Welke TT?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:48 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post kut mod.Met een briljante TT. Net zo erg als GGMM.
Gaat je geen flikker aan. Geniet van je kut TT.quote:
Verse pizza van de Jumbo.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
Boehoehoequote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:48 schreef tong80 het volgende:
Jij mag de TT kiezen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is 2023 en mensen krijgen nog een hartaanval omdat ze het nieuwe topic niet mogen openen in een reeks.
Mimimimimi.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:48 schreef tong80 het volgende:
Dit is waar Nederland door naar de klote gaat. Pretentieuze Nederlanders met pseudo kennis van Spaans voetbal.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is 2023 en mensen krijgen nog een hartaanval omdat ze het nieuwe topic niet mogen openen in een reeks.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is waar Nederland door naar de klote gaat. Pretentieuze Nederlanders met pseudo kennis van Spaans voetbal.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is waar Nederland door naar de klote gaat. Pretentieuze Nederlanders met pseudo kennis van Spaans voetbal.
Ik ben eigenlijk absoluut niet pretentitieus. Als je mijn Twitteraccount leest, zie je dat ik vaak genoeg benadruk dat ik al twee jaar amper de boel geconcentreerd kan volgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nietszeggende internetplaatjes.quote:
Doe normaal idioot.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Moderator @:Coco moet als die neger in American History X met z'n tandjes op de stoep en dan mag @:tong80 tegen z'n achterhoofd trappen.
Dit doe je gewoon niet.
Je bent als user nog kutter dan als mod.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk absoluut niet pretentitieus. Als je mijn Twitteraccount leest, zie je dat ik vaak genoeg benadruk dat ik al twee jaar amper de boel geconcentreerd kan volgen.
Maar goed, als je met je ego verzeild bent geraakt op Forum FOK! kan dat gebeuren!
Zo kut dat ik amper notes heb opgebouwd in de afgelopen vier jaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent als user nog kutter dan als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |