een snelle google actie lees ik 91 euro per jaar bij kranenberg (en bij langere afname wat kortingen)quote:Op maandag 17 juli 2023 22:18 schreef Aure het volgende:
Hoeveel is er nog (ongeveer) nodig voor een plekje in de urnentuin? Het zou mooi zijn als dat ook nog lukt
Oh wow!quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:32 schreef Amsel het volgende:
Wauw, Refinery89 (van de ads toch?) hebben net ook een enorm mooie bijdrage gedaan
Dat was toen er al 6700 was gegeven en het richtbedrag 8000 euro was. Die ene gever heeft het toen gelijk aangevuld.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:41 schreef qajariaq het volgende:
Zes dagen en 21 uur geleden zelfs een anoniem met 1300,-- Euro. Maakt me nieuwsgierig.
Het is dat hij niet meer onder ons is.. anders zou static ook zoiets gedaan hebbenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:18 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat was toen er al 6700 was gegeven en het richtbedrag 8000 euro was. Die ene gever heeft het toen gelijk aangevuld.
Ja hè, dat zat ik ook al te denkenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is dat hij niet meer onder ons is.. anders zou static ook zoiets gedaan hebben
Dank hiervoor.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:12 schreef yvonne het volgende:
We laten , in overleg, het topic nog wel een poos open, er komen toch nog steeds oud-users voorbij, er zijn nog mensen die willen storten en het is zoiets moois wat hier gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |