Zolang m'n hart slaat, sta ik als prostaat rechtop in de wind.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:04 schreef GGMM het volgende:
@:tong80 slaat wild om zich heen
Tijd voor je dutje
Deze zin is zo normaal dat het me nauwelijks opviel dat je hier naar je prostaat en hart verwijst.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang m'n hart slaat, sta ik als prostaat rechtop in de wind.
Laat die fles eens staan johquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent als user nog kutter dan als mod.
Ik hou van jullie allemaal. Soms spookt de plaaggeest. Trusten brother, brothers and sisters.quote:
Slijmbal.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou van jullie allemaal. Soms spookt de plaaggeest. Trusten brother, brothers and sisters.
Dat doet hij ook wel, 5 minuten.quote:
KatGodquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit begint wel wat opmerkelijke dingen te verklaren in huis de afgelopen tijd.
Die komt kijken of je binnen ook van die lekkere vogels hebt als bij je drinkbak.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had een wildvreemde kat in de woonkamer die via het openstaande raam binnengedrongen was.
Ik ben nog altijd een beetje geschrokken.
Wel goed tegen de muizen!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit begint wel wat opmerkelijke dingen te verklaren in huis de afgelopen tijd.
En de betekenis is?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
Net zocht ik op twitter op "pig" om een grappig gifje te maken. Dit blijkt dus ook een homoseksterm te zijn.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
LEKKER VARKEN KOM HIER WRHAAAAAAAAAAAAAH IK NEUK JE DWARS DOOR DE MODDER
quote:pig – someone who is "more focused on sex than anything else, often into kinkier and somewhat seedier sexual practices", according to Pride.com.[191]
Dat zijn nog eens teksten HATSEFLATS.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
LEKKER VARKEN KOM HIER WRHAAAAAAAAAAAAAH IK NEUK JE DWARS DOOR DE MODDER
Heb je tegenwoordig een vriendin?quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 23:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig een vriendin?
Ik zag je laatst ergens in CUL in de we-vorm spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |