SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UAE is dus slimmer (en misschien zelfs wel beter) dan JV.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kom op joh, het ene moment moet Jumbo niet van je rijden omdat ze UAE de koers moeten laten bepalen als achtervolgers om dan daarna te beweren dat als UAE de koers bepaalt dat in het voordeel is van UAE.
Je ziet toch zelf ook wel dat je jezelf op die manier volledig tegenspreekt.
De rest maakt gewoon een opmerking, jij denkt het echt daadwerkelijk beter te weten om dan jezelf continu tegen te spreken naar gelang het je goed uitkomt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
UAE is dus slimmer (en misschien zelfs wel beter) dan JV.
We gaan het vandaag zien.
Ik heb overigens bij al die posts ook uitgelegd waarom: dat het volgens mij verstandiger is om anderen hun knechten eerst te laten oproken. Dat is mijn persoonlijke mening, maar ik heb dat nooit als voldongen koersfeit gepresenteerd. Dat blijft het leuke aan wielrennen: het kan altijd anders zijn dan je denkt.
Zoals ik al zei: er zijn er hier meer die de tactiek van JV niet helemaal begrepen/begrijpen of het er niet mee eens zijn.
Maar op de 1 of andere manier lijk je vooral getriggerd te worden als ik er iets over schrijf.
Het hoeft hier van mij geen persoonlijke (wed)strijd te worden.
Daarom zeg ik: relax, bro.
Gewoon de broek niet aan vandaag en een drankje erbij.
(Hoewel de nare valpartijen helaas iets aan de (ont)spanning afdoen.)
Het klopt misschien dat ik regelmatig mijn opmerking/mening toelicht met het 'waarom'.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De rest maakt gewoon een opmerking, jij denkt het echt daadwerkelijk beter te weten om dan jezelf continu tegen te spreken naar gelang het je goed uitkomt.
Daarom reageer ik op jou.
Roger heeft ook kaal haar.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Grotere transformatie dan Froome
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Oud-wielrenner Roger De Vlaeminck ging in 2003 onder het mes voor een haartransplantatie. 'Tot op vandaag ben ik erg tevreden dat ik het heb laten doen, want ik liep gefrustreerd rond omdat ik vooraan nogal wat haar was kwijtgeraakt. Het vervelende was dat ik aan de ene kant kaler was dan aan de andere. Als ik mezelf op tv zag, zat ik steevast op mezelf te sakkeren dat ik net iets meer links of rechts had moeten draaien om het minder te laten opvallen.'
Dat De Vlaeminck op z'n 55ste koos voor haar transplantatie, was helemaal zijn eigen beslissing. Naar eigen zeggen had het ook niets te maken met het feit dat hij toen in het huwelijksbootje stapte met zijn 25 jaar jongere vriendin. 'Oké, mijn kapper heeft me gewezen op die mogelijkheid, maar ik had het nooit laten doen als ik het niet voor een zacht prijsje had gekregen. Transplantatie kostte toen 1 euro per haartje. Maar omdat de kliniek waar ik het liet uitvoeren, mijn gezicht als reclame mocht gebruiken, bleef het betaalbaar.'
Jeetje, nooit geweten.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaccinatie? #dtvquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |