Neequote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:22 schreef Melting het volgende:
Van de volgende plaat weet ik niet of DJ11 die gisteren gedraaid heeft.
Hij heeft hem niet gedraaid.
Hij heeft wel meer Belgische platen gedraaid.quote:
Er zijn wel wat niet-Franse artiesten de uitzending binnengedrongen hoorquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:35 schreef DJ11 het volgende:
One and One is One?
Echt niet. One and One make Five
Proost livelink. Vind die persoonlijk niet zo lekker. Maar laat het smaken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:38 schreef livelink het volgende:
Zo, net met heel veel moeite mijn Kriek Boon ontkurkt.
[ afbeelding ]
Proost!
Heerlijk; goede keuze. De lekkerste kriek die er is (vind ik).quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:38 schreef livelink het volgende:
Zo, net met heel veel moeite mijn Kriek Boon ontkurkt.
[ afbeelding ]
Proost!
Mijn zoon vindt het ook wel lekker en dat is ook geen bierdrinker.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heerlijk; goede keuze. De lekkerste kriek die er is (vind ik).
Ik wil m'n moeder dit nog eens laten proeven. Dat is geen bierdrinker, maar ik denk dat ze dit best lekker vindt.
En jij?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon vindt het ook wel lekker en dat is ook geen bierdrinker.
Dank je. Ik vind chouffy het lekkerste, maar deze als goede tweede.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Proost livelink. Vind die persoonlijk niet zo lekker. Maar laat het smaken.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Ik vind chouffy het lekkerste, maar deze als goede tweede.
Als het echt om kriek/kersen gaat wel. Fruitage en Fruitesse zijn fruitbiertjes, niet zozeer kersenbier.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
VInd je deze lekkerder dan Fruitage en Fruitesse?
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:45 schreef DJ11 het volgende:
De titelsong van Absolutely Fabulous (hoewel niet in deze versie).
Je hoort bij Ab Fab maar een klein stukjequote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Ehh... zou toch weleens de juiste versie kunnen zijn.
Geen idee. Die commercials zijn me nog niet opgevallen. Op TV doet Hadewich Minys (of hoe heet ze) dat.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Over reclames van Kruidvat gesproken, wie is die nieuwe stem van de radiocommercials?
De Toendra's zijn trouwens nog steeds actief.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Zijn dit de Toendra’s?
Of een van die andere onmogelijke groepjes uit die tijd?
Ja, die deed het altijd, maar dit was een andere stem en ook die stem ken ik ik, maar ik kon ‘m niet thuisbrengenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Die commercials zijn me nog niet opgevallen. Op TV doet Hadewich Minys (of hoe heet ze) dat.
Een ander groepje.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Zijn dit de Toendra’s?
Of een van die andere onmogelijke groepjes uit die tijd?
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De Toendra's zijn trouwens nog steeds actief.Tegenwoordig heten ze de Nudra's.
Aan de grens van de Duitse heuvelen en andere tranentrekkersquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De Toendra's zijn trouwens nog steeds actief.Tegenwoordig heten ze de Nudra's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |