SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe het ff rustig aan.
Wilco mag zijn beurtje al doen vóór Van Aert.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd of Wout nog even gaat doortrekken op de Joux Plane
Die is net een beetje opgewarmd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed hij op de Granon ookquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bedankt voor de moeite Jumbo
Majka neemt het over
Toverdrank.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wout die net volledig stilstond is er weer bij?!?
Bluf mislukt.quote:
Man op de motor is gewoon leuk voor de verslaggever zelf.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout lost op het moment dat Maarten ons aan het vertellen is dat Van Aert het nog een tijd gaat volhouden, haha.
Man op de motor, wat een toegevoegde waarde.
Van Echelpoel: "doe mij ne wodka, en ook een red bull, en geef de wijfkes ook iets"quote:
De laatste man op de motor die wat toevoegde was Theo Koomenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout lost op het moment dat Maarten ons aan het vertellen is dat Van Aert het nog een tijd gaat volhouden, haha.
Man op de motor, wat een toegevoegde waarde.
Is nuttig voor wat er meer naar achteren gebeurd, de kopgroep kunnen we zelf ook wel zien.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Man op de motor is gewoon leuk voor de verslaggever zelf.
Erg hinderlijk inderdaadquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:15 schreef wimderon het volgende:
Renaat is maar druk met gebbetjes en verhalen uit de historie.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
De laatste man op de motor die wat toevoegde was Theo Koomen
Die ziet er op vakantie nog lijkbleek uit.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
lijkbleek ziet vingegaard eruit.
sowieso ex renners zijn beter in dit soort taken.quote:
Bert De Backer bij Omloop het Nieuwsblad was ook fenomenaalquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
De laatste man op de motor die wat toevoegde was Theo Koomen
Wat knap is als je de hele dag buiten werkt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed smeren! zou Jan Smeets hebben geroepenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij ziet een beetje bleekjes, maar dat is het.quote:
Ik zie aan beiden nog niet zo veel eigenlijk.quote:
Dat wordt knokken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:17 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Jan Ullrich Ultras stond erop
Dat lag ergens anders aanquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:18 schreef TAmaru het volgende:
Bij Lance stonden de ogen ook altijd zo diep als hij top was
Toch vind ik het spannend.quote:
Heb je het nu over Pogacar of over Vingegaard?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:18 schreef TAmaru het volgende:
Bij Lance stonden de ogen ook altijd zo diep als hij top was
Net als Laurens ten Damquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bij Ciccone, eerder vandaag, puilden ze uit.
Ciccone is CLEAN.
Ik kan me er niet aan storen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:20 schreef Felagund het volgende:
Waarom wordt de bollengroep nog steeds aangegeven? Dat is helemaal niet meer relevant.
Ja, die heet ook Gall.quote:
In de drankhandel dacht ik.quote:
Ja die heeft een winkel in stenenquote:
Pogi kan gewoon op de boni's 'wachten'.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zal binnenkort toch wel tempoversnelling moeten komen.
Nu pas zou ik zeggen.quote:
Als je t drinkt of in je bidon laat zitten moet t ook mee naar bovenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:23 schreef Mansjester het volgende:
Zoveel water op je shirt spuiten is toch vooral ook extra gewicht? Vraag me af of dat niet meer nadeel heeft tov de voordelen van het koelen
Tak tak tak?quote:
Vooral mentaalquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Dit maakt voor Vingegaard geen reet uit natuurlijk. Hij zat de afgelopen 80km in een wiel en zit nu in een wiel, tja.
en Jumbo was überhaupt er een harde koers van aan het maken en dat doet Yates nu ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Dit maakt voor Vingegaard geen reet uit natuurlijk. Hij zat de afgelopen 80km in een wiel en zit nu in een wiel, tja.
Tja, rationeel denken als je diep in het rood zit moet je ook kunnen inderdaadquote:
En hij doet het ook!!!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Wow Pogacar die tegen een ploegmaat zegt dat hij op kop moet rijden. Ongekend.
Ik vind het ronduit brutaal.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Wow Pogacar die tegen een ploegmaat zegt dat hij op kop moet rijden. Ongekend.
Precies. Niks veranderd dus, alleen heeft het groepje de minimale grootte wel bereikt nu.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en Jumbo was überhaupt er een harde koers van aan het maken en dat doet Yates nu ook.
Er is lang gelachen om de boni's... maar niet door UAE.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
7 extra bonificatieseconden en ze staan binnen 2 seconden.
Leuker dan Simonquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:27 schreef -XOR- het volgende:
Ik schaam me er een beetje voor maar ik vind Adam Yates best wel een baasje.
Ze wilden wel iets vroeger pieken (dat maakt bergen vroeg in de grote ronden ook zo belangrijk). Maar verschillen met de niet-mutanten zijn nog steeds grootquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Vingegaard heeft echt gepiekt in de Dauphine.
Hoe doet Juventus het deze tour?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:30 schreef bianconeri het volgende:
Jumbo Visma blijft wel echt constant falen deze tour![]()
Maar goed dit was voor de Tour natuurlijk ook wel te verwachten als Pogacar zou komen opdagen na de blessure.
Pogacar is gewoon de veel betere renner van de 2.
vorm van de dag.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:31 schreef RipCity het volgende:
Wie is er beter in de tijdrit? Of is die er niet meer?
Jawel maar het is maar 22 km.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:31 schreef RipCity het volgende:
Wie is er beter in de tijdrit? Of is die er niet meer?
Met een andere tactiek verliezen ze ook. Tactiek is uiteindelijk ondergeschikt aan de benen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:30 schreef bianconeri het volgende:
Jumbo Visma blijft wel echt constant falen deze tour![]()
Maar goed dit was voor de Tour natuurlijk ook wel te verwachten als Pogacar zou komen opdagen na de blessure.
Voorlopig is het gewoon seconde werk, veel beter valt tot op heden wel mee.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:30 schreef bianconeri het volgende:
Dit zie je niet zo vaak; het gat lijkt geslagen en dan blijft het zo... geen definitieve beslissing. Slag om slag, stoot om stoot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |