https://www.ad.nl/show/di(...)sterdamned~a7ec99c7/quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik zit net naar nr.1 te kijken.
Lach je mij uit?quote:
En die scene is grotendeels in Utrecht opgenomen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
Nu de achtervolging door de grachten![]()
RTL7
Een paar stukjes in Utrecht ja. Mijn broer was bij een van die opnames aanwezigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En die scene is grotendeels in Utrecht opgenomen.Met Simon van Collem op het terras.
Prioriteitenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik moest lachen omdat je de lapo had en dan ineens heel blij binnenkomt met bier
Tof,quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een paar stukjes in Utrecht ja. Mijn broer was bij een van die opnames aanwezig
De wc had het.quote:
Er zijn weinig boeken die goed verfilmd zijn, slaap lekker,quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, verfilming van een van de beste boeken ooit kijken of naar bed gaan
Deze film is nog wel grappigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zij weinig boeken die goed verfilmd zijn, slaap lekker,
De Liftquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, verfilming van een van de beste boeken ooit kijken of naar bed gaan
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
The hitchhikers guide to the galaxy![]()
![]()
Je bent een rondje aan het wandelen?quote:
Is chufi alweer op de been?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent een rondje aan het wandelen?
Ook nietquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Willekeur dan?
Zeer onschuldig; een grapje. That is it.
Gelukkig kun je het goed onderbouwenquote:
Wat is de lol ervan danquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gelukkig kun je het goed onderbouwen.
Bijvoorbeeld een Johan Derksen die meermaals per week Sigrid Kaag door het stof trok was echt haatvol en walgelijk. En opruiend.
Dit is echter geheel onschuldig en niet eens gemeen.
Je vond het wel leuk dat Derksen Kaag neerhaalde?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het was niet meer dan een woordgrap. Lol is subjectief.
Er staat vrij duidelijk wat ik vind van Derksen, blindie.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Je vond het wel leuk dat Derksen Kaag neerhaalde?
Wat bedoel je nou precies, wees eens duidelijk.
Ome sly zal me aan m'n reet roestenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Er staat vrij duidelijk wat ik vind van Derksen, blindie.
Of wil je even rellen met Ome Sly om je kliekje te pleasen?
Iemand die een vrij simpel en helder geschreven tekst niet begrijpt. En dan komt met "wees eens duidelijk"quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Je vond het wel leuk dat Derksen Kaag neerhaalde?
Wat bedoel je nou precies, wees eens duidelijk.
Ga lekker slapen johquote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Iemand die een vrij simpel en helder geschreven tekst niet begrijpt. En dan komt met "wees eens duidelijk"
Je hebt inhoudelijk werkelijk niets te melden als het gaat waar je op aansloeg en geldt ook voor je verdraaiing m.b.t. die idiote Derksen.quote:
Nee, kwam bij de LIFT in beeld..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent een rondje aan het wandelen?
Die moet ik ook nog steeds zienquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik zit net naar nr.1 te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |