Benji.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:11 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Valt best wel mee, okay ik heb beetje overgewicht maar wie heeft dat niet op vandaag de dag.
braddieopentdeuromochtendsnackbestellingaantenemen.gifquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:37 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Kapsalon, 18 cm pizza, bak patat en chicken stripes. Colatje om het af te spoelen.
Dit was een test om te kijken of ik nog gifjes kon maken.quote:
Doe jij weleens aan eetwedstrijden mee?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:03 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Alsof jullie nooit eens cheatday hebben, ik had coupon en beetje korting.
Ik mis de oude tijd vóór dat de oorlog begon. Twee bamiblokken, twee kroketten, twee frikandellen, beker saus en zak patat voor 2 personen.Dat at ik dan gewoon in mijn eentje op voor 11 euro, nu kost het al 17 euro
Post dan de gifquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
braddieopentdeuromochtendsnackbestellingaantenemen.gif
Zou wel willen, maar ik ben helaas iemand die wel veel kan bikken, maar niet zoveel. Raak wel vol na een tijdje. Ik at mezelf vroeger altijd misselijk, daarom kan ik veel eten. Nu eet ik mezelf nog misselijk, ik ga verder dan ik zou moeten gaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doe jij weleens aan eetwedstrijden mee?
Aan die gif denk ik nog steeds regelmatig als iemand goedemorgen zegt.quote:
Het lijkt wel alsof men hem hier zijn succes niet gunt.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, hij post nog dagelijks foodreviews
https://nos.nl/regio/noor(...)er-bradley-houdt-aanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, hij post nog dagelijks foodreviews
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/regio/noor(...)er-bradley-houdt-aan
Misschien nu niet meer.quote:dinsdag 23 mei
Zelf vind ik dit wat ver gaan, ik hoop maar jij ook!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:34 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar ik ben helaas iemand die wel veel kan bikken, maar niet zoveel. Raak wel vol na een tijdje. Ik at mezelf vroeger altijd misselijk, daarom kan ik veel eten. Nu eet ik mezelf nog misselijk, ik ga verder dan ik zou moeten gaan.
Gaat wel erg ver. Donderdag ga ik ontbijten bij KFC, dan draai ik makkelijk 20 euro erdoorheen. Maar zou nooit iemand vermoorden voor zo'n stomme reden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelf vind ik dit wat ver gaan, ik hoop maar jij ook!
[ twitter ]
Jij zou eens met @onlogisch moeten gaan eten, die schrokt met gemak TWEE kapsalons weg.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:11 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Gaat wel erg ver. Donderdag ga ik ontbijten bij KFC, dan draai ik makkelijk 20 euro erdoorheen. Maar zou nooit iemand vermoorden voor zo'n stomme reden.
wtfquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij zou eens met @:onlogisch moeten gaan eten, die schrokt met gemak TWEE kapsalons weg.
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtf
ging onlangs naar de mac daar bestelde ik een big mac menu zat toen al vol haha soms wel nuggets erbij hoor maar laatst ni echt veel trek
Daarna zeker de toilet bij de Mac volgescheten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtf
ging onlangs naar de mac daar bestelde ik een big mac menu zat toen al vol haha soms wel nuggets erbij hoor maar laatst ni echt veel trek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |