SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UAE is dus slimmer (en misschien zelfs wel beter) dan JV.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kom op joh, het ene moment moet Jumbo niet van je rijden omdat ze UAE de koers moeten laten bepalen als achtervolgers om dan daarna te beweren dat als UAE de koers bepaalt dat in het voordeel is van UAE.
Je ziet toch zelf ook wel dat je jezelf op die manier volledig tegenspreekt.
De rest maakt gewoon een opmerking, jij denkt het echt daadwerkelijk beter te weten om dan jezelf continu tegen te spreken naar gelang het je goed uitkomt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
UAE is dus slimmer (en misschien zelfs wel beter) dan JV.
We gaan het vandaag zien.
Ik heb overigens bij al die posts ook uitgelegd waarom: dat het volgens mij verstandiger is om anderen hun knechten eerst te laten oproken. Dat is mijn persoonlijke mening, maar ik heb dat nooit als voldongen koersfeit gepresenteerd. Dat blijft het leuke aan wielrennen: het kan altijd anders zijn dan je denkt.
Zoals ik al zei: er zijn er hier meer die de tactiek van JV niet helemaal begrepen/begrijpen of het er niet mee eens zijn.
Maar op de 1 of andere manier lijk je vooral getriggerd te worden als ik er iets over schrijf.
Het hoeft hier van mij geen persoonlijke (wed)strijd te worden.
Daarom zeg ik: relax, bro.
Gewoon de broek niet aan vandaag en een drankje erbij.
(Hoewel de nare valpartijen helaas iets aan de (ont)spanning afdoen.)
Het klopt misschien dat ik regelmatig mijn opmerking/mening toelicht met het 'waarom'.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De rest maakt gewoon een opmerking, jij denkt het echt daadwerkelijk beter te weten om dan jezelf continu tegen te spreken naar gelang het je goed uitkomt.
Daarom reageer ik op jou.
Roger heeft ook kaal haar.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Grotere transformatie dan Froome
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Oud-wielrenner Roger De Vlaeminck ging in 2003 onder het mes voor een haartransplantatie. 'Tot op vandaag ben ik erg tevreden dat ik het heb laten doen, want ik liep gefrustreerd rond omdat ik vooraan nogal wat haar was kwijtgeraakt. Het vervelende was dat ik aan de ene kant kaler was dan aan de andere. Als ik mezelf op tv zag, zat ik steevast op mezelf te sakkeren dat ik net iets meer links of rechts had moeten draaien om het minder te laten opvallen.'
Dat De Vlaeminck op z'n 55ste koos voor haar transplantatie, was helemaal zijn eigen beslissing. Naar eigen zeggen had het ook niets te maken met het feit dat hij toen in het huwelijksbootje stapte met zijn 25 jaar jongere vriendin. 'Oké, mijn kapper heeft me gewezen op die mogelijkheid, maar ik had het nooit laten doen als ik het niet voor een zacht prijsje had gekregen. Transplantatie kostte toen 1 euro per haartje. Maar omdat de kliniek waar ik het liet uitvoeren, mijn gezicht als reclame mocht gebruiken, bleef het betaalbaar.'
Jeetje, nooit geweten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaccinatie? #dtvquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn er nog Franse wegen waarop ALLEZ POUPOU te lezen is?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allez Romain.
Wie gaat het hem vertellen?
Hm, ik vind dat Danny, voor de microfoon, met het jaar beter wordt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu en Danny, dat gaan hoogstaande gesprekken worden.
Zubeldia?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:07 schreef Mani89 het volgende:
Jeetje Rodriguez in beeld. Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo onzichtbaar klassementen zien rijden als hij.
Bakpoeder en kersensapquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laporte jongens, na 80 kilometer nog schroeiend de Ramaz op.
Betere klimmer dan Poels en Woods, zo blijkt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Inlopen op een Ciccone die voluit voor de bergpunten aan het gaan isquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zou bijna zeggen net zo zwaar als de HC hierna.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:07 schreef Marcoss het volgende:
Deze 1e categorie is een stuk zwaarder dan de vorige van 1e categorie
Gelukkig is Lidl er nogquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:11 schreef Zorro het volgende:
Ik walg van Jumbo.
De ploeg, niet de winkel
Hopelijk hetzelfde spul als de Jumbots dan.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:11 schreef wimderon het volgende:
Zou Gianetti al paniekerig een paar noodinfusen hebben laten aanrukken?
Ik walg van Jumbo.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:11 schreef Zorro het volgende:
Ik walg van Jumbo.
De ploeg, niet de winkel
Allebei 1 minuut volle bak op kopquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:12 schreef Marcoss het volgende:
Zullen Tiesj en Wilco straks lossen zonder kopwerk?
quote:
quote:Algemeen manager van Lidl-Trek heeft grote plannen: “We zijn op zoek naar een renner die de Tour kan winnen”
Dan is dat ook meteen duidelijk.. dit is qua tactiek in ieder geval wel logischer dan het rustig aan doen en maar wachten op de explosiequote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:12 schreef franklop het volgende:
En dan straks erachter komen dat Pogacar gewoon meer dan in orde is
Gelukkig is Lidl er nogquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik walg van Jumbo.
De winkel, niet de ploeg.
De winkel heeft jarenlang flink wat centen in die ploeg geïnvesteerd.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik walg van Jumbo.
De winkel, niet de ploeg.
Dat onderzoek naar Bahrain duurt inmiddels al een hele tijd he?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit kan toch gewoon niet jongens.
Help ons, Europol.
Nee.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:15 schreef Toby56 het volgende:
Is/was die Ciccone niet in de verte familie van de enigszins aan de sukkel geraakte Madonna?
PCM-genot (alles op 99 zetten)quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:16 schreef wimderon het volgende:
Ik denk dat Van Baarle, Van Aert, Kelderman, Kuss en Vingegaard zo meteen met z'n vijven wegrijden van alles en iedereen.
Ze zijn bij Jumbo gewoon heel professioneel bezig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:16 schreef OProg het volgende:
Renners van tegen de 80 kilo die bergop de ene na de ander kapot rijden.
Ik denk dat Van Baarle, Van Aert, Kelderman, Kuss en Vingegaard Pogacar zo meteen met z'n vijven wegrijden van alles en iedereen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:16 schreef wimderon het volgende:
Ik denk dat Van Baarle, Van Aert, Kelderman, Kuss en Vingegaard zo meteen met z'n vijven wegrijden van alles en iedereen.
Mede mogelijk gemaakt door de Voedingsapp.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zijn bij Jumbo gewoon heel professioneel bezig.
Pavel Padrnos zegt halloquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:16 schreef OProg het volgende:
Denk dat ze wel een stuk onder de 80 zitten hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:16 schreef OProg het volgende:
Van Baarle is 78 kilo volgens PCS bijv.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een stuk onder de 80 zitten hoor.
Dat geloof ik niet. Die is vel over been. Max. 72 denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van Baarle is 78 kilo volgens PCS bijv.
Hij is wel heel lang toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Die is vel over been. Max. 72 denk ik.
Nu Dylan 'Bjarne Riis' van Baarlequote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tiesj 'Marco Pantani' Benoot
Dat zal in het voorjaar zijn waarschijnlijk, die is vast wat kilo'tjes kwijt nuquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vooral Van Aert denk ik?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:25 schreef hhh38 het volgende:
Van Aert, Kelderman en Kuss zullen het wel naar de voet van de Joux-Plane moeten brengen
Kuss zullen ze wel sparen voor de slotklim denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:25 schreef hhh38 het volgende:
Van Aert, Kelderman en Kuss zullen het wel naar de voet van de Joux-Plane moeten brengen
Ja, misschien in het voorjaar tijdens Parijs-Roubaix maar niet in de Tour. Ik denk dat ie laag in de 70 zit.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Pantani, daar spoot de dope ook uit de oren. Maar toch wat een heldquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:26 schreef Aguero het volgende:
Record op de Joux Plane is 32:50 van Pantani, minuutje langzamer vandaag?
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zal in het voorjaar zijn waarschijnlijk, die is vast wat kilo'tjes kwijt nu
Zou best kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, misschien in het voorjaar tijdens Parijs-Roubaix maar niet in de Tour. Ik denk dat ie laag in de 70 zit.
Wel benieuwd naar hoe Chris Harper dit dan ineens kan, de uitzondering op de regelquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jumbo shirtje he, ga je ineens 3x zo hard.
Ook gewoon een totaal ander type bergrit.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik krijg niet de indruk dat Pidders een geweldige dag heeft.
Het is ook minder zijn parcours.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik krijg niet de indruk dat Pidders een geweldige dag heeft.
Op deze manier zit van Baarle er dan ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:25 schreef hhh38 het volgende:
Ja, die kan met Van Aert het vlakke gedeelte doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op deze manier zit van Baarle er dan ook nog wel bij.
Fenomeen. Soms is het heerlijk dat je weet dat wat iemand aan het doen is totaal niet kan en vervolgens ook blijkt dat ze nooit meer bij dat niveau in de buurt komen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:30 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Het bleek wel een tijdelijk opgevoerde brommer bij Mark he?
Zegt hij over de man die vorig jaar de etappe over de Galibier, Croix de Fer en Alpe d’Huez won. Moet dit ook prima kunnen.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Die is vel over been. Max. 72 denk ik.
Uit 2019, zal nu ongeveer hetzelfde zijn.quote:Dylan van Baarle woog in april 2018 nog 80 kilo, nu weegt hij nog 72,5. De Nederlander heeft dus een transitie doorgemaakt en is op Tourgewicht, zo vertelde hij In de Leiderstrui op de persconferentie van INEOS in het Brusselse Marriott Courtyard Hotel. ‘Ik zit in de beste vorm van mijn leven’, klinkt het.
Logisch toch. Dan moeten ze Kuss op op zetten. Tot doe tijd gaat Yates sowieso mee mag ik hopen voor Tadej.quote:
Toch nietquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op deze manier zit van Baarle er dan ook nog wel bij.
Dat was wel met andere concurrentie (al zat daar een viervoudig Tourwinnaar bij.. )quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zegt hij over de man die vorig jaar de etappe over de Galibier, Croix de Fer en Alpe d’Huez won. Moet dit ook prima kunnen.
Adam heeft je post gelezenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:34 schreef wimderon het volgende:
Ik heb al tijden amper renners zien eten.
Zou niet voor het eerst zijn dat Pidcock een hongerklop heeft dit jaarquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:34 schreef wimderon het volgende:
UAE gaat nu aan het dinerquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:34 schreef wimderon het volgende:
Wout heeft geen eten nodig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:34 schreef wimderon het volgende:
Slopen, wurgen, kaput machen, wat jij wilquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Willen ze Pogacar op die manier "wurgen"
Toch zullen ze zo’n 100gram koolhydraten per uur nemen. Dat zijn een stuk of 3 gelletjes. Kan ook zijn dat ze een bidon met veel (60-80 gram ofzo) koolhydraten hebben en de andere water.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:34 schreef wimderon het volgende:
Versmachtenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Slopen, wurgen, kaput machen, wat jij wil
Maar ze "wurgen, slopen" toch ook Vingegaard op die manier?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Slopen, wurgen, kaput machen, wat jij wil
Nu is het wel interessant om te zien waar Benoot en van Baarle zitten en van Baarle zit dus maar vlak erachter bij meesterdaler Pidcock.quote:
Dat was vanuit een ontsnapping.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zegt hij over de man die vorig jaar de etappe over de Galibier, Croix de Fer en Alpe d’Huez won. Moet dit ook prima kunnen.
en dus wint uiteindelijk gewoon de beste en maakt tactiek maar vrij weinig uit.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar ze "wurgen, slopen" toch ook Vingegaard op die manier?
Van Baarle wisten we al.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nu is het wel interessant om te zien waar Benoot en van Baarle zitten en van Baarle zit dus maar vlak erachter bij meesterdaler Pidcock.
Het idee is dat het niveau van Vingegaard dan hoger blijft. Zoals op de Granon en Hautacam vorig jaar. Maar het blijft wel gevaarlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, die leest op z’n Garmin precies af wat hij aankan.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gaat ook wel gebeuren. Van Baarle kun je goed gebruiken in de vallei van 15km.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:38 schreef wimderon het volgende:
Van Baarle op 33 seconden, kunnen ze beter heel even op wachten lijkt me.
Pogacar is sterker in een minder zware koers en een kort sprintje aan het eind, dus als het goed is zou Vingegaard van deze tactiek moeten profiterenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dus wint uiteindelijk gewoon de beste en maakt tactiek maar vrij weinig uit.
die tijd van Pantaniquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:30 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Het bleek wel een tijdelijk opgevoerde brommer bij Mark he?
Op de Tourmalet ging dat niet helemaal goed andersquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:39 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, die leest op z’n Garmin precies af wat hij aankan.
Dat is inderdaad het idee. Ik ben er niet echt van overtuigd. Ik denk dat Pogi straks gewoon de boni's, ritwinst en misschien zelfs de bollen paktquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het idee is dat het niveau van Vingegaard dan hoger blijft. Zoals op de Granon en Hautacam vorig jaar. Maar het blijft wel gevaarlijk
Ze geloven dat Vingegaard dit soort lange maar niet extreme inspanningen beter kan verteren dan Pogacar die daardoor al in zijn reserves zou moeten tasten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Probleem is dat Pogacar met elke andere tactiek sowieso wint, lijkt mequote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het idee. Ik ben er niet echt van overtuigd.
Maar dat maakt de tactiek dan nog niet per se fout. Daarom zeg ik, tactiek is leuk maar uiteindelijk gaat het zeker in dit soort etappes voor het grootste deel om de benen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het idee. Ik ben er niet echt van overtuigd. Ik denk dat Pogi straks gewoon de boni's, ritwinst en misschien zelfs de bollen pakt
Straks: iets met een muis...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
José: "Lang voorspel"
Renaat: "Maar de climax zal ongelofelijk zijn"
Als Pogacar het nu ook afmaakt, is ook meteen duidelijk dat hij de sterkste is deze Tour.. dan zal geen enkele tactiek werkenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:41 schreef Perrin het volgende:
Wel vriendelijk dat Jumbo zo trouw knechtwerk doet voor Pogacar.
en gisteren deden ze dat niet en verloor die ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:41 schreef Perrin het volgende:
Wel vriendelijk dat Jumbo zo trouw knechtwerk doet voor Pogacar.
Je kunt UAE ook het knechtwerk laten doen en dan zelf als Jumbo er in de laatste 10km overheen klappen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Pogacar het nu ook afmaakt, is ook meteen duidelijk dat hij de sterkste is deze Tour.. dan zal geen enkele tactiek werken
Ah gister had ik gemist.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en gisteren deden ze dat niet en verloor die ook.
Maar volgend jaar hebben ze beide geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:42 schreef TAmaru het volgende:
als de theorie van Jumbo nu juist blijkt, en Pogacar inderdaad straks moet lossen bij Jonas, zal Pogacar misschien ook nooit meer een rittenkoers winnen van Jonas. dan moet hij hopen dat Jonas een keer een jaar niet meedoet.
Wat denk je dat UAE dan gaat doen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt UAE ook het knechtwerk laten doen en dan zelf als Jumbo er in de laatste 10km overheen klappen?
Ligt een beetje aan het aantal tijdritkilometers, maar ik schat Remco bergop niet hoger in dan Jonas eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar volgend jaar hebben ze beide geen schijn van kans.
Fietsen?quote:
En dan wint Pogacar de sprint en pakt die de gele trui?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt UAE ook het knechtwerk laten doen en dan zelf als Jumbo er in de laatste 10km overheen klappen?
hehequote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Toen was Pogacar gewoon beter, dat verschil kwam niet omdat Vingegaard over zij toeren ging.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op de Tourmalet ging dat niet helemaal goed anders
Maar de Jumbo's hebben dan ook al die kilometers in de benen en wat een Nathan, Laporte, van Baarle e.d. kunnen na 50 of 100km in een klimrit is iets anders dan na 150km. Een Nathan zit als die niets doet echt niet meer in het peloton aan de voet van de Joux Plane.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk hou je dan frissere Jumbots over die Vingegaard in de sprint kunnen helpen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan wint Pogacar de sprint en pakt die de gele trui?
Ja, maar in dat geval zal UAE het niet zo zwaar maken als Jumbo vandaag doet, terwijl dat juist de kracht zou moeten zijn van Vingegaard tov Pogacarquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog 44 km, beetje vroeg voor die conclusie.quote:
Arensman?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Voorlopig zit hij in het wiel en zijn Van Baarle en Soler daar gelost.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:39 schreef Aguero het volgende:
Buchmann die moet gaan proberen om Pidcock te volgen in de afdaling. Als dat maar goed gaat
Zal wel gebeuren om Remco naar de Tour te lokken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:45 schreef TAmaru het volgende:
Laten we overigens hopen dat er volgend jaar weer gewoon 100 tijdritkilometers in zitten
Aha.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar in dat geval zal UAE het niet zo zwaar maken als Jumbo vandaag doet, terwijl dat juist de kracht zou moeten zijn van Vingegaard tov Pogacar
Dan heeft hij enkel nog Wout en Mathieu als concurrentie inderdaadquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
die veldrijder kan wel een stukje dalen zeg
Iserbyt hoopt natuurlijk dat hij de ravijn in vliegt
Ja er mocht wel meer tijdritkilometers erin zitten. met oa een zuivere klimtijdrit op een BC berg.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:45 schreef TAmaru het volgende:
Laten we overigens hopen dat er volgend jaar weer gewoon 100 tijdritkilometers in zitten
Oneens; ik denk toch dat al het werk dat Vingegaard op kop heeft gedaan daar en op de slotklim uiteindelijk het verschil maakte en hem heeft uitgeput.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Toen was Pogacar gewoon beter, dat verschil kwam niet omdat Vingegaard over zij toeren ging.
Kutetappe?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:46 schreef PippenScottie het volgende:
Wat een kutetappe om met je hand in je broek op de bank te liggen
Dit vindt Dumoulin niet leuk.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:45 schreef TAmaru het volgende:
Zeker, dat was ook nog met wind tegen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Oneens; ik denk toch dat al het werk dat Vingegaard op kop heeft gedaan daar en op de slotklim uiteindelijk het verschil maakte en hem heeft uitgeput.
Kansloos tegen Woutgodquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Meesterdaler Pidcock verliest alleen maar tijd
Hij baalt nu dat die zo vroeg heeft toegezegd.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Door naar de Vuelta? Het wordt echt druk!
Maar zat hij al wel in de afdaling?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:51 schreef heywoodu het volgende:
Onzichtbare uitvallers terwijl we net zo'n afdaling gezien hebben vind ik nooit zo fijn.
Guerreiro reed in de laatste bus, die zijn nog niet boven.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:51 schreef heywoodu het volgende:
Onzichtbare uitvallers terwijl we net zo'n afdaling gezien hebben vind ik nooit zo fijn.
Ah, dat scheelt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Guerreiro reed in de laatste bus, die zijn nog niet boven.
Staat dat niet gewoon in het race centre op letour.fr?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:54 schreef heywoodu het volgende:
Waar is de volledige tracker te vinden eigenlijk? Dus zien wie achteraan rijdt enzo.
Tim Declerq.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan wie geef je de strijdlust in zo'n etappe?
https://racecenter.letour.fr/en/livetracking/14quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:54 schreef heywoodu het volgende:
Waar is de volledige tracker te vinden eigenlijk? Dus zien wie achteraan rijdt enzo.
Laporte?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
een Fransman de organisatie kennende.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lars van den Berg.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Grischa Niermann.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik mis Jeroen en Karstenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:57 schreef TAmaru het volgende:
Ik moet bekennen dat ik Jan en Bobbie af heb gezet. De eerste dagen hield ik het nog wel uit met ze, maar nu vind ik het echt vreselijk worden, zeker met Jan. Kijk nu weer op Sporza.
Kan me niet voorstellen dat er iemand zin heeft die anderhalf miljoen die hij per jaar opstrijkt over te nemen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgend seizoen bij een ander team?
De conclusie is toch wel dat ze behalve de grote twee allemaal walgelijk slecht zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pidcock al op twee minuten, lol.
TdT.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgend seizoen bij een ander team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |