Doe niet zo debiel.quote:Op maandag 17 juli 2023 13:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word hier toch alleen maar afgekraakt. Ik bespaar jullie de moeite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Heb je hem al bijna af?quote:Op maandag 17 juli 2023 12:51 schreef KingRoland het volgende:
Laatste gesprek scriptiebegeleider voor i leveren scriptie aanstaande vrijdag
Spannend.
Succes!quote:Op maandag 17 juli 2023 13:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik word hier toch alleen maar afgekraakt. Ik bespaar jullie de moeite
Ja alleen wat kleine details apa-referenties checken of tabellen en figuurtjes correct zijn genummerd. Dat soort dingen.quote:
We zetten een crowdfunding op en sturen hem naar Korea en Japan, dan zijn we een tijdje van hem af.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben heel blij voor user KingRoland dat hij bezig is aan de laatste loodjes.
Heel erg benieuwd naar de volgende stappen in zijn carrière.
Ik ben een beetje allergisch voor crowdfundings.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We zetten een crowdfunding op en sturen hem naar Korea en Japan, dan zijn we een tijdje van hem af.
@Caland ookquote:Op maandag 17 juli 2023 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje allergisch voor crowdfundings.
Vast en zeker weer om een of andere flauwekul reden.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje allergisch voor crowdfundings.
Nou, als user KingRoland dolgraag naar Japan wil wil ik best 2 euro inleggen.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vast en zeker weer om een of andere flauwekul reden.
Goed bezig, succes!quote:Op maandag 17 juli 2023 14:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja alleen wat kleine details apa-referenties checken of tabellen en figuurtjes correct zijn genummerd. Dat soort dingen.
Ik wil graag dat je @DombohetOlifantje1 voortaan serieus neemt.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vast en zeker weer om een of andere flauwekul reden.
Als we goed vooruit boeken kunnen we hem voor slechts een paar meier wel daar krijgen.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou, als user KingRoland dolgraag naar Japan wil wil ik best 2 euro inleggen.
Wie ben jij?quote:Op maandag 17 juli 2023 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je @:Dombohetolifantje1 voortaan serieus neemt.
Geen idee hoe ik hierbij kom, maar misschien is een baan bij de big 4 iets voor hem.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben heel blij voor user KingRoland dat hij bezig is aan de laatste loodjes.
Heel erg benieuwd naar de volgende stappen in zijn carrière.
De laatste jaren begin ik steeds meer te denken dat een functie binnen de katholieke kerk hem toch beter past.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik hierbij kom, maar misschien is een baan bij de big 4 iets voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |