Ooit in Leiden gaan studeren omdat het daar toen nog behoorlijk blank was, maar het gaat nu ook daar helemaal mis.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:05 schreef Duiveltja het volgende:
Leiden stemt links.
Ik vermoed dat de slachtoffers snel rechts zullen stemmen.
Je onderschat hoe achterlijk de gemiddelde Leidenaar is.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:05 schreef Duiveltja het volgende:
Leiden stemt links.
Ik vermoed dat de slachtoffers snel rechts zullen stemmen.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:06 schreef Akathisia het volgende:
Nee joh, dit (als mijn vermoeden klopt) toont hen alleen maar hoe wanhopig vluchtelingen zijn en waarom we minder regels en eisen moeten hebben.
Dus als ze hun zin niet krijgen en daardoor willekeurig wat mensen gaan neersteken moeten we de regels maar verzachten, minder regels en minder eisen. Nou ik weet wat beters, laten we de regels eens aanscherpen en heel wat meer eisen stellen zodat we weten wat dit land binnenkomt en we de Nederlandse samenleving kunnen beschermen tegen dit soort excessen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Nee joh, dit (als mijn vermoeden klopt) toont hen alleen maar hoe wanhopig migranten zijn en waarom we minder regels en eisen moeten hebben.
Het is gewoon een groot onrecht dat wij hier mogen bestaan en bepalen dat zij dat niet mogen. Niets dan logisch dat ze tot de conclusie komen dat wij dan überhaupt niet mogen bestaan en overgaan tot moordpartijen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja mooi dat we mensen importeren die als ze wanhopig worden in het rond gaan steken. Binnenkort is jouw familie aan de beurt. Maar nee je wilt deze mensen in de samenleving houden door "lossere" regels.
Waarom zou je daar de DSI niet voor oproepen? Daar zijn ze toch voor? En die maken ook wat meer indruk bij een arrestatiequote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:07 schreef Tekaschi het volgende:
[ afbeelding ]
DSI ook aanwezig, voor een gastje met een mes, dus zullen het wel als terroristische aanslag behandelen. Maar zolang we dat niet roepen en achteraf vooral zeggen dat het een "verwarde man" is dan kunnen we wederom het aantal aanslagen in Nederland op 0 houden.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dus als ze hun zin niet krijgen en daardoor willekeurig wat mensen gaan neersteken moeten we de regels maar verzachten, minder regels en minder eisen. Nou ik weet wat beters, laten we de regels eens aanscherpen en heel wat meer eisen stellen zodat we weten wat dit land binnenkomt en we de Nederlandse samenleving kunnen beschermen tegen dit soort excessen.
Mijn excuses, had dat woordje "toont hen" niet gelezenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Toont HEN dat, staat er volgens mij.
Zijn 2 zwaargewond en een derde al overleden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:17 schreef Momo het volgende:
Trauma helikopter, hopelijk redden deze mensen het gewoon
Vergeet naast het zelden daadwerkelijk genoemde 'verward' ook niet het nog véél minder genoemde 'lage suikerspiegel!'-dingetje waar bepaalde figuren op social media ongetwijfeld weer over los zullen gaanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:07 schreef Tekaschi het volgende:
[ afbeelding ]
DSI ook aanwezig, voor een gastje met een mes, dus zullen het wel als terroristische aanslag behandelen. Maar zolang we dat niet roepen en achteraf vooral zeggen dat het een "verwarde man" is dan kunnen we wederom het aantal aanslagen in Nederland op 0 houden.
Ik lees nergens dat iemand is overleden toch? (Laten we hopen dat dat zo blijft)quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn 2 zwaargewond en een derde al overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |