En maar afvragen waarom Oekraïne door wil vechten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:20 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
De Russische Orthodoxe Kerk heeft al langer een dubieuze rol maar dit is wel een nieuw dieptepunt zeg
Haha, deze man is nog nooit ten oosten van Moskou geweest. Dan zit je al snel binnen paganistische kringen. Maar ja, wel zorgwekkende uitspraken natuurlijk, de Orthodoxe Kerk weet mijn confirmation bias hier wel weer eens te bevestigen, dit is echt de meest griezelige tak van Christendom die er is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:20 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
De Russische Orthodoxe Kerk heeft al langer een dubieuze rol maar dit is wel een nieuw dieptepunt zeg
Voor mij zijn het allemaal gewoon Christenen. Dezelfde waarden, alleen zijn de zwaardere kerken wat extremer. Gematigden delen dezelfde waarden, maar praktiseren iets minder.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, deze man is nog nooit ten oosten van Moskou geweest. Dan zit je al snel binnen paganistische kringen. Maar ja, wel zorgwekkende uitspraken natuurlijk, de Orthodoxe Kerk weet mijn confirmation bias hier wel weer eens te bevestigen, dit is echt de meest griezelige tak van Christendom die er is.
Dat maakt het eigenlijk alleen maar erger.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Voor mij zijn het allemaal gewoon Christenen. Dezelfde waarden, alleen zijn de zwaardere kerken wat extremer. Gematigden delen dezelfde waarden, maar praktiseren iets minder.
Als je altijd alles bij elkaar liegt, dan geloven mensen je ook niet meer als je een keer wel de waarheid vertelt. En dat probleem heeft Rusland niet alleen, Trump en kornuiten hebben dat ook.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Dat zie je op Fok ook regelmatig als er dingen gezegd worden wat niet bevalt dan is het gelijk: dat is Russische propaganda. Ook als het gewoon waar is.
Ja. En andersom wordt alles westerse propaganda genoemd. Ook al is het waar. Dus wat is je punt preciesquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Dat zie je op Fok ook regelmatig als er dingen gezegd worden wat niet bevalt dan is het gelijk: dat is Russische propaganda. Ook als het gewoon waar is.
Het blijkt ineens dat het fout aan het gaan isquote:Kans dat Oekraïense tegenaanval lukt steeds kleiner: 'Moeilijkste tijd van oorlog'
De tegenaanval die Oekraïne sinds enkele weken uitvoert tegen Rusland heeft een steeds kleinere kans op slagen. Westerse experts noemen de informatie die ze krijgen over het offensief "ontnuchterend". Het lijkt onwaarschijnlijk dat Oekraïne door de Russische verdediging kan breken.
https://www.nu.nl/spannin(...)tijd-van-oorlog.html
Russische propaganda niet begrijpenquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Vertel anders eens nog eens dat de NOS propaganda is.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Een voorbeeld van NOS propaganda? https://www.facebook.com/watch/?v=653390148089599quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vertel anders eens nog eens dat de NOS propaganda is.
Je leest dat toch constant op dit forum, of lees jij niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Een voorbeeld van NOS propaganda?
Je zin klopte niet helemaal daarom de vraag.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je leest dat toch constant op dit forum, of lees jij niet?
Verbaast jou dat ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het blijkt ineens dat het fout aan het gaan is
En dan kom je met een GeenStijl Facebook-Pagina van September 9, 2014 ·quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Een voorbeeld van NOS propaganda? https://www.facebook.com/watch/?v=653390148089599
Wil je zeggen dat het niet klopt? Van andere plekken is het inmiddels verwijderd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:45 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
En dan kom je met een GeenStijl Facebook-Pagina van September 9, 2014 ·![]()
OK
Dat de NOS Overheidsnarratief ondersteunt en matige journalisten heeft, is nog geen bewijs voor stelselmatig en moedwillig de boel belazeren.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het niet klopt?
Ben je nu overheidspropaganda aan het verdedigen? Als de NOS het overheidsnarratief ondersteunt dan ben je de boel aan het belazeren ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:59 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dat de NOS Overheidsnarratief ondersteunt en matige journalisten heeft, is nog geen bewijs voor stelselmatig en moedwillig de boel belazeren.
Maar wat verwacht je dan van de NOS? De absolute waarheid? Feitelijke verslaggeving zonder commentaar? Ja, dat kost te veel tijd/moeite natuurlijk.
Waarom verwacht je van een staatsgesponsorde omroep dat ze geen overheidsgelul propageren? Beetje naief lijkt me. De NOS gaat ook maar mee in de waan van de dag. Ze moeten iedere dag toch een website+uitzending vullen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:23 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ben je nu overheidspropaganda aan het verdedigen? Als de NOS het overheidsnarratief ondersteunt dan ben je de boel aan het belazeren ja.
Weinig bnw aan het feit dat de NOS erg gekleurd is. Dat sentiment leeft steeds meer merk ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:28 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Waarom verwacht je van een staatsgesponsorde omroep dat ze geen overheidsgelul propageren? Beetje naief lijkt me. De NOS gaat ook maar mee in de waan van de dag. Ze moeten iedere dag toch een website+uitzending vullen.
Desalniettemin, een bron van 8 jaar oud is wel een beetje erg roestige spijkers zoeken op al lang verdampt water.
Ik postte dat bericht omdat het toen toegegeven is door NOS.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:28 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Waarom verwacht je van een staatsgesponsorde omroep dat ze geen overheidsgelul propageren? Beetje naief lijkt me. De NOS gaat ook maar mee in de waan van de dag. Ze moeten iedere dag toch een website+uitzending vullen.
Desalniettemin, een bron van 8 jaar oud is wel een beetje erg roestige spijkers zoeken op al lang verdampt water.
Inderdaad, de NOS zie ik niet als een 100% transparante organisatie, maar dat is geen enkele Omroep in de wereld.
De Russische of de gehele Orthodoxe kerk?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, deze man is nog nooit ten oosten van Moskou geweest. Dan zit je al snel binnen paganistische kringen. Maar ja, wel zorgwekkende uitspraken natuurlijk, de Orthodoxe Kerk weet mijn confirmation bias hier wel weer eens te bevestigen, dit is echt de meest griezelige tak van Christendom die er is.
Alle eerdere berichten van Westerse experts waren heel wat positiever. Dit is voor het eerst dat er zo'nquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Verbaast jou dat ?
Heeft het ergens goed gegaan dan ?
Niet verwonderlijk als je enige bron van informatie Oekraine zelf is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alle eerdere berichten van Westerse experts waren heel wat positiever.
Elk ander bericht werd afgedaan als Russische propaganda. oopsquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk als je enige bron van informatie Oekraine zelf is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |