https://www.ad.nl/show/di(...)sterdamned~a7ec99c7/quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik zit net naar nr.1 te kijken.
Lach je mij uit?quote:
En die scene is grotendeels in Utrecht opgenomen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
Nu de achtervolging door de grachten![]()
RTL7
Een paar stukjes in Utrecht ja. Mijn broer was bij een van die opnames aanwezigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En die scene is grotendeels in Utrecht opgenomen.Met Simon van Collem op het terras.
Prioriteitenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik moest lachen omdat je de lapo had en dan ineens heel blij binnenkomt met bier
Tof,quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een paar stukjes in Utrecht ja. Mijn broer was bij een van die opnames aanwezig
De wc had het.quote:
Er zijn weinig boeken die goed verfilmd zijn, slaap lekker,quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, verfilming van een van de beste boeken ooit kijken of naar bed gaan
Deze film is nog wel grappigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zij weinig boeken die goed verfilmd zijn, slaap lekker,
De Liftquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, verfilming van een van de beste boeken ooit kijken of naar bed gaan
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
The hitchhikers guide to the galaxy![]()
![]()
Je bent een rondje aan het wandelen?quote:
Is chufi alweer op de been?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent een rondje aan het wandelen?
Ook nietquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Willekeur dan?
Zeer onschuldig; een grapje. That is it.
Gelukkig kun je het goed onderbouwenquote:
Wat is de lol ervan danquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gelukkig kun je het goed onderbouwen.
Bijvoorbeeld een Johan Derksen die meermaals per week Sigrid Kaag door het stof trok was echt haatvol en walgelijk. En opruiend.
Dit is echter geheel onschuldig en niet eens gemeen.
Je vond het wel leuk dat Derksen Kaag neerhaalde?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het was niet meer dan een woordgrap. Lol is subjectief.
Er staat vrij duidelijk wat ik vind van Derksen, blindie.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Je vond het wel leuk dat Derksen Kaag neerhaalde?
Wat bedoel je nou precies, wees eens duidelijk.
Ome sly zal me aan m'n reet roestenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Er staat vrij duidelijk wat ik vind van Derksen, blindie.
Of wil je even rellen met Ome Sly om je kliekje te pleasen?
Iemand die een vrij simpel en helder geschreven tekst niet begrijpt. En dan komt met "wees eens duidelijk"quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Je vond het wel leuk dat Derksen Kaag neerhaalde?
Wat bedoel je nou precies, wees eens duidelijk.
Ga lekker slapen johquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Iemand die een vrij simpel en helder geschreven tekst niet begrijpt. En dan komt met "wees eens duidelijk"
Je hebt inhoudelijk werkelijk niets te melden als het gaat waar je op aansloeg en geldt ook voor je verdraaiing m.b.t. die idiote Derksen.quote:
Nee, kwam bij de LIFT in beeld..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent een rondje aan het wandelen?
Die moet ik ook nog steeds zienquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik zit net naar nr.1 te kijken.
Hey heerquote:
Ik denk opereren.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey heerWeet je al wat je gaat doen, operatie of bestraling?
Whut?quote:
Zou ik denk ook doen hoor. eruit met dat dingquote:
Hey Marcquote:
Leuke foto'squote:
Heb je nu alles b innen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:38 schreef chufi het volgende:
Zo ook weer ingepakt ... eens kijken wat nu
Nee... de thuisverzorgster had wat extra spulletjes mee. Ik verwacht later nog een bestelling ...quote:
Eens ff kijken.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:41 schreef aloa het volgende:
Die vulkaan gaat goed tekeer, daar op IJsland.
Gaan we dan weer stoppen met vliegen?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:41 schreef aloa het volgende:
Die vulkaan gaat goed tekeer, daar op IJsland.
Gelukkig dan maar dat ze zelf die spullen hebben anders had je mooi gezetenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee... de thuisverzorgster had wat extra spulletjes mee. Ik verwacht later nog een bestelling ...
Bij deze vulkaan niet. Dit is meer aan de grond.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan we dan weer stoppen met vliegen?
O dat is balen voor de jarigequote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zou vandaag met Aoibhin naar een verjaardag gaan.
Maar de jarige heeft het feestje afgeblazen omdat zijn relatie net uit is
Dan gaan jullie samen wat leuks doenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zou vandaag met Aoibhin naar een verjaardag gaan.
Maar de jarige heeft het feestje afgeblazen omdat zijn relatie net uit is
Dat gaan we ook doenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gaan jullie samen wat leuks doen
Hebben jullie een relatie? Of gewoon vrienden?quote:
Àh dan zag ik het goedquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hyena's
[..]
Moeder was de kinders kwijt want die zat veel verder.
O waarom laad je hem s 'nachts niet op?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Batterij van mijn gsm weer leeg. Ik heb nu de gsm van de mama.
Ik wilde net zeggen dat je daar ook weinig aan hebt als die ook leeg isquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:15 schreef Lovely het volgende:
Alleen dan niet vergeten om de powerbank ook op te laden voor die tijd
Een powerbank met zonnecellen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:15 schreef Lovely het volgende:
Alleen dan niet vergeten om de powerbank ook op te laden voor die tijd
Was opgeladen. Teveel gebruiktquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O waarom laad je hem s 'nachts niet op?
Ja dus daar moet je idd om denkenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat je daar ook weinig aan hebt als die ook leeg is
Kan ook die heb je wel volgens mijquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een powerbank met zonnecellen.
O dit zegt m ij helemaal nietsquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was opgeladen. Teveel gebruikt![]()
Powerbank laadt nu niet op want load shedding tot 11u30.
Ze zijn universeel, ik zou wel even reviews bekijken want er is ook veel (goedkope) troep te verkrijgen.quote:
En dan 3 maanden niks...quote:
Nou ja, 3 maanden niet werken,quote:
Succes sterkte en veel plezierquote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, 3 maanden niet werken,
moet wel genoeg gebeuren nog
Dank, komt wel goedquote:
Ja zoiets.. beetje bij beetje ....quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank, komt wel goed
En hoe is het bij jou? Steeds een stukje beter nog?
Ja zoiets en dan Zandvoortquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:14 schreef aloa het volgende:
[..]
En daarna België. En dan een zomerstop meen ik.
Das niet erg, jij betaalt tochquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:31 schreef chufi het volgende:
Man3... volgens mij bestelt de thuiszorg ff wat extra voorraad voor zichzelf ...
Ik vraag me idd af hoe dat afgehandeld gaat worden ... Ik heb nu minstens voor 400¤ aan materiaal of wel genoeg om het hele Tourpeloton te voorzien van een verbandjequote:
Hebben ze daar niets over gezegd, of dat je dat bij je verzekering moet declareren oid?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vraag me idd af hoe dat afgehandeld gaat worden ... Ik heb nu minstens voor 400¤ aan materiaal of wel genoeg om het hele Tourpeloton te voorzien van een verbandje
Ik heb zelf niets besteld... Ik hoor het welquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze daar niets over gezegd, of dat je dat bij je verzekering moet declareren oid?
Ah, op die manier, gaat het via hun budget. Maar declareren zij het voor jou.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelf niets besteld... Ik hoor het wel
Er staan ook geen prijzen bij of zo ...
Ik heb de bonnen ff apart gelegd ...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, op die manier, gaat het via hun budget. Maar declareren zij het voor jou.
ook met een drankje en een hapje?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit ook de tour te kijken en zapp af en toe naar wimbledon...
Sapje wel .. Net een grote smoothie weggewerkt.... Dat drankje moet met heel veel mate want ik zit aan de antibiotica met een ingepakt been...quote:
ow das niet best, wat hebbie?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Sapje wel .. Net een grote smoothie weggewerkt.... Dat drankje moet met heel veel mate want ik zit aan de antibiotica met een ingepakt been...
Snap ik ....quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Sapje wel .. Net een grote smoothie weggewerkt.... Dat drankje moet met heel veel mate want ik zit aan de antibiotica met een ingepakt been...
Oops... 3/4 liter overrijp fruit ... ben benieuwd .. meestal heb ik een sterke maagquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:23 schreef maily het volgende:
[..]
Snap ik ....
Ze zeggen ook dat je een smoothie het beste kunt eten; niet zomaar wegklokken.
oj das niet best, hopen dattie niet immuun is, sterktequote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
een bacteriële infectie....10 dagen ZH gelegen...
ehm was het al een beetje gaan gisten? alcohol ....?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops... 3/4 liter overrijp fruit ... ben benieuwd .. meestal heb ik een sterke maag
Het wordt langzaam beterquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
oj das niet best, hopen dattie niet immuun is, sterkte
Weet ik niet of het al zo ver was, maar ja ik vond dat het nog prima als smoothie verwerkt kon worden...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:27 schreef maily het volgende:
[..]
ehm was het al een beetje gaan gisten? alcohol ....?
en je maag zal wel meevallen (wel een grote kouwe klets zo in één keer), maar je darmen .... en je kan nu niet rennen ....
groot gelijk!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet of het al zo ver was, maar ja ik vond dat het nog prima als smoothie verwerkt kon worden...
Jawel.. ben een grote jongenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
groot gelijk!
hoop dat het allemaal meevalt voor je!
Geen, ook die op de fiets nietquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
op de fiets... welke heb jij nog gezien?
46 graden hoogste temperatuur gister...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
Kom, we gaan lekker op vakantie,
lekker naar de 40+ graden
Dat is nogal een gedoe toch? Zo'n weefmachine?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag ineens bedacht dat ik wil gaan weven als hobby.
Ik ben het even aan bezinken voordat ik besluit wat te kopen.
Gelijk je hele kamer volquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is nogal een gedoe toch? Zo'n weefmachine?
Spin worden, heb je geen andere materialen nodigquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag ineens bedacht dat ik wil gaan weven als hobby.
Ik ben het even aan bezinken voordat ik besluit wat te kopen.
Je hebt ook kleintjes. Die passen op schootquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is nogal een gedoe toch? Zo'n weefmachine?
Naaimachines? Ik heb er 2. En een locker met mesjes die in theorie je vinger er af kan snijdenquote:
Mijn moeder deed dat wel, maar die naald vond ik engquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Naaimachines? Ik heb er 2. En een locker met mesjes die in theorie je vinger er af kan snijden
Mijn moeder heef er idd eens een naald in haar vinger gehad.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn moeder deed dat wel, maar die naald vond ik eng
Daar kom je niet eens in de buurt met je vingers! En anders vind ik dat een beetje domquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn moeder deed dat wel, maar die naald vond ik eng
Die van mij ookquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder heef er idd eens een naald in haar vinger gehad.
Ik weet niet hoe het gebeurde, ze deed soms wel eens lastige handelingen met de naaimachine. ze had ook al duizenden uren ervaring.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar kom je niet eens in de buurt met je vingers! En anders vind ik dat een beetje dom
Alleen het idee al, dat zo'n naald door je vinger gaatquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het gebeurde, ze deed soms wel eens lastige handelingen met de naaimachine. ze had ook al duizenden uren ervaring.
Ach ik heb wel eens een scalpelmes door mijn duim gejast.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Alleen het idee al, dat zo'n naald door je vinger gaat
Ach ja, ik heb ook de nodige littekensquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik heb wel eens een scalpelmes door mijn duim gejast.
Elk met een verhaal.quote:
Avond schoonheid.quote:
Ja hoor, ik heb ook een schoonheid op mijn vinger zitten.quote:
Hoe kom je daar aan?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb ook een schoonheid op mijn vinger zitten.
Gelukkig maar danquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Met 20 jaar ervaring nog geen naald door de vinger gehad.
Wel mezelf heelvaak gesneden
Kooitje open gezet.quote:
Ah ze mag even rond vliegenquote:
Ze is verliefd op mijn duim.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ze mag even rond vliegen
Hoe is t met je hobby/treinkamer?
Nu typ je met een hand?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is verliefd op mijn duim.
Mijn hobby/treinkamer heb ik nog niet afgewerkt, eerst andere prioriteiten doen.
Jep.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu typ je met een hand?![]()
Wat voor prioriteiten
Ah moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep.
Een beetje de kleine dingen, kabels wegwerken gewoon alles wat netter maken.
Dat wordt wel steeds beter maar niet echt een oplossing voor mij. Ik zit ook nog met speakerkabels en een HDMI kabel voor mijn beamer.quote:
Daar woon ikquote:
Het begon hier en ik zei moven, ga Dot maar lastig vallen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar woon ikHet is hier wel heel donker en het regent ook
Thnx daarvoor. Dot vind het niet erg, lekker wind en regen, afkoelingquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het begon hier en ik zei moven, ga Dot maar lastig vallen.
Ik wist ook wel dat ik je er een plezier mee zou doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx daarvoor. Dot vind het niet erg, lekker wind en regen, afkoeling
Dank je wel liefeendjequote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist ook wel dat ik je er een plezier mee zou doen.
Tja wat mot ik ermee? Hier staat bijna altijd wel een koel windje.quote:
Vind het jammer dat de wind en de regen op de ramen staat en ik dus nu de boel dicht moet doen, achter staat nog we openquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja wat mot ik ermee? Hier staat bijna altijd wel een koel windje.
Mijn parkiet fladdert rond. dus hier ook de boel dicht.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het jammer dat de wind en de regen op de ramen staat en ik dus nu de boel dicht moet doen, achter staat nog we open
Ja anders is hij zo weg en dat wil je nietquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet fladdert rond. dus hier ook de boel dicht.
Nadeel er van is dat de warmte er langer onder blijft hangen of iet?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is fijn van een inpandig balkon. Alles kan gewoon open blijven
Zij.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja anders is hij zo weg en dat wil je niet
Zij danquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij.![]()
Ik denk dat dat wel meevalt. Ze wil haar kooitje altijd in zicht hebben.
Dat vroeg ik mij laatst ook al af.quote:
O dat is al best een tijdjequote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij laatst ook al af.
Zeker al een jaar of 6 minimaal.
Als je ze goed verzorgt dan kunnen ze ook best wel oud worden.quote:
Neuh hoor. Tis net een meter diep.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel er van is dat de warmte er langer onder blijft hangen of iet?
Jij denkt dat we dat geloven?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gisteren de schrik van mijn leven gehad toen een olifant bijna aanviel.
Hoor oud worden ze gemiddeldquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je ze goed verzorgt dan kunnen ze ook best wel oud worden.
O dat kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gisteren de schrik van mijn leven gehad toen een olifant bijna aanviel.
O dat is niet veelquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh hoor. Tis net een meter diep.
Waarom zou je dat niet geloven ?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij denkt dat we dat geloven?
In gevangenschap leven grasparkieten gemiddeld vijf tot acht jaar, maar met de juiste verzorging en voeding kan de vogel vijftien tot twintig jaar worden.quote:
O, dan hoop ik dat je er nog lang van genieten mag SBEquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In gevangenschap leven grasparkieten gemiddeld vijf tot acht jaar, maar met de juiste verzorging en voeding kan de vogel vijftien tot twintig jaar worden.
Waarom denk je dat ik die clownsmilie plaats.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet geloven ?
Pinnenmutske is in Afrika op vakantie.
Ach anders heb ik jou nog.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan hoop ik dat je er nog lang van genieten mag SBE
En zij kan vrij in huis vliegen dat is ook wel fijnquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach anders heb ik jou nog.
Wat ook belangrijk is is dat er "speeltjes" zijn in de kooi. Een parkiet is speels...
Je mag bij mijn parkiet in haar kooitje.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ook speels. Koop een weefgetouw voor mij! Ben ik daarna weer stil
Zelfs op videoquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij denkt dat we dat geloven?
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ook speels. Koop een weefgetouw voor mij! Ben ik daarna weer stil
Wil zien.quote:
En een paar breipennen voor jou zeker?quote:
Nee, niet meer niet meer haken, niet meer breien helaasquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een paar breipennen voor jou zeker?
En punniken?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet meer niet meer haken, niet meer breien helaas
Nee niks aanquote:
En dat is nou een mod van cre.quote:
Die met een paddestoelquote:
3 van wat?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:49 schreef Soury het volgende:
Mijn moeder zit zich de pleures te breien alle achter kleinkinderen hebben er drie ofzo en de rest gaat naar een goed doel.
Drie truien elk ik zie soms wel eens de moeders kijken oh kut weer één.quote:
En ze doet het steeds weer met liefde.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Drie truien elk ik zie soms wel eens de moeders kijken oh kut weer één.
Hoef je nog niet alles leuk te vindenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dat is nou een mod van cre.
Ja en het is een bezigheid. 91 dit jaarquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ze doet het steeds weer met liefde.
Fijn toch, en geen last nog van haar handen, polsen nek en schouders?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:49 schreef Soury het volgende:
Mijn moeder zit zich de pleures te breien alle achter kleinkinderen hebben er drie ofzo en de rest gaat naar een goed doel.
Nee niks krasse damequote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch, en geen last nog van haar handen, polsen nek en schouders?
Héé gastquote:
Avond.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Drie truien elk ik zie soms wel eens de moeders kijken oh kut weer één.
Wauw, wat mooi ik kan daar altijd van genieten als mensen op die leeftijd nog dingen doenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en het is een bezigheid. 91 dit jaar
Prachtig fijn dat ze dat nog kanquote:
Mijn moeder zou het ook nog doen. Helaas werd ze maar 56 jaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, wat mooi ik kan daar altijd van genieten als mensen op die leeftijd nog dingen doen
Mijn oma deed het voor mij, soms was het niet te dragen omdat het jeukte maar het was wel altijd mooi. Een groen oranje poncho was mijn favoriete kledingstuk een tijd lang.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]herkenbaar had ik ook wel een als mijn schoonmoeder weer eens de zoveelste trui gebreid had
Dat is echt veel te jong. Mijn moeder is ook wel wat eenzaam, alle broers zussen en aanhang leeft niet meer. Ze heeft ons dan nog wel maar vandaag ook weer afscheid genomen van een man van mijn nicht. Ik zit nu in de generatie die aan de beurt isquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder zou het ook nog doen. Helaas werd ze maar 56 jaar.
Al mijn klasgenootjes waren jaloersquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een goede Poncho kan nooit geen kwaad
`Dat is alleen maar mooi en ook leuk voor haar als je het draagt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn oma deed het voor mij, soms was het niet te dragen omdat het jeukte maar het was wel altijd mooi. Een groen oranje poncho was mijn favoriete kledingstuk een tijd lang.
Dat zijn foute kerst truienquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Dat is alleen maar mooi en ook leuk voor haar als je het draagt.
Mijn schoonmoeder maakte altijd met een paard voor op of een sneeuw-op of dat soort dingen, ze breide wel mooi maar ik hou niet van dat soort truien
Ik vind het ook altijd wel leuk als je het over je moeder hebt.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is echt veel te jong. Mijn moeder is ook wel wat eenzaam, alle broers zussen en aanhang leeft niet meer. Ze heeft ons dan nog wel maar vandaag ook weer afscheid genomen van een man van mijn nicht. Ik zit nu in de generatie die aan de beurt is
Oh jaquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel leuk als je het over je moeder hebt.
Beetje een gemis van mijn kant. Net als dat mario zegt mutti boos. Ik kan dan best wel in een deuk liggen.quote:
Ik had meer een klik met mijn vader die mis ik ook wel. Zeker met hoe games er nu uitzien en gadgets enzo dat zou hij prachtig vindenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje een gemis van mijn kant. Net als dat mario zegt mutti boos. Ik kan dan best wel in een deuk liggen.
Ik had vanavond gekookte mosselen, was een tijd geleden dat ik dat op had. Lekker met een salade en stokbrood, een zelfgemaakt sausje en sambasausquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:23 schreef Soury het volgende:
Ik heb geen eten gehaald gister en vandaag dus gister een broodje hema worst en vandaag de andere helft.![]()
Morgen kook ik weer iets normaals
Waarom sorry?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry ik was afgeleid met filmpjes van weven.
Ben compleet gefascineerd. Weet niet eens meer hoe ik erop kwam, maar ik moet het nu gewoon doen.
Oh ik zou dat zo graag willen maken. Ik ben een risico eter wat schaaldieren betreft. Ik maak ze ook liever zelf.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vanavond gekookte mosselen, was een tijd geleden dat ik dat op had. Lekker met een salade en stokbrood, een zelfgemaakt sausje en sambasaus
Jij ben er toch eens ziek van geweest ofzo?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik zou dat zo graag willen maken. Ik ben een risico eter wat schaaldieren betreft. Ik maak ze ook liever zelf.
Ik ben er drie keer van in de pot gehangen. Maar dat was drie keer dat ik ze niet zelf had gemaaktquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ben er toch eens ziek van geweest ofzo?
Gekookt met groente, knoflook en bier.
Bier?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ben er toch eens ziek van geweest ofzo?
Gekookt met groente, knoflook en bier.
Op zijn Vlaamsquote:
Maar zoveel kan er toch niet fout gaan met mosselen koken, ja als je ze te lang laat koken heb je van die rubber dingen, maar daar word je niet ziek van en als ze niet lang genoeg zijn gekookt gaan ze niet open. Zou je er niet allergisch voor zijn?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er drie keer van in de pot gehangen. Maar dat was drie keer dat ik ze niet zelf had gemaakt
Daarom kook ik ze liever zelf. Dan haal je de foute er wel uit. In een restaurant durf ik dat echt niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zoveel kan er toch niet fout gaan met mosselen koken, ja als je ze te lang laat koken heb je van die rubber dingen, maar daar word je niet ziek van en als ze niet lang genoeg zijn gekookt gaan ze niet open. Zou je er niet allergisch voor zijn?
Vanmiddag op een terrasje op, toen we naar huis fietsten begon het te regenen, dus hard doortrappen en daardoor niet op mijn jurk gelet die tussen de rem kwam en nu in de prullenbak ligtquote:
Oh is het op?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik drink al drie maanden niet meer
Netjesquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Rubber dingen zijn toch ergens anders voor?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zoveel kan er toch niet fout gaan met mosselen koken, ja als je ze te lang laat koken heb je van die rubber dingen, maar daar word je niet ziek van en als ze niet lang genoeg zijn gekookt gaan ze niet open. Zou je er niet allergisch voor zijn?
Glaasje cola dan maar?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De dichten moet je echt niet open pulken, anders gewoon weer eens proberen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom kook ik ze liever zelf. Dan haal je de foute er wel uit. In een restaurant durf ik dat echt niet.
Ah ok beter gozerquote:
Doe ik zeker een keer weer snel. Het is echt lekkerquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De dichten moet je echt niet open pulken, anders gewoon weer eens proberen.
Het had erger kunnen aflopen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmiddag op een terrasje op, toen we naar huist fietsten begon het te regenen, dus hard doortrappen en daardoor niet op mijn jurk gelet die tussen de rem kwam en nu in de prullenbak ligt
Was een heel gedoe veel gebeurd ben verhuisd ben hersteld en voel me beter dan ooitquote:
Ja dat zei mijn man ook, dat ik op mijn plaat had kunnen gaan of mijn jurk van mijn lijf was getrokkenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het had erger kunnen aflopen.
@ieniminimuis hersteld gratis en voor niksquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmiddag op een terrasje op, toen we naar huist fietsten begon het te regenen, dus hard doortrappen en daardoor niet op mijn jurk gelet die tussen de rem kwam en nu in de prullenbak ligt
Heldquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Was een heel gedoe veel gebeurd ben verhuisd ben hersteld en voel me beter dan ooit
Dat is beter !!! Ik zie je hier graagquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Was een heel gedoe veel gebeurd ben verhuisd ben hersteld en voel me beter dan ooit
Ik ga hem weer uit de prullenbak halenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
@:Ieniminimuis hersteld gratis en voor niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |