Wie het ook zingt, het lijkt meer dan een beetje op Radar Love.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:18 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt dan weer als Herman Brood. Dus daar ga ik maar voor.
Het klinkt inderdaad als Hermanquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:18 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt dan weer als Herman Brood. Dus daar ga ik maar voor.
Dat deed ik vroeger vaak op zaterdagavond..... legpuzzels leggen. Toen nog met mijn vader en moeder, zaten we tot diep in de nacht te puzzelen....... soms ging het razend snel, en soms retektraag.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Als je deze band opzoekt vallen de puzzelstukjes wel op zijn plaats
Mijn moeder en zusje deden dat ook veel en mama Symph ook, ik heb er een hekel aanquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger vaak op zaterdagavond..... legpuzzels leggen. Toen nog met mijn vader en moeder, zaten we tot diep in de nacht te puzzelen....... soms ging het razend snel, en soms retektraag.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger vaak op zaterdagavond..... legpuzzels leggen. Toen nog met mijn vader en moeder, zaten we tot diep in de nacht te puzzelen....... soms ging het razend snel, en soms retektraag.
Geef ze een keer bij een kringloop af. Ik weet dat je de lokale kringloop niet wilt sponsoren, maar er zijn er wel meerquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:29 schreef Melting het volgende:
Ik heb overigens nog een kleine 30 dvd's over geschiedenis liggen. Onderwerpen zijn heel breed.
Als er liefhebbers zijn, ik stuur ze gratis op. Anders gaan ze de kliko in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Je singlecollectie van de Sunstreams mag wel de kliko in.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:29 schreef Melting het volgende:
Ik heb overigens nog een kleine 30 dvd's over geschiedenis liggen. Onderwerpen zijn heel breed.
Als er liefhebbers zijn, ik stuur ze gratis op. Anders gaan ze de kliko in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |