abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210153704
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:20 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
De Russische Orthodoxe Kerk heeft al langer een dubieuze rol maar dit is wel een nieuw dieptepunt zeg ;(
En maar afvragen waarom Oekraïne door wil vechten.
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:26:42 #102
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210154596
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:20 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
De Russische Orthodoxe Kerk heeft al langer een dubieuze rol maar dit is wel een nieuw dieptepunt zeg ;(
Haha, deze man is nog nooit ten oosten van Moskou geweest. Dan zit je al snel binnen paganistische kringen. Maar ja, wel zorgwekkende uitspraken natuurlijk, de Orthodoxe Kerk weet mijn confirmation bias hier wel weer eens te bevestigen, dit is echt de meest griezelige tak van Christendom die er is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:20:57 #103
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210157142
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 10:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, deze man is nog nooit ten oosten van Moskou geweest. Dan zit je al snel binnen paganistische kringen. Maar ja, wel zorgwekkende uitspraken natuurlijk, de Orthodoxe Kerk weet mijn confirmation bias hier wel weer eens te bevestigen, dit is echt de meest griezelige tak van Christendom die er is.
Voor mij zijn het allemaal gewoon Christenen. Dezelfde waarden, alleen zijn de zwaardere kerken wat extremer. Gematigden delen dezelfde waarden, maar praktiseren iets minder.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210157334
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 13:20 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Voor mij zijn het allemaal gewoon Christenen. Dezelfde waarden, alleen zijn de zwaardere kerken wat extremer. Gematigden delen dezelfde waarden, maar praktiseren iets minder.
Dat maakt het eigenlijk alleen maar erger.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210195976
twitter

Dat zie je op Fok ook regelmatig als er dingen gezegd worden wat niet bevalt dan is het gelijk: dat is Russische propaganda. Ook als het gewoon waar is.
Plaats hier uw advertentie
pi_210196379
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 12:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Dat zie je op Fok ook regelmatig als er dingen gezegd worden wat niet bevalt dan is het gelijk: dat is Russische propaganda. Ook als het gewoon waar is.
Als je altijd alles bij elkaar liegt, dan geloven mensen je ook niet meer als je een keer wel de waarheid vertelt. En dat probleem heeft Rusland niet alleen, Trump en kornuiten hebben dat ook.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  FOK!Fotograaf maandag 7 augustus 2023 @ 13:46:18 #107
364681 over_hedge
pi_210197445
quote:
[ twitter ]
Ja. En andersom wordt alles westerse propaganda genoemd. Ook al is het waar. Dus wat is je punt precies :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_210215786
quote:
Kans dat Oekraïense tegenaanval lukt steeds kleiner: 'Moeilijkste tijd van oorlog'
De tegenaanval die Oekraïne sinds enkele weken uitvoert tegen Rusland heeft een steeds kleinere kans op slagen. Westerse experts noemen de informatie die ze krijgen over het offensief "ontnuchterend". Het lijkt onwaarschijnlijk dat Oekraïne door de Russische verdediging kan breken.
https://www.nu.nl/spannin(...)tijd-van-oorlog.html
Het blijkt ineens dat het fout aan het gaan is :{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210215938
quote:
[ twitter ]
Russische propaganda niet begrijpen :')
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 9 augustus 2023 @ 10:11:49 #110
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210221733
quote:
Vertel anders eens nog eens dat de NOS propaganda is.
pi_210221759
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 10:11 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Vertel anders eens nog eens dat de NOS propaganda is.
Een voorbeeld van NOS propaganda? https://www.facebook.com/watch/?v=653390148089599

[ Bericht 13% gewijzigd door FLATTTENtheCURVE op 09-08-2023 10:21:37 ]
  woensdag 9 augustus 2023 @ 10:15:53 #112
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210221779
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 10:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Een voorbeeld van NOS propaganda?
Je leest dat toch constant op dit forum, of lees jij niet?
pi_210221798
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 10:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je leest dat toch constant op dit forum, of lees jij niet?
Je zin klopte niet helemaal daarom de vraag.
pi_210222806
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het blijkt ineens dat het fout aan het gaan is :{
Verbaast jou dat ?

Heeft het ergens goed gegaan dan ?

Enige berichtgeving van het "groot offensief" is hier een daar een speldeprikje op een brug of een eenzame drone op Moskou. Blijkbaar richt men zijn pijlen hiermee weer op "hopen op" een regime change in Moskou door te proberen de bevolking te beïnvloeden, wat eerder een tegengesteld effect zal teweeg brengen.
Maar wat kan men anders als het aan het front totaal niet lijkt te lukken?

Alle hoop wordt nu weer gericht op de F16's waar men (voorlopig) blijkbaar amper 8 piloten voor vindt. Maar net als de fameuze Leopards zal dit weinig verandering brengen. Waar zijn de Leopards trouwens ? Ik herinner me nog de berichtgeving over hoe de russen zouden gaan lopen bij de aanblik van deze krachtpatsers.
Net hetzelfde nu met de aankomende (wanneer?) F16's ... die zullen de russische troepen achter de verdedigingslinies kunnen bombarderen zodat de oekrainers kunnen doorstoten...alsof de russen geen airdefense hebben...

Whats next ? Algehele mobilisatie in Oekraine ? Really ? Blijven jullie dit steunen ? Gaan we dit echt uitvechten tot (letterlijk) de laatste oekrainer ? :N
Ze zijn ondertussen al meer land verloren dan dat er bij een diplomatieke onderhandeling overeen had kunnen gekomen worden.
En aan welke prijs ? Ik hoop dat de échte cijfers van slachtoffers nooit bekend worden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_210222996
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 10:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Een voorbeeld van NOS propaganda? https://www.facebook.com/watch/?v=653390148089599
En dan kom je met een GeenStijl Facebook-Pagina van September 9, 2014 · _O-

OK 14.gif
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_210223111
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 11:45 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
En dan kom je met een GeenStijl Facebook-Pagina van September 9, 2014 · _O-

OK 14.gif
Wil je zeggen dat het niet klopt? Van andere plekken is het inmiddels verwijderd.
pi_210223182
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 11:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Wil je zeggen dat het niet klopt?
Dat de NOS Overheidsnarratief ondersteunt en matige journalisten heeft, is nog geen bewijs voor stelselmatig en moedwillig de boel belazeren.

Maar wat verwacht je dan van de NOS? De absolute waarheid? Feitelijke verslaggeving zonder commentaar? Ja, dat kost te veel tijd/moeite natuurlijk.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_210223538
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 11:59 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Dat de NOS Overheidsnarratief ondersteunt en matige journalisten heeft, is nog geen bewijs voor stelselmatig en moedwillig de boel belazeren.

Maar wat verwacht je dan van de NOS? De absolute waarheid? Feitelijke verslaggeving zonder commentaar? Ja, dat kost te veel tijd/moeite natuurlijk.
Ben je nu overheidspropaganda aan het verdedigen? Als de NOS het overheidsnarratief ondersteunt dan ben je de boel aan het belazeren ja.
pi_210223627
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 12:23 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ben je nu overheidspropaganda aan het verdedigen? Als de NOS het overheidsnarratief ondersteunt dan ben je de boel aan het belazeren ja.
Waarom verwacht je van een staatsgesponsorde omroep dat ze geen overheidsgelul propageren? Beetje naief lijkt me. De NOS gaat ook maar mee in de waan van de dag. Ze moeten iedere dag toch een website+uitzending vullen.

Desalniettemin, een bron van 8 jaar oud is wel een beetje erg roestige spijkers zoeken op al lang verdampt water.

Inderdaad, de NOS zie ik niet als een 100% transparante organisatie, maar dat is geen enkele Omroep in de wereld.
pi_210223643
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 12:28 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Waarom verwacht je van een staatsgesponsorde omroep dat ze geen overheidsgelul propageren? Beetje naief lijkt me. De NOS gaat ook maar mee in de waan van de dag. Ze moeten iedere dag toch een website+uitzending vullen.

Desalniettemin, een bron van 8 jaar oud is wel een beetje erg roestige spijkers zoeken op al lang verdampt water.
Weinig bnw aan het feit dat de NOS erg gekleurd is. Dat sentiment leeft steeds meer merk ik.
pi_210223832
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 12:28 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Inderdaad, de NOS zie ik niet als een 100% transparante organisatie, maar dat is geen enkele Omroep in de wereld.
Ik postte dat bericht omdat het toen toegegeven is door NOS.
  woensdag 9 augustus 2023 @ 12:48:59 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210223977
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 10:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Russische of de gehele Orthodoxe kerk?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210226209
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 11:31 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Verbaast jou dat ?

Heeft het ergens goed gegaan dan ?
Alle eerdere berichten van Westerse experts waren heel wat positiever. Dit is voor het eerst dat er zo'n
somber beeld geschetst word. Dus ja, ik ben wel enigszins verbaasd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210226775
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 15:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Alle eerdere berichten van Westerse experts waren heel wat positiever.
Niet verwonderlijk als je enige bron van informatie Oekraine zelf is.

Uiteindelijk wordt zelfs de hardnekkigste propaganda ingehaald door de realiteit.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_210226866
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Niet verwonderlijk als je enige bron van informatie Oekraine zelf is.

Elk ander bericht werd afgedaan als Russische propaganda. oops
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')