit te brengen voor volgend seizoen
Ziedend.quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
zelfde als Pepi gewoon ''Romero 2.0'' is
en ze konden het niet laten en Lang laten interviewen ''ik ben meer waard dan 15 miljoen''![]()
![]()
sukkeltje dat hij is, zoiets moet je nooit zeggen, creeert alleen maar nog hogere verwachtingen
jammer hé dat jullie geen Americo Branco typje in jullie clubleiding hebben, maar zo'n flut Brandsquote:
Hier had PSV er wat teveel van, spelers van 10-12 dat je dan volledig moet afschrijven, dan gaat het wel hard met je eigen vermogen.quote:
`Die hebben ze al lang afgeschreven. Afschrijvingen gaan per jaar over duur van een contract. Dus 4 jaar contract, 12 miljoen betaald, dan elk jaar 3 miljoen afgeschreven. Dus als t goed is gaat er niks van het eigen vermogen afquote:Op woensdag 19 juli 2023 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier had PSV er wat teveel van, spelers van 10-12 dat je dan volledig moet afschrijven, dan gaat het wel hard met je eigen vermogen.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
`Die hebben ze al lang afgeschreven. Afschrijvingen gaan per jaar over duur van een contract. Dus 4 jaar contract, 12 miljoen betaald, dan elk jaar 3 miljoen afgeschreven. Dus als t goed is gaat er niks van het eigen vermogen af
Artikel van januari 23quote:Op alle spelers die PSV had gekocht – sinds 2015 voor maar liefst 270 miljoen euro – moet de club nu per jaar in de boeken zo’n 30 miljoen afschrijven. Bovendien is de club in de race met Ajax fors hogere salarissen gaan betalen.
Gerbrands beweerde in interviews dat het geen probleem was, zolang PSV genoeg spelers bleef verkopen. Maar als dat onvoldoende lukt, dan moet er ingeteerd worden op het eigen vermogen. Dat is bij PSV geslonken van bijna 40 miljoen naar 17 miljoen. Steeds minder vet op de botten, dat kon PSV zich niet blijven permitteren.
Is Schalke zo armlastig dat daar niet eens een paar ton tegenover staan of zit PSV zó omhoog om ruimte te maken in het salarishuis?quote:
Dat zal het geweest zijn inderdaad.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef Abrikozentaart het volgende:
Toch wel jammer dat de fans van PSV niet meer respect hadden voor Xavi. Misschien was hij dan wel gebleven
Goeie.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:40 schreef Abrikozentaart het volgende:
Toch wel jammer dat de fans van PSV niet meer respect hadden voor Xavi. Misschien was hij dan wel gebleven
En als 'ie het wel goed doet, dan is 'ie voor noppes weg en heeft PSV niks. Geen speler op die positie en geen centen op de bank.quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
ondertussen in sittard halen wij eventjes een top middenvelder voor niks op met een Barca, Milan, HSV verleden, en ook nog niet eens eentje op leeftijd, maar gewoon 27
als die Pepi, Lang, Vranckx blijken te floppen bij deze internationale topclub dan is dat nogal een dure vergissing, dus heel veel druk om meteen te presteren voor Bosz
De Ketelaere maar op huurbasis dus dat is niet heel erg als ie niks is hoef je geen bod op hem uit te brengen voor volgend seizoen
Dat verkopen wordt ook wel lastig met al die huurlingen, oudere spelers, prutsers....quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Artikel van januari 23
https://www.trouw.nl/spor(...)crisis-psv~bd46d441/
Zijn ze niet toevallig bezig met iemand die op Hawaii speelt? Of Nieuw Zeeland?quote:Op donderdag 20 juli 2023 08:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik denk dat De Ketelaere naar PSV komt. PSV is een winactie begonnen voor de supporters op www.psv.nl/Transferzomer waar je tickets kunt winnen naar het land waar de volgende aanwinst nu speelt.
Tenzij ze tickets naar Duitsland weg gaan geven voor de komst van Vranckx, lijkt de enige optie De Ketelaere te zijn. Of er moet iemand komen waar geen geruchten over waren natuurlijk.
Ddit: Kan ook Sanchez zijn bedenk ik me nu.
Is al een paar weken bezig. Er zijn nog zes plekken beschikbaar.quote:
Zou lachen zijn als ze bezig zijn met iemand die in Rusland speelt of zo.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zijn ze niet toevallig bezig met iemand die op Hawaii speelt? Of Nieuw Zeeland?
Zal zeker wel weer niet.
Geen idee waarom ooit gedacht dat dat haalbaar is.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Lijkt dus ook een streep door te kunnen, waarschijnlijk helaas geen reisje naar Italie voor de gelukkige fan die de prijsvraag goed heeft.
Jamaar als ie niet komt heb je de prijsvraaag ook niet goedquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Lijkt dus ook een streep door te kunnen, waarschijnlijk helaas geen reisje naar Italie voor de gelukkige fan die de prijsvraag goed heeft.
Teze gaat eindelijk zijn potentieel waarmaken onder Bosz , TEze was onder Schmidt (ook geen slappe trainer) de beste CV. Haalde het Nederlands elftal onder Schmidt.quote:
Kan altijd nog iemand anders uit Italie komen natuurlijk, het is niet alsof De Ketelaere de enige speler is uit de serie A.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jamaar als ie niet komt heb je de prijsvraaag ook niet goed
Want als er één trainer is die de verdediging beter laat spelen….!quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Teze gaat eindelijk zijn potentieel waarmaken onder Bosz , TEze was onder Schmidt (ook geen slappe trainer) de beste CV. Haalde het Nederlands elftal onder Schmidt.
Nu nog een betrouwbare topper binnenhalen voor naast Teze. Hopelijk geen Sanchez
Wel een trainer die spelers(met potentie) individueel beter maakt. Bosz wilde Teze destijds niet voor niks naar Lyon halen. Teze is niet minder dan Geerttruida.quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Want als er één trainer is die de verdediging beter laat spelen….!
Oh nee wacht
Hahahahahah deze post krijgt een likequote:Op donderdag 20 juli 2023 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wel een trainer die spelers(met potentie) individueel beter maakt. Bosz wilde Teze destijds niet voor niks naar Lyon halen. Teze is niet minder dan Geerttruida.
quote:
Beide hebben 1 top seizoen gedraaid in de Eredivisie, Teze onder Schmidt en Geerttruida afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 01:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij blijft me echt keer op keer verbazen. De ware Aad de Mos van Fok jij
Het is ongelofelijk hequote:Op donderdag 20 juli 2023 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahahahahah deze post krijgt een like
Ho nou; je staat al zo intens voor lul en je maakt het alleen maar erger en erger.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beide hebben 1 top seizoen gedraaid in de Eredivisie, Teze onder Schmidt en Geerttruida afgelopen seizoen.
Ja, Simons heeft ook één top seizoen gedraaid in de Eredivisie...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beide hebben 1 top seizoen gedraaid in de Eredivisie, Teze onder Schmidt en Geerttruida afgelopen seizoen.
Ik heb het top seizoen van Teze gemist, wanneer was dat? En als dat ECHT z’n top is, dan ben ik hem liever kwijt dan rijk. Teze (en ook Obispo) kunnen volgens mij echt wel verdedigen. Beide heren grossieren echter in domme fouten en slechte momenten, dat kan bij een mindere ploeg maar niet bij een ploeg die voor de prijzen wil spelen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wilde het eigenlijk niet doen, want het is vrij schandalig om daar geld voor te vragen, maar uiteindelijk toch gedaan. Benieuwd naar Lang en Pepi en hoe Land en Babadi zich houden. Je krijgt ook 2x75 minuten voetbal te zien met 2 verschillende elftallen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:25 schreef tja77 het volgende:
Wie gaat er lappen voor het oefenpotje van zometeen?
Staking brekerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wilde het eigenlijk niet doen, want het is vrij schandalig om daar geld voor te vragen, maar uiteindelijk toch gedaan. Benieuwd naar Lang en Pepi en hoe Land en Babadi zich houden. Je krijgt ook 2x75 minuten voetbal te zien met 2 verschillende elftallen.
Ik ben me daar een beetje gekquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:25 schreef tja77 het volgende:
Wie gaat er lappen voor het oefenpotje van zometeen?
Je krijgt je poen terugquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een kut stream voor dat geld, loopt steeds vast. Wat schandalig.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wel een trainer die spelers(met potentie) individueel beter maakt. Bosz wilde Teze destijds niet voor niks naar Lyon halen. Teze is niet minder dan Geerttruida.
Teze is niet beter natuurlijk, helemaal niet als je naar het afgelopen seizoen kijkt. Dat gezegd hebbende: Geertruida wordt ook wel behoorlijk overschat door alle Rotterdammers natuurlijk. Leuke speler, maar niet meer dan dat. Die zal bij een Everton o.i.d. uitkomen.quote:
Hoezo overschat, door wie? Prima back , waar hij terecht komt /care. Teze kan er gewoon echt geen reet van.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Teze is niet beter natuurlijk, helemaal niet als je naar het afgelopen seizoen kijkt. Dat gezegd hebbende: Geertruida wordt ook wel behoorlijk overschat door alle Rotterdammers natuurlijk. Leuke speler, maar niet meer dan dat. Die zal bij een Everton o.i.d. uitkomen.
Door Feyenoorders natuurlijk. Als je sommige reactie mag geloven dan heb je een kruising tussen Ramos en Pepe in de gelederen. Ik vind het geen slechte speler hoor, maar ik denk wel dat veel Feyenoorders momenteel sowieso een beetje overschat worden doordat ze kampioen zijn geworden.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo overschat, door wie? Prima back , waar hij terecht komt /care. Teze kan er gewoon echt geen reet van.
Geertruida is wel een goeie speler hoor, grote verschil met Teze is dat hij aan de bal ook goed is en naar mijn mening voetballend ook beter dan Hancko al is die dan weer verdedigend beter.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Door Feyenoorders natuurlijk. Als je sommige reactie mag geloven dan heb je een kruising tussen Ramos en Pepe in de gelederen. Ik vind het geen slechte speler hoor, maar ik denk wel dat veel Feyenoorders momenteel sowieso een beetje overschat worden doordat ze kampioen zijn geworden.
Ik vind alleen Hancko echt goed (Europese top goed), die kan imo overal mee.
Hancko is een echte CV (met kwaliteiten waardoor hij ook als back prima mee kan). Goede pass, altijd rustig en kan ook doorstomen en dan wat toevoegen in het aanvalsspel.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geertruida is wel een goeie speler hoor, grote verschil met Teze is dat hij aan de bal ook goed is en naar mijn mening voetballend ook beter dan Hancko al is die dan weer verdedigend beter.
Er breken zeer zelden spelers door die van de eredivisie direct naar de Europese top gaan, als je gaat kijken zijn dat er hooguit een handjevol de afgelopen 10 jaar. Maar de Dumfries route zie ik Geertruida wel bewandelen. Teze is met name qua techniek gewoon een heel stuk minder dan beide. Heeft niks met een Feyenoord-bril te maken.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Door Feyenoorders natuurlijk. Als je sommige reactie mag geloven dan heb je een kruising tussen Ramos en Pepe in de gelederen. Ik vind het geen slechte speler hoor, maar ik denk wel dat veel Feyenoorders momenteel sowieso een beetje overschat worden doordat ze kampioen zijn geworden.
Ik vind alleen Hancko echt goed (Europese top goed), die kan imo overal mee.
Teze heeft in elk geval niks te zoeken bij clubs als Everton o.i.d.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Teze is niet beter natuurlijk, helemaal niet als je naar het afgelopen seizoen kijkt. Dat gezegd hebbende: Geertruida wordt ook wel behoorlijk overschat door alle Rotterdammers natuurlijk. Leuke speler, maar niet meer dan dat. Die zal bij een Everton o.i.d. uitkomen.
Dat boeit natuurlijk helemaal niemand wat.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
PSV wint tenminste een oefenduel, van de no.9 Bundesliga (Augsburg)
kampioen Feyenoord verliest van de no.15 Bundesliga (Hoffenheim) en Ajax van de middelmatige Anderlecht![]()
Sambo is toch een versterking?quote:Op maandag 24 juli 2023 11:18 schreef GotenSSJ het volgende:
24 juli, nog steeds geen verdediger binnen gehaald.
Hopelijk wel, maar ik denk niet dat Sambo het verschil is tussen de dramatische verdediging van de afgelopen jaren en een verdediging die ermee door kan in de Eredivisie.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sambo is toch een versterking?
Ik vermoed dat PSV mikt op 1 CV erbij zodra Baumgartl weg is. Veel meer kan en zal er in die laatste linie niet gebeuren.
Genk ontlopen denk ik, de andere zou je zelfs met de huidige selectie geen problemen mee mogen hebben.quote:
Zo'n Sanchez, ik weet niet niet of je die wel zou moeten willen, zeker voor het geld wat zo'n jongen wil verdienen, te weinig voetballend vermogen.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hopelijk wel, maar ik denk niet dat Sambo het verschil is tussen de dramatische verdediging van de afgelopen jaren en een verdediging die ermee door kan in de Eredivisie.
PSV zal wel alles op alles zetten om Sanchez binnen te halen, maar het duurt allemaal wel weer veel te lang imo. Bovendien zou je eigenlijk beide CVs moeten vervangen, en met goede scouting zou je toch denken dat je voor een aantal miljoen een betere speler dan Ramalho of Teze kan vinden. Niet alle spelers hoeven 10+ te kosten natuurlijk.
Sambo gaat echt wel wat meer brengen en ook in aanvallend opzicht. Natuurlijk is het (nog) geen Europese subtop maar knaap heeft wel talent. PSV heeft gewoon teveel matige/slechte verdedigers onder contract staan, dat is het hele probleem. Als ze er nu een stuk of 3 konden verpatsen voor een paar miljoen per stuk, dan koop je daar 1 goede verdediger voor terug.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hopelijk wel, maar ik denk niet dat Sambo het verschil is tussen de dramatische verdediging van de afgelopen jaren en een verdediging die ermee door kan in de Eredivisie.
PSV zal wel alles op alles zetten om Sanchez binnen te halen, maar het duurt allemaal wel weer veel te lang imo. Bovendien zou je eigenlijk beide CVs moeten vervangen, en met goede scouting zou je toch denken dat je voor een aantal miljoen een betere speler dan Ramalho of Teze kan vinden. Niet alle spelers hoeven 10+ te kosten natuurlijk.
Omdat die speler van Tottenham naar de Eredivisie voor een hongerloontje weer moet gaan voetballen. Dat accepteerde hij wel als 19-jarige toen ze hem van de straten van Colombia hadden geplukt en alles een vooruitgang was maar echt niet nadat hij 4/5 jaar top heeft verdiend in Engeland en inmiddels weet dat over 5 jaar hij al stopt en dus gewoon nog groot geld moet pakken.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Die is financieel totaal niet haalbaar voor PSV. Misschien dat ze die een jaar kunnen huren, maar verder...quote:Op maandag 24 juli 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n Sanchez, ik weet niet niet of je die wel zou moeten willen, zeker voor het geld wat zo'n jongen wil verdienen, te weinig voetballend vermogen.
Het is wel PSV he?quote:Op maandag 24 juli 2023 12:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Mooie loting, dat zal geen probleem zijn.
3-0, 3x Der Baumiquote:
Helemaal mee eens hoor, maar PSV/Bosz lijkt daar anders over te denken. Lijkt er in ieder geval op dat er, op het moment, niet naar een alternatief gekeken wordt. Daarom duurt het imo allemaal veel te lang, hopen dat Sanchez een flinke stap terug wil doen qua niveau en geld, in plaats van pijlen te richten op een goed gescout verdedigers paar. Zoals tja77 al zei, het zal allemaal wel weer afhangen van het verkopen van een Baumgartl of Ramaho. Logisch opzich, maar wel frustrerend als je ziet dat die knuppels achterin je al 2 jaar CL voetbal en de titel kosten.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n Sanchez, ik weet niet niet of je die wel zou moeten willen, zeker voor het geld wat zo'n jongen wil verdienen, te weinig voetballend vermogen.
Nee, Sturm Grazquote:
Hoezo jullie hebben NoaNo tochquote:Op maandag 24 juli 2023 16:38 schreef jpg97 het volgende:
Leuk, weer tegen die Oostenrijkers.
Maar kom op waar blijven de inkomende transfers?
Met dit materiaal kun je echt niet concurreren met Ajax en Feyenoord om het kampioenschap...
Schrap Ajax maar ff voorlopig. Drama selectie en spelers van kwaliteit ditchen Ajax nu ze geen CL meer spelen en ergens anders sowieso beter kunnen verdienen.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:38 schreef jpg97 het volgende:
Met dit materiaal kun je echt niet concurreren met Ajax en Feyenoord om het kampioenschap...
Ik heb er geen zak van gezien, maar hij schijnt het niet verkeerd te doen.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:46 schreef bbuddybb het volgende:
Hoe doet Lang het eigenlijk in de wedstrijden die hij heeft gespeeld?
Wel ok.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:46 schreef bbuddybb het volgende:
Vooral veel praatjes heeft die. Showmannetje.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:46 schreef bbuddybb het volgende:
Heeft hij. Niet die.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:58 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Vooral veel praatjes heeft die. Showmannetje.
Stel je niet aan, vooralsnog staan de duurste en de een-na-duurste transfer van het jaar gewoon op jullie naam.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:38 schreef jpg97 het volgende:
daar heb je weinig aan, als geen goed team hebtquote:Op woensdag 26 juli 2023 02:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Stel je niet aan, vooralsnog staan de duurste en de een-na-duurste transfer van het jaar gewoon op jullie naam.
:’)
En jij weet nu al dat Bosz hier geen team van kan smeden?quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
daar heb je weinig aan, als geen goed team hebt
een trainer die overal is geflopt, en om maar niet te spreken over zijn wanbeleid bij Feyenoord als technisch directeurquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
En jij weet nu al dat Bosz hier geen team van kan smeden?
Ik heb er een heel hard hoofd in met deze verdedigers. Hier kun je Ancelotti of Guardiola neerzetten, maar met Boscagli - Ramalho achterin is het een schiettent.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
En jij weet nu al dat Bosz hier geen team van kan smeden?
Zo iemand kun je beter afschrijven nog voordat het seizoen is begonnen, van welle club ben jij eigenlijk supporter?quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
een trainer die overal is geflopt, en om maar niet te spreken over zijn wanbeleid bij Feyenoord als technisch directeur
Fortuna Sittardquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zo iemand kun je beter afschrijven nog voordat het seizoen is begonnen, van welle club ben jij eigenlijk supporter?
Haal 1 goede CV voor naast Ramalho. Ramalho kan echt wel iets, ik vond hem in z’n eerste seizoen bij PSV echt niet slecht. Onder van Nistelrooij was elke verdediger knudde, maar een andere coach die de poppetjes net wat beter neerzet kan al een groot verschil maken. Bosz heeft al aangegeven z’n spel dat hij wil gaan spelen aan te passen aan de spelers. Dus ik verwacht minder aanvallend als dat ik gewend ben van Bosz.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb er een heel hard hoofd in met deze verdedigers. Hier kun je Ancelotti of Guardiola neerzetten, maar met Boscagli - Ramalho achterin is het een schiettent.
Ik hoop dat je de eerste wedstrijd wint, al kan het zomaar zijn dat je weer met beide voetjes op de grond staat na die wedstrijd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Fortuna Sittard
en ik heb zin in komend seizoen
umm nee, Feyenoord is de hevig favoriet die eerste wedstrijd, ik hou mijn verwachtingen bij uitwedstrijden nogal laag, alhoewel we wel recentelijk keertje van ze hebben gewonnen als ik me nog goed kan herinneren 1-2 volgens mijquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de eerste wedstrijd wint, al kan het zomaar zijn dat je weer met beide voetjes op de grond staat na die wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |