Aston Martin verder naar voren?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht McLaren wel weer iets verder naar achteren, de Hungaroring is natuurlijk zo'n beetje het tegenovergestelde van Silverstone qua circuit.
Ik zet mijn geld op Ferrari en weer een cleane kwalificatie van Perez. Hamilton gaat ook altijd wel goed in Hongarije.quote:
Ik hoop gewoon Red Bull 1-2, en dan een Ferrari op 3.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op Ferrari en weer een cleane kwalificatie van Perez. Hamilton gaat ook altijd wel goed in Hongarije.
Verstappen normaliter gewoon vooraan, in elk geval favoriet voor de race.
Alles is mogelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2023 08:52 schreef shiz het volgende:
1 VER 2 PER 3 RICDat zou epic zijn.
Misschien RIC met een lucky safety car strategie ofzo.
Ik zou er gek van worden. Zoveel informatie tegelijk kun je niet eens verwerken joh.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Dit is wel een echte liefhebber
https://www.instagram.com(...)hid=YjgzMjc4YjcwZQ==
Dit is echt een FOM actie ja, interessant...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd toch wel dat de FIA dit er doorheen drukt.
Extra geld, exposure,quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor de VS inderdaad.quote:
Zet daar een amerikaans team neer en de exposure gaat flink omhoog binnen de US. Precies wat ze willen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor de teams juist minder, dit is een politiek spel.
Nein, zie m'n voorgaande post.quote:
Ja, zie mijn laatste post.quote:
Hoeveel groei ga je daar nog verwachten? 3 GP's en een hollywoodtized tv serie..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zet daar een amerikaans team neer en de exposure gaat flink omhoog binnen de US. Precies wat ze willen.
Horner was er in dat interview heel duidelijk over. Ik denk dat zij hier meer kijk op hebben dan wij hier op een afstandje op een forum.quote:
Gezien ze in vrij korte tijd twee extra races de grond hebben uitgestampt is er nog flink wat ruimte qua groei.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoeveel groei ga je daar nog verwachten? 3 GP's en een hollywoodtized tv serie..
De wat kortere circuits zullen er dan wel sneller uitvliegen i.v.m. drukte op de baan.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Horner was er in dat interview heel duidelijk over. Ik denk dat zij hier meer kijk op hebben dan wij hier op een afstandje op een forum.
Maar niet gezegd hebbende dat ik hier tegen ben he. In tegendeel. Ik vind 20 auto's voor de koningsklasse eigenlijk 2-4 te weinig.
Ik hoop dat de FIA de teams dit ook weet te verkopen op die manier. Want ik hoop wel op een extra team.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gezien ze in vrij korte tijd twee extra races de grond hebben uitgestampt is er nog flink wat ruimte qua groei.
Andretti in de F1 klinkt inderdaad goed. Alleen zal het veto recht van Ferrari wel voor problemen gaan zorgen vrees ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de FIA de teams dit ook weet te verkopen op die manier. Want ik hoop wel op een extra team.
En een naam als Andretti. Dat ademt autosport. Lamaarkommen.
RIP Monaco en Spielberg? Lijkt me sterk. Snap wat je bedoelt hier, dat wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De wat kortere circuits zullen er dan wel sneller uitvliegen i.v.m. drukte op de baan.
Alles is op te lossen met geld in de F1. FIA moet het goed verkopen, daar ligt de sleutel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Andretti in de F1 klinkt inderdaad goed. Alleen zal het veto recht van Ferrari wel voor problemen gaan zorgen vrees ik.
Het is al behoorlijk terug aan het lopen daar als ik de wandelgangen mag geloven. Zelfs Amerikanen hebben een hekel aan Miami, dus dat is ook niet echt een succesquote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoeveel groei ga je daar nog verwachten? 3 GP's en een hollywoodtized tv serie..
Wie is ze?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zet daar een amerikaans team neer en de exposure gaat flink omhoog binnen de US. Precies wat ze willen.
Ik vind het echt onnodig, de pitstraten zijn al te kort en de auto's te groot, dat gekut wat je nu al hebt tijdens kwalificatie wordt dan nog een slag erger met 4 auto's erbij.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de FIA de teams dit ook weet te verkopen op die manier. Want ik hoop wel op een extra team.
En een naam als Andretti. Dat ademt autosport. Lamaarkommen.
Liberty Media?quote:
Hoezo hebben Amerikanen ook al een hekel aan Miami? Dat ademt juist Amerika, dat moer hun toch juist aanspreken.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al behoorlijk terug aan het lopen daar als ik de wandelgangen mag geloven. Zelfs Amerikanen hebben een hekel aan Miami, dus dat is ook niet echt een succes
Zelfs voor de gemiddelde Amerikaan gaat het te verquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hoezo hebben Amerikanen ook al een hekel aan Miami? Dat ademt juist Amerika, dat moer hun toch juist aanspreken.
Florida staat onder Amerikanen juist bekend als het afvoerputje van het land.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hoezo hebben Amerikanen ook al een hekel aan Miami? Dat ademt juist Amerika, dat moer hun toch juist aanspreken.
Florida is ook gewoon de VS van de VS.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Florida staat onder Amerikanen juist bekend als het afvoerputje van het land.
Het wordt anders wel steeds duurder om daar te wonen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Net als sommige plaatsen aan de Spaanse costa's populair onder gepensioneerden en tokkievolk.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt anders wel steeds duurder om daar te wonen.
Ik ben al een tijd niet in Miami geweest maar volgens een maat van me die er woont komen er alleen maar dure flats bij, dus tokkievolk lijkt me niet, new money waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Net als sommige plaatsen aan de Spaanse costa's populair onder gepensioneerden en tokkievolk.
De tokkies wonen meer in het noorden, Miami is altijd al voor de rijken geweest.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben al een tijd niet in Miami geweest maar volgens een maat van me die er woont komen er alleen maar dure flats bij, dus tokkievolk lijkt me niet, new money waarschijnlijk wel ja.
Vooral lucht denk ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nu het toch over Amerika gaat...
Soms zou ik wel eens willen weten hoe het is om zo onwetend/onbezorgd door het leven te gaan, wat er in die bovenkamer om gaat.
Niet echt. De FIA kijkt neer naar de sportieve insteek, terwijl de FOM en de teams alleen naar het geld (wat ze minder zouden krijgen) kijken.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hallo Toto!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het echt onnodig, de pitstraten zijn al te kort en de auto's te groot, dat gekut wat je nu al hebt tijdens kwalificatie wordt dan nog een slag erger met 4 auto's erbij.
Was het maar waarquote:
Dan hadden ze dat in 2020 maar moeten bedenken, toen het huidige agreement werd getekend.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was het maar waaral vind ik m'n eigen vrouw knapper, nu ze in die vrachtwagens rijden vind ik het wel anders dan 20 jaar geleden
Dus dan zetten ze Ricciardo in de auto.quote:,,Kijk, Nyck is een zeer capabele coureur, een Formule E-kampioen, een Formule 2-kampioen, hij heeft duidelijk veel ervaring. Maar hij is geen jong talent meer. Ik zag gewoon niet hoe hij paste binnen ons juniorenprogramma. Het was bijna een noodoplossing.”
Ik denk toch dat we moeten vrezen dat ze van plan zijn Ricciardo weer in de Red Bull te zetten, volgend seizoen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:15 schreef Zorro het volgende:
Ik zal hier wel te dom voor zijn.
Horner:
[..]
Dus dan zetten ze Ricciardo in de auto.
Ik mis iets denk ik
Als ik het goed begreep van Marko, was Horner nooit voor Nyck in die AT.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:15 schreef Zorro het volgende:
Horner:
[..]
Ik mis iets denk ik
Dat dacht ik ook toen ik het las.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:15 schreef Zorro het volgende:
Horner:
[..]
Ik mis iets denk ik
Dat klopt. Zegt Horner zelf ook in betreffend artikel. Maar zijn argumentatie slaat nergens op (zie het stukje dat @Zorro gequote heeft).quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep van Marko, was Horner nooit voor Nyck in die AT.
Er zal wel meer achter spelen. Maar we zullen het nooit weten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt. Zegt Horner zelf ook in betreffend artikel. Maar zijn argumentatie slaat nergens op (zie het stukje dat @:Zorro gequote heeft).
Ik lees vooral dat men rekent op 2025, wat er op zou duiden dat Ricciardo ook volgend seizoen nog in de AT rijdt. Mits hij Tsunoda dan naar huis rijdt, denk ik. Anders lijkt het me sowieso klaar. Benieuwd wie er dan volgend seizoen naast komt. Weer Tsunoda of (bij voorkeur) iemand als Liam Lawson?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk toch dat we moeten vrezen dat ze van plan zijn Ricciardo weer in de Red Bull te zetten, volgend seizoen.
Ze beweren zelf van niet (in de dagen nadat de swap bekend werd).quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:02 schreef daNpy het volgende:
Ze hopen met RIC natuurlijk op wat betere resultaten en daarmee ook wat meer druk op Checo.
Uiteindelijk komt het erop neer dat er gewoon geen vervanger voor Checo te vinden is, al jaren niet. Sowieso omdat Max iedereen aan stront rijd en de goede coureurs daar niet naast willen zitten (hence Ricciardo's vertrek). Ze hebben hun eigen junioren poule er heel snel doorheen geblazen omdat die nieuwe jongens in een top auto mee moesten kunnen met de beste coureurs op dat moment. Dat is een veel te zware opdracht die slechts een enkeling naar tevredenheid zal kunnen vervullen, maar zie boven.
Bij Spa wordt nauwelijks gecontroleerd, moeten in hoog tempo een tienduizenden fans door de poorten.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraag(wellicht offtopic)Is het als toeschouwer tijdens GP toegestaan om powerbank mee te nemen? Lees hier wisselende berichten over.
Ik zou niet weten wat daar mis mee is.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraag(wellicht offtopic)Is het als toeschouwer tijdens GP toegestaan om powerbank mee te nemen? Lees hier wisselende berichten over.
Heb ik nog nooit problemen mee gehad nee. En heb al de nodige tracks gehad. Gezien het waardeloze bereik op de meeste circuits heb je hem ook nodig want je telefoon trekt zichzelf in no time leeg.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Je zou denken Mercedes, maar die gaan slim om met de kroketten, maar waarom McLaren?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
Geruchten dat in ieder geval drie teams de budgetcap overschreden hebben. Over ongeveer twee weken weten we (iets) meer
Popcorn
Laat het ook McLaren zijn
Mercedes, Aston Martin en ??quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zou denken Mercedes, maar die gaan slim om met de kroketten, maar waarom McLaren?
Ferrari misschien, die hadden nogal wat last van dat TD en dat heeft zeker hun normaal geplande programma in de war gegooid.quote:
Maar is dat met terugwerkende kracht, zij hadden daar toch toestemming voor?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
Aston Martin zette ik op het lijstje niet vanwege het werk aan de auto, maar vanwege het werk aan de nieuwe fabriek. Dat is namelijk de tweede budgetcap waar je aan moet voldoen. Je mag per jaar niet te veel in nieuwe apparatuur investeren. Dat is een nadeel voor een Williams met oude faciliteiten, maar een voordeel als je nu alles voor elkaar hebt
Ik wil dan de reacties van Brown en daarop van Horner zienquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zou denken Mercedes, maar die gaan slim om met de kroketten, maar waarom McLaren?
Sigh. Here we go again...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
Geruchten dat in ieder geval drie teams de budgetcap overschreden hebben. Over ongeveer twee weken weten we (iets) meer
Popcorn
Laat het ook McLaren zijn
Dat zou wel de ultieme karma bom zijnquote:Op woensdag 19 juli 2023 00:16 schreef Evenstar het volgende:
Ten eerste, weer slecht dat er dingen uitgelekt zijn, terwijl het vorig jaar zo'n chaos heeft veroorzaakt. Ongeacht wie het zijn is het gewoon kut.
Hopelijk geen Red Bull dit keer...
Mooiste zou zijn Mercedes, McLaren en Ferrari. De drie die vooraan stonden om te gillen vorig jaar.
Ik denk dat die mening is gewisseld opeensquote:Op woensdag 19 juli 2023 08:57 schreef Starflyer het volgende:
Dan mogen ze nu ook wel sportieve straffen opleggen, zoals Domenicali nu wil (en de teams vorig jaar ook).
quote:
Can never have enough RACE WEEKquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 07:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sigh. Here we go again...
Heel flauw, 2/10quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik vraag me af wie er nu heeft lopen lekken. Tijd dat diegene eens naar de dokter gaat.
Ik wou Tena Lady benoemenquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:25 schreef Nattekat het volgende:
En ik ga een css regeltje maken die jouw oude username weer terugplaatst
Livin' the life die gasten.quote:
Laat ze lekker genieten idd. Op de baan lekker knokken, en daarbuiten best mates.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Livin' the life die gasten.
Max, Nyck, Charles?
Bijna. Max, Nyck en Landoquote:Op woensdag 19 juli 2023 10:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Livin' the life die gasten.
Max, Nyck, Charles?
Charles wordt nog steeds gecheckt door zijn team.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:04 schreef -XOR- het volgende:
https://www.si.com/fannat(...)e-sporting-penalties
3 Team budget cap overschrijding... oh-oh...
Dominicali kan wel sportieve straffen willen in plaats van financiele straffen, maar dat bepaalt het reglement en niet hij.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:04 schreef -XOR- het volgende:
https://www.si.com/fannat(...)e-sporting-penalties
3 Team budget cap overschrijding... oh-oh...
Nee inderdaad, volgens mij proberen ze een storm aan te wakkeren die er niet is.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie dit echt nergens terug komen verder, alleen die vage sites waar ik nog nooit van gehoord heb.
Als die info onder de ogen van de FIA zit, vind ik het wel ver gezocht dat deze theorie ook werkelijkheid is.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:32 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Weer Red Bull die niet goed heeft gelezen?
quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:32 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Weer Red Bull die niet goed heeft gelezen?
Dus voor 2022 telt dit nietquote:The cut-off point for TD45 is January 1st 2023, meaning any money that has been spent since then will suddenly be included in their yearly budget. This could significantly reduce available funds for the rest of the year, or may even mean some teams already find themselves in breach of the cost cap regulations.
Bron is de Italiaanse Motorsport.com las ik.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie dit echt nergens terug komen verder, alleen die vage sites waar ik nog nooit van gehoord heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |