Klopt en over het algemeen is vrijwel iedereen het daar ook wel mee eens. Zelfs ten tijde van de oorlog waren er veel protesten door de gehele westerse wereld en was er ook in ons parlement een hoop om te doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:08 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
De Eerste Golfoorlog viel nog wat voor te zeggen, maar de inval in Irak in 2003 is een enorme fout geweest met anno 2023 nog steeds een shithole. Vrijwel alle landen in het Midden-Oosten zijn er zwaar op achteruit gegaan nadat de dictators zijn aangepakt.
Maar goed, dat is een ander onderwerp en heeft in feite niets te maken met de oorlog in Oekraïne.
Jawel hij HAD ze en heeft ze ook gebruikt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn louter details. De ons beloofde weapons of mass destruction had hij niet.
wats deze?quote:
https://www.reddit.com/r/(...)son_all_visit_china/quote:Op woensdag 26 juli 2023 06:24 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
wats deze?
Ik heb een beetje onder een steen geleefd geloof ik.
Niet per se onverwacht toch in een oorlogssituatie?quote:
Bovenal, als de zwitsers dat zeggen, zullen ze vast binnenkort toch wapens willen leverenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Niet per se onverwacht toch in een oorlogssituatie?
wel aangezien hij als een held wordt afgeschilderd.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Niet per se onverwacht toch in een oorlogssituatie?
Nepfilmpje verwijderd, maarreh dat Brics is wel een eigen topic waard. Wil dat krantenartikel wel vertalen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:07 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)son_all_visit_china/
So Kissinger, Jeb Bush and Paulson all visit China, then immediately Xi shakes up his cabinet and replaces the head of their central bank? Yeah nothing to see here.
heb even geen andere bron.
https://redefininggod.com(...)-in-their-own-words/
-Knip- ONZ is een deur verderop-
Hoezo?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
wel aangezien hij als een held wordt afgeschilderd.
Dat is hij ook. Dat maakt het trouwens niet dat hij als president nooit iets fout kan doen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
wel aangezien hij als een held wordt afgeschilderd.
Ik voel je pijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
De propaganda heeft goed gewerkt zie ik.
Sorry. Maar zie je zelf nou niet dat het een beeeeetje ironisch is. Omdat je zelf net een propaganda tweet hier post. Die paar post later al debunked wordt. Om dan vervolgens iemand anders te beschuldigen van het geloven van propagandaquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
De propaganda heeft goed gewerkt zie ik.
Leuk zo'n eenzame Twitter dump...geen commentaar bij?quote:
Je bedoeld de wetgeving dat je geen oorlogsmisdaden en/of mensenrechtenschendingen meer mag ontkennen?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Leuk zo'n eenzame Twitter dump...geen commentaar bij?
Met die nieuwe wetgeving moet je natuurlijk opletten met het bejubelen van zulke pogingen om burgerslachtoffers te maken.
Zouden ze niet beter hun moeite en wapens inzetten aan het front, ipv deze desperate pogingen burgers te raken?
Opmerkelijk dat dit nooit over Rusland wordt gezegd.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Leuk zo'n eenzame Twitter dump...geen commentaar bij?
Met die nieuwe wetgeving moet je natuurlijk opletten met het bejubelen van zulke pogingen om burgerslachtoffers te maken.
Zouden ze niet beter hun moeite en wapens inzetten aan het front, ipv deze desperate pogingen burgers te raken?
Ontkennen doe je niet nee. Kan je ook niet echt want het staat gewoon in de krant.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar als je mijn mening wil: ik ben het eens met Zelensky
En ik ontken geen oorlogsmisdaden of misdaden tegen de menselijkheid zoals jij suggereert. Dat is tegen de Nederlandse wet.
Het zijn gewoon legitieme doelwitten.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ontkennen doe je niet nee. Kan je ook niet echt want het staat gewoon in de krant.
Het bagateliseren of vergoelijken van zulke daden is ook niet toegelaten.
Aggossie al 1,5 jaar geilen op Russische oorlogsmisdaden en dan nu ineens jankie jankie doen. Domme Ruskis.quote:
Er zaten militairen in dat gebouw. Legitiem doelwit.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ontkennen doe je niet nee. Kan je ook niet echt want het staat gewoon in de krant.
Het bagateliseren of vergoelijken van zulke daden is ook niet toegelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |