abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juli 2023 @ 16:11:14 #276
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209904025
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 16:03 schreef nixxx het volgende:
Misschien net zo’n geval als die met hete olie over twee vrouwen had gegooid om te voorkomen dat hij uitgezet zou worden.
Het is wel een effectieve manier. Normaal gesproken ga je naar school en volg je daarna nog een opleiding om in de rest van je leven je eigen onderhoud te kunnen voorzien. Die school en opleiding kost je dan alles bij elkaar grofweg 15 jaar en daarna kun je een huis huren of kopen, werk vinden en in je levensonderhoud voorzien.

Als een persoon naar Nederland komt die hier geen Nederlands paspoort heeft, dan kun je een activiteit uitvoeren waardoor je 10 jaar in de cel terecht komt en daarna niet meer uitgezet kan worden en ook nergens meer aan het werk komt met de CV die je dan opgebouwt hebt.

Dus 10 jaar cel versus 15 jaar schoolopleiding die vergelijkbare revenuen opleveren is vanuit het perspectief van zo'n persoon voor het gewenste doel haalbaar qua investering en effort die er ingestoken moet worden.

Waarbij ik dus geenszins zeg dat dat hier het geval is he :{w :{w :{w maar als je als persoon naar Nederland komt en je wilt hier koste wat het kost blijven, ook al krijg je geen enkele medewerking en maak je geen enkele kans, dan is dit wel een manier.

En sommige personen hebben dat er blijkbaar voor over, zoals in het geval van die persoon die zijn hulpverleners met kokende olie overgoot.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 15-07-2023 16:25:19 ]
  zaterdag 15 juli 2023 @ 16:40:45 #277
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209904378
Maar wat ik dus uit dat krantenartikel van de Telegraaf opmaak, is dat het dus een vrijwilliger is die in dit incident het leven heeft gelaten.

Misschien ben ik wel de enige, maar ik vind dat zelf nog zuurder; dat je je vrijwillig en om niet hebt inzet om andere mensen te helpen, en dat je dan door toedoen van je eigen client het leven laat. Pffff... :{

Wie goed doet, goed ontmoet is dan een 'universele waarheid' die dan in dit geval wel heel duidelijk is ontkracht. Het klopt gewoon niet. Je hebt mazzel als je goed doet en je komt iemand tegen die je zoiets teruggeeft. Maar er zijn zat gevallen waarbij mensen zwaar misbruik van je maken, over je heen lopen, of zoals in dit geval, geen enkel respect voor jou of jouw leven hebben als jij je positieve intenties en activiteiten voor een ander neerzet.
  zaterdag 15 juli 2023 @ 16:55:45 #278
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209904562
quote:
Raad leeft mee met diaconaal centrum De Bakkerij

Op vrijdag 14 juli vond in diaconaal centrum De Bakkerij in Leiden een steekpartij plaats. Daarbij is een man om het leven gekomen. Twee anderen raakten gewond.

De Raad van Kerken stuurde onderstaand bericht van medeleven.

“Beste mensen van De Bakkerij,

We zijn, samen met talloze anderen, vervuld van verbijstering en verdriet over dat wat gisteren bij jullie heeft plaatsgevonden. Dat juist De Bakkerij, die beschutting wil bieden aan hen die kwetsbaar zijn, een plek van geweld werd, maakt deze gevoelens alleen maar groter.

We bidden voor ieder die bij dit drama betrokken is: voor de slachtoffers, hun familie en dierbaren; voor de medewerkers en anderen die getuigen waren; voor allen die, direct of indirect, onder de gevolgen te lijden hebben. Ook gaan onze gedachten, samen met die van jullie, uit naar de dader in zijn wanhoop. Ook voor hem willen wij bidden.

Dat de Eeuwige troostend nabij mag zijn en jullie de kracht mag geven de gebeurtenissen te verwerken en de moed om verder te bouwen aan een plek waar mensen zich geborgen en veilig mogen weten, tegen de onmacht in.”

https://www.raadvankerken(...)centrum-de-bakkerij/
  zaterdag 15 juli 2023 @ 16:58:31 #279
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209904593
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 16:55 schreef Tengano het volgende:

[..]

:r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209908827
De daders hebben een ding gemeen met ons: mensen van vlees en bloed. Met emoties, een hart en wellicht ook hobbies.

Maar door hun wangedrag tegelijkertijd wel inferieur aan de nette burger.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_209911325
'Bidden' voor 'de dader in zijn wanhoop'

🤮
pi_209911575
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 11:54 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Wat valt er nog meer over te zeggen?
Nou, bijvoorbeeld dat kennelijk nog helemaal niet vaststaat of dit inderdaad de dader is, bij welke organisatie hij een cliënt was, wat z'n achtergrond is, enz., enz.

Kennelijk is voor sommige usertjes iedereen met een donkere huidskleur automatisch een asielzoeker.
  zondag 16 juli 2023 @ 00:58:02 #283
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209911585
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 00:54 schreef Sodemieters het volgende:
Nou, bijvoorbeeld dat kennelijk nog helemaal niet vaststaat of dit inderdaad de dader is, bij welke organisatie hij een cliënt was, wat z'n achtergrond is, enz., enz.

Kennelijk is voor sommige usertjes iedereen met een donkere huidskleur automatisch een asielzoeker.
Nou ze komen iig niet uit een familie die hier al 80 jaar in Nederland gevestigd is.
pi_209911590
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 00:58 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nou ze komen iig niet uit een familie die hier al 80 jaar in Nederland gevestigd is.
Waar baseer je dat op?
  zondag 16 juli 2023 @ 01:00:30 #285
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209911600
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 00:58 schreef Sodemieters het volgende:
Waar baseer je dat op?
Zal ik er 180 jaar van maken dan. Misschien valt het kwartje dan.
pi_209911605
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 01:00 schreef Tengano het volgende:

[..]
Zal ik er 180 jaar van maken dan. Misschien valt het kwartje dan.
Ik zag jou eerder vandaag posten dat je wat voorzichtiger zou worden met je premature aannames, inschattingen en conclusies. Kennelijk gaat dat nog niet vanzelf.

Denk je dat er 180 jaar geleden geen donkere mensen in Nederland woonden?
  zondag 16 juli 2023 @ 01:07:48 #287
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209911624
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 01:02 schreef Sodemieters het volgende:
Ik zag jou eerder vandaag posten dat je wat voorzichtiger zou worden met je premature aannames, inschattingen en conclusies. Kennelijk gaat dat nog niet vanzelf.

Denk je dat er 180 jaar geleden geen donkere mensen in Nederland woonden?
Ja, ik kom af en toe nog eens tot zelfinzichten. Zou voor jou ook goed zijn.

Maar dat wil maar niet lukken.

"Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald."
pi_209911627
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 01:07 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja, ik kom af en toe nog eens tot zelfinzichten. Zou voor jou ook goed zijn.

Maar dat wil maar niet lukken.
Ik mis een inhoudelijk argument in je post.
  zondag 16 juli 2023 @ 01:10:56 #289
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209911629
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 01:08 schreef Sodemieters het volgende:
Ik mis een inhoudelijk argument in je post.
Ja, dat hou je altijd met een blinde vlek.

Ik kan je dus niet helpen.

Welterusten dan maar :W
pi_209911636
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 01:10 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja, dat hou je altijd met een blinde vlek.

Ik kan je dus niet helpen.

Welterusten dan maar :W
Ik kan alleen concluderen dat je kennelijk geen enkele onderbouwing hebt voor je claim dat de gearresteerde man uit een familie komt die hier nog geen (1)80 jaar is. Los van de vraag waarom dat überhaupt een punt voor je is.
pi_209911823
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 00:10 schreef Pleun2011 het volgende:
'Bidden' voor 'de dader in zijn wanhoop'

🤮
christengekkies die denken dat bidden helpt. Het is hun godje dat even vergat in te grijpen..
  zondag 16 juli 2023 @ 15:30:25 #292
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209917040
Nieuwe (iets uitgebreidere) beelden van de aanhouding.

Die agent die hem aanhoudt houdt zijn rechterhand op zijn pistool.

https://www.omroepwest.nl(...)aarscherp-vastgelegd
  maandag 17 juli 2023 @ 09:12:55 #293
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_209925727
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 16:54 schreef Tengano het volgende:
Maar echt, van dat signalement klopte dus geen kut. De mate van getintheid niet, de wel of geen pet niet, en een blauwe trui ipv een rode trui. Dat had best wel beter gekund zeg.

Gelukkig hebben ze hem nu te pakken, maar je moet toch eigenlijk niet willen dat zo iemand langer rond loopt dan nodig, met risico's voor de samenleving, omdat we een beetje dom waren aangaande de juistheid van het signalement.

En ondertussen iedereen in Leiden omkijken naar een licht of donker getinte man met een blauwe trui :{

Staat hij ineens achter je, zonder dat jij het in de gaten hebt.
Ze weten toch nog niet zeker of hij het is? Straks is het hem inderdaad niet
  maandag 17 juli 2023 @ 09:18:09 #294
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209925768
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 09:12 schreef Flitskikker het volgende:
Ze weten toch nog niet zeker of hij het is? Straks is het hem inderdaad niet
Die Bakkerij kent die gast en weet natuurlijk precies wie het is. Er zal vast wel een foto of een beeld door de Bakkerij zijn vrijgegeven om hen te informeren wie ze moeten hebben. Bij die aanhouding zie je volgens mij ook duidelijk dat ze specifiek die persoon moeten hebben. Een bevestigende identificatie moet dus volgens mij allang gedaan zijn, maar om de een of andere reden doet de politie daar nogal vaag over. En ik weet niet waarom ze dat doen.

Aan de andere kant is hij ook nog niet vrijgelaten, en dat zegt ook wel iets. Maar er zijn getuigen genoeg van dit incident. Dus bij de politie weten ze ook of hij dit in zijn eentje aanrichtte of dat hij nog wat extra companen had meegenomen.

Vaag verhaal van de politie Leiden. Ik ben benieuwd wanneer ze wat meer duidelijkheid gaan geven en wat die dan inhoudt.

Het zou trouwens fijn zijn als dit topic gereekst wordt, want dit zal nog wel een vervolg krijgen.
  maandag 17 juli 2023 @ 10:23:57 #295
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209926375
quote:
Honderden bij herdenking voor slachtoffers dodelijke steekpartij Leiden

In Leiden zijn honderden mensen afgekomen op een herdenking voor de slachtoffers van de steekpartij van afgelopen vrijdag. Bij de steekpartij kwam een 66-jarige man om het leven, twee anderen raakten gewond. De politie pakte na een klopjacht dezelfde dag een man op, maar kan nog niet bevestigen of hij ook verdacht wordt van de steekpartij.

De bijeenkomst werd gehouden in de Hooglandse Kerk, vlak bij het Diaconaal centrum De Bakkerij aan de Oude Rijn, waar de steekpartij gebeurde. In het pand zijn verschillende hulporganisaties gevestigd. Het gedode slachtoffer was een medewerker van een van de organisaties.

De herdenking was toegankelijk voor iedereen. "Voor iedereen die zich wil bezinnen, stil wil zijn of een kaars wil branden", zegt Jacqueline Rijsdijk, voorzitter van het kerkbestuur van Leiden. Er werd geen herdenking of dienst gehouden, vertelt ze. "Want we willen de kerk openen voor alle religies, en mensen zonder religie. Alle Leidenaren en mensen erbuiten zijn welkom."

De hoge opkomst verbaast haar niet. De Bakkerij is een begrip in Leiden, vertelt ze. "Iedereen kent het. Er wordt hulp verleend aan iedereen die het nodig heeft. Het is heel verschrikkelijk dat een organisatie waar dit mooie werk wordt verricht, zo getroffen wordt."

'Denk ook aan dader'

"Waar niemand helpt, helpt De Bakkerij", zegt Lex Ras, secretaris van de Raad van kerken in Leiden. "Het wrange is dat De Bakkerij een plek is van vrede en van mensen helpen. Dat daar dit enorme kwaad is gebeurd, is onbegrijpelijk."

Ras hoopt dat op de bijeenkomst ook aan de dader is gedacht. "We bidden bijna elk zondag: 'vergeef ons onze schulden, zodat wij ook onze schuldenaren kunnen vergeven'. We kunnen denken: je hebt iets gedaan, maar we sluiten je nog steeds in de armen", vertelt Ras. "Maar dat zal even tijd nodig hebben."

https://nos.nl/artikel/24(...)e-steekpartij-leiden
pi_209927129
:N
pi_209927624
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 16:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het is wel een effectieve manier. Normaal gesproken ga je naar school en volg je daarna nog een opleiding om in de rest van je leven je eigen onderhoud te kunnen voorzien. Die school en opleiding kost je dan alles bij elkaar grofweg 15 jaar en daarna kun je een huis huren of kopen, werk vinden en in je levensonderhoud voorzien.

Als een persoon naar Nederland komt die hier geen Nederlands paspoort heeft, dan kun je een activiteit uitvoeren waardoor je 10 jaar in de cel terecht komt en daarna niet meer uitgezet kan worden en ook nergens meer aan het werk komt met de CV die je dan opgebouwt hebt.

Dus 10 jaar cel versus 15 jaar schoolopleiding die vergelijkbare revenuen opleveren is vanuit het perspectief van zo'n persoon voor het gewenste doel haalbaar qua investering en effort die er ingestoken moet worden.

Waarbij ik dus geenszins zeg dat dat hier het geval is he :{w :{w :{w maar als je als persoon naar Nederland komt en je wilt hier koste wat het kost blijven, ook al krijg je geen enkele medewerking en maak je geen enkele kans, dan is dit wel een manier.

En sommige personen hebben dat er blijkbaar voor over, zoals in het geval van die persoon die zijn hulpverleners met kokende olie overgoot.
Als je zo'n k*tleven hebt dat je liever in de cel wegrot, dan in vrijheid je best doet, dan zijn er betere opties voor zo'n persoon te bedenken.

We hebben een regeling m.b.t. levensbeeindiging bij ondragenlijk lijden, met bovenstaande -en met in het achterhoofd wat deze smeerlap heeft gedaan- had hij imho 100% in aanmerking gekomen. Dit is geen doodsverwensing, ik meen het serieus.. 3 mensen in potentie meenemen je dood in waarvan 1 helaas te betreuren. Tsja, de beste 66-jarige man (RIP) had nu nog geleefd als hij van de regeling gebruik had gemaakt.

Btw, bekijk de incident-registratie van het COA.. 23000+ alleen al in 2022, en dan durf ik te wel te wedden dat het nog meer is.

Wie wilt dààr nog werken, en hoe gaat het eigenlijk met de Nederlanders die daar werken? Zitten ze veel thuis met burn-out en trauma's? Ik hoor zelden wat over deze, kennelijk in stilte lijdende groep.

Ik denk, dat zij met hun verhaal simpelweg niet naar buiten MOGEN.. want dat zou de gemoederen in dit land -terechte gemoederen!- doen oplaaien. Het draagvlak onder al deze asieltoestanden is al laag, maar met hun verhalen, zal die in de min duiken.. ver in de min!

Kijk eens, zoals ik verwachtte! Het COA vertelt je wel hoe het met de medewerkers is: https://www.coa.nl/nl/verhaal/het-verhaal-van-david Wat een Gut verhaal :r ik heb genoeg gezien
quote:
"Er zijn zoveel leuke en mooie momenten waar ik energie van krijg. Daar investeer ik in"
Sure! :')

Ik googlede op: "COA medewerkers doen hun verhaal" en ik krijg eerst 8 zoekhits van het COA en dan bij de 9e zoekhit.. daar komtie: "Doodzieke werknemers Ter Apel doen hun verhaal". Link: https://eenvandaag.avrotr(...)el-doen-hun-verhaal/

Maar, dat gaat over verontreinigde grond. Je zal tenminste 1 google pagina verder moeten, voor dit:
https://www.volkskrant.nl(...)ps://www.google.com/ En dat is van 2019 :N what the..
quote:
De anonieme medewerker denkt dat de situatie is verslechterd omdat het aantal asielzoekers uit veilige landen is toegenomen. Zij 'zwerven al enige jaren door Europa en hebben in die tijd geleerd te overleven, maar staan niet echt open voor begeleiding.' Deze relatief kleine groep zou veel tijd en aandacht opslokken.
Anoniem dus, je kan nieteens eerlijk en open, vertellen wat voor chaos je in werkt.. en wat voor chaos, er op ons af gaat komen. :N ongelooflijk.

Dus met 23000+ incident in heel 2022, en geen enkel verhaal van medewerkers te vinden. Do the math, dit is zo gecontroleerd als de pest :r En deze kersverse aanstaande nieuwe Nederlanders, verantwoordelijk voor 23000 gewelds-incidenten, worden straks over Nederland losgelaten, midden in de woonwijken met kinderen, ouderen, in het hart van Nederland.

En niemand schaamt zich kapot, integendeel, ze kappen er gewoon mee: Kabinetsval, wij weten het ook niet meer, doei!!! succes ermee he.
quote:
Minister Mark Harbers van Migratie vindt de overlast waarmee de medewerkers volgens Nieuwsuur te maken krijgen 'een ernstige zaak'. Er wordt gekeken naar manieren om mensen die overlast veroorzaken harder aan te pakken, maar hij benadrukt dat Nederland zich moet houden aan Europese regels. 'Zo staan die detentie van vreemdelingen niet toe anders dan met het oog op uitzetting.'
Als je goed kijkt.. staat hier nou gewoon dat onze Minister van Migratie destijds, zegt dat we het geweld maar moeten accepteren "want Europa.." ?? Het is bij de beesten af, dat hij met zo'n opmerking wegkwam.

Als dat geen signaal is, dat er dringend kei en keiharde acties nodig zijn (van ons, bijv. Staken) dan weet ik het ook niet meer. Onacceptabel

We gaan een mooie tijd tegemoet! :') Ik ben er klaar voor, hamsteren, en als het moet staken. Er is voor véél minder gestaakt, dan onze toekomst, en veiligheid van de kinderen, vrouwen en ouderen.

Een samenleving die haar kinderen, vrouwen en ouderen niet kan beschermen, is niets waard. Die is opgeheven, en klaar om te verdwijnen. Dit mag NOOIT normaal worden, en dat is het toch geworden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Buikbrein op 17-07-2023 12:42:18 ]
pi_209929589
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2023 12:17 schreef Buikbrein het volgende:

[..]
Als je zo'n k*tleven hebt dat je liever in de cel wegrot, dan in vrijheid je best doet, dan zijn er betere opties voor zo'n persoon te bedenken.

We hebben een regeling m.b.t. levensbeeindiging bij ondragenlijk lijden, met bovenstaande -en met in het achterhoofd wat deze smeerlap heeft gedaan- had hij imho 100% in aanmerking gekomen. Dit is geen doodsverwensing, ik meen het serieus.. 3 mensen in potentie meenemen je dood in waarvan 1 helaas te betreuren. Tsja, de beste 66-jarige man (RIP) had nu nog geleefd als hij van de regeling gebruik had gemaakt.

Btw, bekijk de incident-registratie van het COA.. 23000+ alleen al in 2022, en dan durf ik te wel te wedden dat het nog meer is.

Wie wilt dààr nog werken, en hoe gaat het eigenlijk met de Nederlanders die daar werken? Zitten ze veel thuis met burn-out en trauma's? Ik hoor zelden wat over deze, kennelijk in stilte lijdende groep.

Ik denk, dat zij met hun verhaal simpelweg niet naar buiten MOGEN.. want dat zou de gemoederen in dit land -terechte gemoederen!- doen oplaaien. Het draagvlak onder al deze asieltoestanden is al laag, maar met hun verhalen, zal die in de min duiken.. ver in de min!

Kijk eens, zoals ik verwachtte! Het COA vertelt je wel hoe het met de medewerkers is: https://www.coa.nl/nl/verhaal/het-verhaal-van-david Wat een Gut verhaal :r ik heb genoeg gezien
[..]
Sure! :')

Ik googlede op: "COA medewerkers doen hun verhaal" en ik krijg eerst 8 zoekhits van het COA en dan bij de 9e zoekhit.. daar komtie: "Doodzieke werknemers Ter Apel doen hun verhaal". Link: https://eenvandaag.avrotr(...)el-doen-hun-verhaal/

Maar, dat gaat over verontreinigde grond. Je zal tenminste 1 google pagina verder moeten, voor dit:
https://www.volkskrant.nl(...)ps://www.google.com/ En dat is van 2019 :N what the..
[..]
Anoniem dus, je kan nieteens eerlijk en open, vertellen wat voor chaos je in werkt.. en wat voor chaos, er op ons af gaat komen. :N ongelooflijk.

Dus met 23000+ incident in heel 2022, en geen enkel verhaal van medewerkers te vinden. Do the math, dit is zo gecontroleerd als de pest :r En deze kersverse aanstaande nieuwe Nederlanders, verantwoordelijk voor 23000 gewelds-incidenten, worden straks over Nederland losgelaten, midden in de woonwijken met kinderen, ouderen, in het hart van Nederland.

En niemand schaamt zich kapot, integendeel, ze kappen er gewoon mee: Kabinetsval, wij weten het ook niet meer, doei!!! succes ermee he.
[..]
Als je goed kijkt.. staat hier nou gewoon dat onze Minister van Migratie destijds, zegt dat we het geweld maar moeten accepteren "want Europa.." ?? Het is bij de beesten af, dat hij met zo'n opmerking wegkwam.

Als dat geen signaal is, dat er dringend kei en keiharde acties nodig zijn (van ons, bijv. Staken) dan weet ik het ook niet meer. Onacceptabel

We gaan een mooie tijd tegemoet! :') Ik ben er klaar voor, hamsteren, en als het moet staken. Er is voor véél minder gestaakt, dan onze toekomst, en veiligheid van de kinderen, vrouwen en ouderen.

Een samenleving die haar kinderen, vrouwen en ouderen niet kan beschermen, is niets waard. Die is opgeheven, en klaar om te verdwijnen. Dit mag NOOIT normaal worden, en dat is het toch geworden.

Wat een kletsverhaal. Je hebt een paar feitjes verzameld, waar je zelf vervolgens van alles omheen verzint. En dan ga je je opwinden over de situatie die je net zelf verzonnen hebt.

Je begint te vertellen dat je benieuwd bent hoe het met de medewerkers van het COA gaat. Daar kun je echter niks over vinden, dus dan verzin je zelf maar hoe het in elkaar zal zitten. Overigens is het heel eenvoudig om te achterhalen hoe het bij het COA gaat. Dat is niet best, maar het heeft weinig te maken met jouw dramatische verhaal.

Dan heb je het over 23.000 incidenten en voor het gemak maak je daar dan meteen maar 23.000 geweldsincidenten van, wat niet klopt. Van die 23.000 gaat het in 14.000 keer slechts over het overtreden van de huisregels. In ongeveer 3.000 gevallen gaat het om fysiek geweld.

Je hebt kennelijk ook het idee dat de veroorzakers van die incidenten allemaal losgelaten worden in de samenleving, maar veel van die incidenten worden juist gepleegd door mensen uit veilige landen, die al bij voorbaat kansloos zijn om een verblijfsvergunning e.d. te krijgen.

En dit alles nog even los van het feit dat helemaal niet vaststaat of de dader van deze steekpartij überhaupt een asielzoeker is/was.
pi_209932524
Tweede verdachte aangehouden voor fatale steekpartij Leiden, eerdere arrestant blijft vast

https://www.telegraaf.nl/(...)rrestant-blijft-vast
  maandag 17 juli 2023 @ 20:12:59 #300
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209933504
twitter

Bevestiging:

Adres:

https://www.vluchtelingenwerk.nl/nl/locatie/leiden

Berichtgeving/sitevermelding Vluchtelingenwerk aangaande het steekincident:

https://www.vluchtelingen(...)htelingenwerk-gewond

quote:
Volgens Diaconaal Centrum De Bakkerij aan de Oude Rijn, waar verschillende hulporganisaties zijn gevestigd, gaat het om een cliënt van een van deze organisaties

https://nos.nl/artikel/24(...)nt-van-de-instelling
Alle 15 (hulp)organisaties (loketten) in de Bakkerij op een rijtje, waar deze persoon er van één dus de client was:

https://www.debakkerijleiden.nl/organisaties

[ Bericht 8% gewijzigd door Tengano op 17-07-2023 21:32:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')