Heel vaak en ook dat ik mijn auto kwijt ben bij mijn ex werkgeverquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus niet dat je per ongeluk in een nat bed wakker wordt
Ik ken die droom niet trouwens, nooit gehad.
Beresterk, het is ook alweer een tijdje geleden dat die droom langskwam eigenlijk.quote:
Raar hè, je werkt daar al zo lang niet meer.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel vaak en ook dat ik mijn auto kwijt ben bij mijn ex werkgeverParkeer terrein
Daar mag ik van mijn advocaat geen uitspraken over doen tot dat de rechtszaak is afgerondquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt 3 vrouwen in je vriezer liggen?
Soms denk ik het wel te verklaren. Mijn auto staat daar al jaren niet meer en toch ga ik op zoek. Het hele gebouw is dan ook wel een soort van achtbaan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar hè, je werkt daar al zo lang niet meer.
Ik droom ook vaak dat ik 's nachts alleen van de bushalte naar mijn ouderlijk huis moet lopen, en dan ben ik altijd bang.
Verstandig.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar mag ik van mijn advocaat geen uitspraken over doen tot dat de rechtszaak is afgerond![]()
Dat is ook wel vreemd. Weet je nog waar het over ging?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:41 schreef engine het volgende:
Ik heb een tijdje een terugkerende nachtmerrie gehad die alleen op zondagavond terug kwam (niet elke zondag). Ik ging veel uit in die tijd dus denk dat het daar misschien mee te maken had. Nu ook al jaren niet meer gehad.
Ik heb daar wel ooit mn fiets teruggevondenquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms denk ik het wel te verklaren. Mijn auto staat daar al jaren niet meer en toch ga ik op zoek. Het hele gebouw is dan ook wel een soort van achtbaan.
Ik vind dromen niet zo erg, maak ik nog eens wat meequote:Op donderdag 13 juli 2023 19:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb bepaalde periodes gehad dat ik alleen maar droomde, beste remedie is een uur voor je gaat slapen je computer/tv uit te zetten en hooguit wat muziek te luisteren of een boek te lezen, maar dat is tegenwoordig een behoorlijke opgave.
Of juist met de school-/werkweek die dan ging volgenquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:41 schreef engine het volgende:
Ik heb een tijdje een terugkerende nachtmerrie gehad die alleen op zondagavond terug kwam (niet elke zondag). Ik ging veel uit in die tijd dus denk dat het daar misschien mee te maken had. Nu ook al jaren niet meer gehad.
Dat is dan wel heel fijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:44 schreef Verida het volgende:
Ik droom heel vaak dat ik aan het hollen ben, of een trap afren.
ik kan al jaren geen trap meer lopen, en rennen al helemaal niet. Maar het voelt dan in mijn droom zo lekker om hard te trap af te rennen, of te rennen voor de bus.
Een boek? Over wat voor voodoo praat jijquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb bepaalde periodes gehad dat ik alleen maar droomde, beste remedie is een uur voor je gaat slapen je computer/tv uit te zetten en hooguit wat muziek te luisteren of een boek te lezen, maar dat is tegenwoordig een behoorlijke opgave.
En je komt eens wat mensen tegen die er in het dagelijks leven niet meer zijn. Ik tenminste wel.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dromen niet zo erg, maak ik nog eens wat mee
Kwam pas een collega tegen in mijn dromen,quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je komt eens wat mensen tegen die er in het dagelijks leven niet meer zijn. Ik tenminste wel.
Dromen is leuk, maar je komt niet in je echte slaap terecht, ik heb situaties gehad waar ik in een periode van zegmaar 2-3 weken alleen maar droomde en niet echt die rust kreeg die ik nodig had.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dromen niet zo erg, maak ik nog eens wat mee
Leeft hij ook niet meer?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kwam pas een collega tegen in mijn dromen,
niet goed
Ja, die straten ken ik wel. Nu zou ik er ook niet graag meer lopen in de avondquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel fijn.
Jij kent de straten wel van de droom waarin ik naar huis moet lopen vanaf de ushalte aan de Pleinweg
Ja zat ik een soort zwevend bootje dat ergens aan hing en van links naar rechts schommelde en steeds ergens dichterbij kwam. Tot ik het zou raken en dan werd ik wakker badend in het zweet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel vreemd. Weet je nog waar het over ging?
Studie toen nog...zou ook kunnenquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of juist met de school-/werkweek die dan ging volgen
Oh echt ik ook en meestal op hakkenquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:44 schreef Verida het volgende:
Ik droom heel vaak dat ik aan het hollen ben, of een trap afren.
ik kan al jaren geen trap meer lopen, en rennen al helemaal niet. Maar het voelt dan in mijn droom zo lekker om hard te trap af te rennen, of te rennen voor de bus.
En ik kan nu niet meer rennenquote:
Toen vond ik het al niet fijn en nu al helemaal niet, lijkt me, jouw stukje was inderdaad vergelijkbaar.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, die straten ken ik wel. Nu zou ik er ook niet graag meer lopen in de avond![]()
Ik zie het nu voor me, ik moest dan in de avond van het metrostation Zuidplein naar ons huis op de Strevelsweg lopen.
Was in de avond ook niet fijn.
Maar dat rennen in mijn droom is echt wel fijn.
Had je die dromen over rennen daarvoor ook al ooit? Grappig dat je er zo toch nog van kunt genietenquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:50 schreef Verida het volgende:
[..]
En ik kan nu niet meer rennenLaat staan op hakken. Zit in een rolstoel.
Maar dat gevoel van lekker even de trap afrennen naar de buitendeur, of rennen naar de bus, Heerlijk gevoel .
Dat klinkt een beetje als een schommelschip, maar dan enger.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zat ik een soort zwevend bootje dat ergens aan hing en van links naar rechts schommelde en steeds ergens dichterbij kwam. Tot ik het zou raken en dan werd ik wakker badend in het zweet.
[..]
Studie toen nog...zou ook kunnenMaar zat toen van donderdagavond tot zondagavond in de kroeg dus mijn vermoeden is toch dat het meer met weinig rust/veel drinken te maken had.
Nee, is echt van de laatste jaren, sinds ik het zelf niet meer kan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Had je die dromen over rennen daarvoor ook al ooit? Grappig dat je er zo toch nog van kunt genieten
Ohh gaan we zo doen!!quote:
Ja dat idee een beetje inderdaad.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als een schommelschip, maar dan enger.
Fijn dat je dan toch nog af en toe dat gevoel kan hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:50 schreef Verida het volgende:
[..]
En ik kan nu niet meer rennenLaat staan op hakken. Zit in een rolstoel.
Maar dat gevoel van lekker even de trap afrennen naar de buitendeur, of rennen naar de bus, Heerlijk gevoel .
En toen werd je wakkerquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je dan toch nog af en toe dat gevoel kan hebben.
Ja dat is dan wat minder, maar dan heb je toch dat fijne gevoel gehad.quote:
quote:
Mehhh......quote:
Hazesquote:
Er is altijd een nieuw dieptepuntquote:
Ach het zou ook door jr. en roxanne gezongen kunnen worden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd een nieuw dieptepunt
En dan gaat wat ik net zeg weer opquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach het zou ook door jr. en roxanne gezongen kunnen worden.
Die twee weten een schep te vinden als je denkt het dieptepunt te hebben bereiktquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach het zou ook door jr. en roxanne gezongen kunnen worden.
Vind dat zo'n wrede sportquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi, ik gun het hem. Mag hopen dat het onherstelbaar is......
Man op hoorns genomen door stier
Daarom mogen de stieren veel vaker winnenquote:
Ja zo denk ik ook hoor, zeg dat ieder jaar als er weer een is gespiestsquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom mogen de stieren veel vaker winnen
Op zn kloten gekregen... Daar heb ik vroeger nog geluk gehadquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi, ik gun het hem. Mag hopen dat het onherstelbaar is......
Man op hoorns genomen door stier
Hoe lang duurt dat 'festival'?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:03 schreef chufi het volgende:
Elke morgen om 8 uur gaan ze rennen op TVE int..
Yep, dit zijn dingen waarbij de stieren echt kunnen winnen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zn kloten gekregen... Daar heb ik vroeger nog geluk gehad
tm zondag...quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat 'festival'?
[..]
Yep, dit zijn dingen waarbij de stieren echt kunnen winnen.
En wanneer zijn ze begonnen?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
tm zondag...
grootste gevaar is de mensen menigte ...
Die gaan komende week toch failliet, maakt niet meer uit.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:29 schreef chufi het volgende:
Zo dat was ff een harde anti reclame voor de VanMoof Ebike door Noa Vahle in de Oranje zomer .... Hij doet het dus nooit was haar commentaar ..
8 dagen geleden volgens mij ... morgen achtste runquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer zijn ze begonnen?
Ach, best leuke beelden als die stieren de menigte ingaan
Die fietsen zijn dus software afhankelijk ... das een beetje kut als de servers down gaanquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan komende week toch failliet, maakt niet meer uit.
Fijn he, die vooruitgangquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die fietsen zijn dus software afhankelijk ... das een beetje kut als de servers down gaan
Had @pullup ook niet zo'n ding?quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan mijn fiets geen server..... Waar zou @:pullup nu rondhangen ...
Hij heeft meerdere fietsen zei hijquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet ,.... denk meer een stoere toerfiets
1 doet het niet meerquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere fietsen zei hij
Pontarlier alweer op weg naar huisquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan mijn fiets geen server..... Waar zou @:pullup nu rondhangen ...
Stomme toeristenquote:
Denken in oplossingen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat fixen we wel even![]()
[ afbeelding ]
Geen v Moof 🙂 rommel ende rotzooiquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere fietsen zei hij
Maken daar horloges volgens mij. Is net in Frankrijk dacht ik ☺️quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:36 schreef chufi het volgende:
Ah ok... saai stadje zo te zien ... gauw doorfietsen naar Frankrijk want het is tenslotte de 14e Juilliet
Oh ja je hebt gelijk... Jij gaat door voor een mooi horlogequote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Maken daar horloges volgens mij. Is net in Frankrijk dacht ik ☺️
Mjah, toch waren zijn statistieken wel heel erg goed nog steeds.quote:
Zijn spel ook in mijn ogen ... blijkbaar werden daar geen geen statistieken van bijgehouden..... ja mr. assist ... wel 100x falen eerstquote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, toch waren zijn statistieken wel heel erg goed nog steeds.
Zijn gedrag zat in een heel steile curve omlaag
Maar goed,quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn spel ook in mijn ogen ... blijkbaar werden daar geen geen statistieken van bijgehouden..... ja mr. assist ... wel 100x falen eerst
Misschien om dat niet bekend te maken , anders worden die ook weggekochtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:48 schreef pullup het volgende:
Hoor ook niets over nieuwe toptalenten uit de jeugdopleiding
Hoop echt dat dat de reden is, vrees meer dat het is omdat er niet zoveel is.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien om dat niet bekend te maken , anders worden die ook weggekocht
Lekkerquote:
Dat moet ik ook weer eens doenquote:
In ieder geval wat te kijken komende middagen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ga verder nergens heen met mn been... gedoucht, verzorgt en boodschappen gedaan..
Gaat t wel de goede kant op?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ga verder nergens heen met mn been... gedoucht, verzorgt en boodschappen gedaan..
Ergens heen zonder je been is ook geen optie hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijn dat je weer thuis bent! Veel beterschap.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gaat steeds beter ...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:32 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat t wel de goede kant op?
MET je been?
Ik bestel voor de vrijdag meestal een broodje in de kantine, maar dat moet je de vorige dag voor 15.00 uur doen en dat was ik gisteren vergeten en snacks bakken ze wel terwijl je wacht. Dit was ook best lekkerquote:
Vertel dat maar tegen ome Kobus.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens heen zonder je been is ook geen optie hoor
Lastig even afhalen en dan wat doen en dan er weer opzettenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens heen zonder je been is ook geen optie hoor
Ik heb nog nooit zo kaas ding gegetenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bestel voor de vrijdag meestal een broodje in de kantine, maar dat moet je de vorige dag voor 15.00 uur doen en dat was ik gisteren vergeten en snacks bakken ze wel terwijl je wacht. Dit was ook best lekker
Maar dat van Chufi zit nog aan hem vast voor zover ik weet. Dus even afhalen is het dingetjequote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig even afhalen en dan wat doen en dan er weer opzetten
Soms is dat best lekker, als je van kaas houdt tenminste.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo kaas ding gegeten
quote:
Heb wel ff gedacht dat ie er af zou moetenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat van Chufi zit nog aan hem vast voor zover ik weet. Dus even afhalen is het dingetje
Daarom zeg ik lastigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dat van Chufi zit nog aan hem vast voor zover ik weet. Dus even afhalen is het dingetje
Ja hou wel van kaas, maar op een of andere manier vind ik het altijd een hoop geld voor zo dingquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms is dat best lekker, als je van kaas houdt tenminste.
Ik vind het niks bijzonders zo'n kaassouffle... te weinig kaas en op een broodje helemaal nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hou wel van kaas, maar op een of andere manier vind ik het altijd een hoop geld voor zo ding
Meer lucht dan kaas zeker.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het niks bijzonders zo'n kaassouffle... te weinig kaas en op een broodje helemaal niet
Zegt me helemaal niets gelukkigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ome Kobus heeft z'n linkerbeen verloren in Hawaii , in Hawaii
Een klein visje kwam hem onder het zwemmen storen
Het was een haai, een reuzenhaai
Ver in zee, ver in zee nam die haai het been van Ome Kobus mee
Ome Kobus heeft z'n linkerbeen verloren in Hawaii, in Hawaii
Maar je hebt hem nog en nu kan het herstellenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb wel ff gedacht dat ie er af zou moeten
Ik heb ¤ 1,55 betaald, zat er nog een broodje bij ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hou wel van kaas, maar op een of andere manier vind ik het altijd een hoop geld voor zo ding
Wel de ultieme snack, net als een kroket of bitterbal, om je mond zwaar mee te verbrandenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms is dat best lekker, als je van kaas houdt tenminste.
Ben nu aan het vervellen , dus ik kom er jonger uitquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je hebt hem nog en nu kan het herstellen
Is de verwachting dat je been ook 100% herstelt?
Er vanuit gaande dat het echte goede kaas isquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ¤ 1,55 betaald, zat er nog een broodje bij ook.
Als je weet hoeveel je voor kaas betaald valt dat best mee.
Ik heb vorige week ook naar de jouwe van de Amazing Stroopwafels geluisterdquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets gelukkig
Durf ook niet te luisteren
Mooi, geen verwachte restklachten dusquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben nu aan het vervellen , dus ik kom er jonger uit
Ik heb vorige week niet de Amazing Stroopwafels gepostquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vorige week ook naar de jouwe van de Amazing Stroopwafels geluisterd
Zo'n kaassoufflé is daar ook bij uitstek geschikt voor.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel de ultieme snack, net als een kroket of bitterbal, om je mond zwaar mee te verbranden
In zo'n kaassouffle zit natuurlijk geen kwaliteitskaasquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat het echte goede kaas is![]()
Dan verwar ik je met iemand andersquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week niet de Amazing Stroopwafels gepost
Is ook erg duur, al schijnt het 1 van de dingen te zijn die wel goedkoper wordt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zo'n kaassouffle zit natuurlijk geen kwaliteitskaas
Maar ik vind kaas duuuuur, bij de kaasboer, maar zelfs ook de supermarktkaas.
T is wel een heel goed nummerquote:
Geloven dat dingen goedkoper wordenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook erg duur, al schijnt het 1 van de dingen te zijn die wel goedkoper wordt.
Waarom zou ik dat niet geloven?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geloven dat dingen goedkoper worden
Oude Maasweg steekt met kop en schouders boven Ome Kobus uit, die is vooral grappig.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is wel een heel goed nummer
Oude Maasweg dan, de rest weet ik niet.
Maar niet dagelijks gaan "vergeten" hequote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bestel voor de vrijdag meestal een broodje in de kantine, maar dat moet je de vorige dag voor 15.00 uur doen en dat was ik gisteren vergeten en snacks bakken ze wel terwijl je wacht. Dit was ook best lekker
Gaaf!quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo kaas ding gegeten
De andere dagen neem ik netjes lunch van thuis meequote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:39 schreef engine het volgende:
[..]
Maar niet dagelijks gaan "vergeten" he
Dat had ik kunnen wetenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De andere dagen neem ik netjes lunch van thuis mee
je hebt gewoon een lekkere vrijmikasou gegetenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De andere dagen neem ik netjes lunch van thuis mee
Preciesquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:49 schreef Verida het volgende:
[..]
je hebt gewoon een lekkere vrijmikasou gegeten
en dat is ?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies
Alhoewel ik liever de vijmiavsawi had gehad.
Vrijdagmiddagavocadosandwich, die is inderdaad heel lekker.quote:
Zelf maken en dan lekker op zaterdagmiddag eten? of lekker meenemen op de boot?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrijdagmiddagavocadosandwich, die is inderdaad heel lekker.
Jammer dat de dame van de kantine er de komende drie weken niet is.
Dat is uiteraard ook een optie.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelf maken en dan lekker op zaterdagmiddag eten? of lekker meenemen op de boot?
Ik vermoed dat de meeste kantines dat hebbenquote:
Ja hoor welkom terugquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:43 schreef Karzai het volgende:
tijdje geleden dat ik hier was maar ik meld me weer even aan als jullie het goed vinden
Hey Karzaiquote:
krijg het ook allemaal niet op vandaag, morgen nog een tweede rondequote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:46 schreef chufi het volgende:
[..]
je hebt te weinig brood voor al die lekkere kazen
ALtijd gezelligquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:43 schreef Karzai het volgende:
tijdje geleden dat ik hier was maar ik meld me weer even aan als jullie het goed vinden
Met wederom een vers stukje brood natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
krijg het ook allemaal niet op vandaag, morgen nog een tweede ronde
precies jij snapt hetquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Met wederom een vers stukje brood natuurlijk
dat hoeft niet hoor kan wel tegen een beetje viezigheidquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg eens dat je vanavond langskomt, zodat ik mijn huis nu als een bezetene ga schoonmaken
Op sommige plekken kan je je naam schrijven in het stofquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor kan wel tegen een beetje viezigheid
Waarom die haat vanuit jou?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij had me nog niet geblokt op Twatter.
Zal nu wel niet lang meer duren..![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik help je welquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op sommige plekken kan je je naam schrijven in het stof
quote:
Omdat ik spontaan dunne ontlasting krijg van alles wat maar riekt naar D66.quote:
Beetje niveau voetbaltokkie.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat ik spontaan dunne ontlasting krijg van alles wat maar riekt naar D66.
Mjah, laat ik het netjes houden en het erop houden dat ik nu ook een mening over jou heb zeg maar.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat ik spontaan dunne ontlasting krijg van alles wat maar riekt naar D66.
Hoe staat het met het bedrijf dat je ging beginnen en waarbij ik voor een functie op gesprek mocht komen?quote:
Problemen met de ethische commissie. Het schijnt dat D66 haters niet extra gemarteld mag worden met voorleesboeken (lees: WEF documenten) geschreven door Frans Timmermans die voorgelezen worden door Sigrid Kaag.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe staat het met het bedrijf dat je ging beginnen en waarbij ik voor een functie op gesprek mocht komen?
Oh, dat was ik ook niet van plan. Er zijn dingen die eerst moeten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Problemen met de ethische commissie. Het schijnt dat D66 haters niet extra gemarteld mag worden met voorleesboeken (lees: WEF documenten) geschreven door Frans Timmermans die voorgelezen worden door Sigrid Kaag.
Voor de rest loopt het gestaag.
Nou nee, eerder een stelletje van de wereld losgezongen woke-wappies en klimaatpsychopaten.quote:
Ja maar elke martelmethode moet goedgekeurd worden door de ethische commissie. En dit ging ze iets te ver, dus nu liggen de plannen weer even in de ijskast. Komt uiteindelijk wel goed. Voor dat ik het bedrijf mag oprichten moet ik eerst een goede lijst hebben van goedgekeurde martelmethoden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dat was ik ook niet van plan. Er zijn dingen die eerst moeten.
...radeloos, sinds het besef bij haar is ingeklonken dat ze destijds de baby heeft weggegooid en de nageboorte heeft opgefokt.quote:
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, laat ik het netjes houden en het erop houden dat ik nu ook een mening over jou heb zeg maar.
Ik maak zelf kaaskroketten. Dan zijn die fabrieksdingen echt goor.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zo'n kaassouffle zit natuurlijk geen kwaliteitskaas
Maar ik vind kaas duuuuur, bij de kaasboer, maar zelfs ook de supermarktkaas.
Wie zitten er in die ethische commissie, dan zijn dat de eerste testsubjecten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar elke martelmethode moet goedgekeurd worden door de ethische commissie. En dit ging ze iets te ver, dus nu liggen de plannen weer even in de ijskast. Komt uiteindelijk wel goed. Voor dat ik het bedrijf mag oprichten moet ik eerst een goede lijst hebben van goedgekeurde martelmethoden.
Weet ik niet. Geheime commissie. Maar daar kunnen we uiteindelijk wel achter komen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie zitten er in die ethische commissie, dan zijn dat de eerste testsubjecten.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet ik niet. Geheime commissie. Maar daar kunnen we uiteindelijk wel achter komen.
Maar zo heel ethisch zijn ze nou ook weer niet, want je mag wel gewoon allerlei vage lijfstraffen doen.
Er moet geen enkele rem op staan, hoe weet je anders wat wel en niet werktquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet ik niet. Geheime commissie. Maar daar kunnen we uiteindelijk wel achter komen.
Maar zo heel ethisch zijn ze nou ook weer niet, want je mag wel gewoon allerlei vage lijfstraffen doen.
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er moet geen enkele rem op staan, hoe weet je anders wat wel en niet werkt
Is niet nodig, we gaan gewoon op opdracht werken (deels), daarmee harken we snel genoeg een hoop binnen. Zeker in een haat wereld als deze.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Daarom gaan we wel in het geheim verder. Krijgen we alleen geen subsidie meer.
Als ze goor zouden zijn, zou er tenminste nog enige smaak aan zitten. Aan de meeste fabrieksnackmeuk zit kraak nog smaakquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik maak zelf kaaskroketten. Dan zijn die fabrieksdingen echt goor.
Klopt, al denk ik niet dat ik alle opdrachten uit kan voeren.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is niet nodig, we gaan gewoon op opdracht werken (deels), daarmee harken we snel genoeg een hoop binnen. Zeker in een haat wereld als deze.
Doorheen gedrukt? Er is netjes over gestemd. En het is uberhaupt belachelijk dat hiervoor een europese richtlijn moest komen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:02 schreef Karzai het volgende:
the green deal is er doorgedrukt, door frans, bbb kan er weinig verder wat aan doen
Ik ga al te kwijlen als jet het recept het beschreefquote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik maak zelf kaaskroketten. Dan zijn die fabrieksdingen echt goor.
nah hij had nog wat aanpassingen gedaanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doorheen gedrukt? Er is netjes over gestemd. En het is uberhaupt belachelijk dat hiervoor een europese richtlijn moest komen.
Dat is er, wordt alleen slecht gecommuniceerd vanuit de overheid en over alles moet nog even gepolderd worden. Daarbij lopen de boeren die wel goed bezig zijn tegen van alles en nog wat aan en worden ze weinig gesteund.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:06 schreef Karzai het volgende:
Denk dat er wel duidelijkheid moet komen voor de boeren om de situatie werkbaar te houden
Denk dat de boeren zich eens moeten gaan bezinnen over waarom dit allemaal gebeurt. En zich afvragen of ze na jaren van verkregen uitzonderingen op regels niet zelf voor een heel groot deel schuldig zijn aan de situatie waar ze nu in zitten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:06 schreef Karzai het volgende:
Denk dat er wel duidelijkheid moet komen voor de boeren om de situatie werkbaar te houden
Geen idee nog,quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg politiek geneuzel.
Wat gaan we vanavond eten?
Pasta pesto met wat groenten denk ikquote:
Niet normaal.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:37 schreef Karzai het volgende:
ondanks de diverse meningen is het wel zorgwekkend dat mensen tegenwoordig gelijk op doodsbedreigingen overgaan
Goeie vraag...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk aan steak tartare vooraf, daarna twijfel ik tussen zeebaars of tonijn en als dessert een lemon curd taartje.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk, now we're talkin'quote:Op vrijdag 14 juli 2023 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk aan steak tartare vooraf, daarna twijfel ik tussen zeebaars of tonijn en als dessert een lemon curd taartje.
quote:
Moet je hem een tweede kans niet eens geven nee is nee dus geen tweede keer hier mee aankomenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Volgens mij heeft iemand zijn vriendschap met mij verpest![]()
Twee liefdes verklaringen in 2 weken tijd terwijl hij donders goed weet dat het een nee is.
Oh en ik mocht ergens het niet over hebben want het deed hem pijn dat het mij pijn zou doen. Terwijl het mij totaal geen pijn doet. Hij probeert mij in bescherming te nemen en daar kan ik zo slecht tegen.
Ik word soms zo moe van dit soort acties, keer op keer.
Misschien geef je onbewust toch ander signalen af?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Jups wordt een goed gesprek als hij terugkomt van vakantie.
Echt waarom kunnen mannen niet gewoon een normale vriendschap hebben? Waarom moet het gelijk weer een intieme relatie worden terwijl ik zeg dat ik dat nooit ga doen.
Mwa, voor sommige is het al genoeg als ze horen dat een ander vrijgezel is.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien geef je onbewust toch ander signalen af?
Nee. We hebben het uitvoerig besproken meerdere malen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien geef je onbewust toch ander signalen af?
Maar als je toch al zegt dat je het niet wil, waarom kom je dan nog voor een tweede keer. Ik zou mij nu heel afstandelijk op gaan stellen denk ikquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, voor sommige is het al genoeg als ze horen dat een ander vrijgezel is.
Echt heel jammer, je zou wel een bepaalde aantrekkingskracht hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. We hebben het uitvoerig besproken meerdere malen.
Het is een vloek, bijna elke vriendschap met een hetero man gaat kapot omdat de man in kwestie meer wilt terwijl ik totaal geen interesse heb in meer dan vriendschap.
Ik neem nu ook echt afstand. Ik heb hier gewoon geen zin in, helemaal niet als iemand zich best bezitterig en beschermend opstelt. Ik ben van niemand en ik kan mezelf prima beschermen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je toch al zegt dat je het niet wil, waarom kom je dan nog voor een tweede keer. Ik zou mij nu heel afstandelijk op gaan stellen denk ik
ALs het een vriend is moet hij dit ook weten,quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem nu ook echt afstand. Ik heb hier gewoon geen zin in, helemaal niet als iemand zich best bezitterig en beschermend opstelt. Ik ben van niemand en ik kan mezelf prima beschermen.
Dat dus, ik heb ook een leuke vriendschap met vrouwen maar het is gewoon vriendschap.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het een vriend is moet hij dit ook weten,
Ja toch, als vriend hoor je te weten dat een vriendin niet wik het ook echt wil en heleboel in staat is om voor zichzelf op te komenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb ook een leuke vriendschap met vrouwen maar het is gewoon vriendschap.
Hij is op vakantie in Spanje. Ik spreek hem over 2 weken wel goed als hij terug is.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het een vriend is moet hij dit ook weten,
Ik zat op Fok eens in discussie met iemand die er heilig van overtuigd is dat een gewone vriendschap tussen een man en een vrouw niet mogelijk was.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, als vriend hoor je te weten dat een vriendin niet wik het ook echt wil en heleboel in staat is om voor zichzelf op te komen
Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat op Fok eens in discussie met iemand die er heilig van overtuigd is dat een gewone vriendschap tussen een man en een vrouw niet mogelijk was.
Ik vind je tof maar verder wil ik niets met je.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken.
Weet je het zeker? Ik heb hele mooie ogen en een ontzettende leuke persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind je tof maar verder wil ik niets met je.
Voor mij gaat vriendschap toch wel wat dieper dan iemand tof vinden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind je tof maar verder wil ik niets met je.
Uh, heb je morgen wat te doen?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik heb hele mooie ogen en een ontzettende leuke persoonlijkheid.
Vriendschap is een illusie...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij gaat vriendschap toch wel wat dieper dan iemand tof vinden.
Niet veel. Hoezo?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uh, heb je morgen wat te doen?
Vriendschap is een droom...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vriendschap is een illusie...![]()
Ik snap wat je bedoeld.
Raar toch heb het zelf ook wel gehadquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat op Fok eens in discussie met iemand die er heilig van overtuigd is dat een gewone vriendschap tussen een man en een vrouw niet mogelijk was.
@Karzai komt bij je schoonmaken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet veel. Hoezo?
Je weet dat ik echt totaal niet geïnteresseerd ben in dan ook maar iets intiems hè?
Dan hebben we al één ding gemeen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet veel. Hoezo?
Je weet dat ik echt totaal niet geïnteresseerd ben in dan ook maar iets intiems hè?
Oh ja.quote:
Bij mij is dat anders heel goed mogelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een mannelijke vriend van tientallen jaren en ja we gingen zelfs 2 keer per jaar een midweekje weg. Na een dronken ruzie heeft hij me de volgende dag van facebook gemieterd geblokt op WA en telefoonquote:
Voor mij is vriendschap dus ook over een (dronken) ruzie heen kunnen stappen. Kan geen vriend bedenken waar ik niet ooit ruzie mee gehad heb. Shit happens en weer door.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een mannelijke vriend van tientallen jaren en ja we gingen zelfs 2 keer per jaar een midweekje weg. Na een dronken ruzie heeft hij me de volgende dag van facebook gemieterd geblokt op WA en telefoon
Ja nou ja geblokt is toedeledokie voor mijquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij is vriendschap dus ook over een (dronken) ruzie heen kunnen stappen. Kan geen vriend bedenken waar ik niet ooit ruzie mee gehad heb. Shit happens en weer door.
Zonde wel na tientallen jaren contact.
Vriendschap is ook niet altijd kusjekroel en nooit een meningsverschil hebben,quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij is vriendschap dus ook over een (dronken) ruzie heen kunnen stappen. Kan geen vriend bedenken waar ik niet ooit ruzie mee gehad heb. Shit happens en weer door.
Zonde wel na tientallen jaren contact.
Nee klopt ik had nog een mail geschreven de volgende dag met dat ik een drie dubbele kater had maar alles was al dichtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vriendschap is ook niet altijd kusjekroel en nooit een meningsverschil hebben,
En daarna nooit meer gesproken?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee klopt ik had nog een mail geschreven de volgende dag met dat ik een drie dubbele kater had maar alles was al dicht
Fijne vriend dan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een mannelijke vriend van tientallen jaren en ja we gingen zelfs 2 keer per jaar een midweekje weg. Na een dronken ruzie heeft hij me de volgende dag van facebook gemieterd geblokt op WA en telefoon![]()
Twee vechten twee schuld he? Maar ik mocht het iig niet uitpraten. Boek dichtquote:
En nu zit je met een badeend opgescheept.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee vechten twee schuld he? Maar ik mocht het iig niet uitpraten. Boek dicht
Dat is niet erg hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En nu zit je met een badeend opgescheept.
Jij bent ook wel een zuiger he?quote:
Zo'n topic stond laatst nog in R&P ...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een mannelijke vriend van tientallen jaren en ja we gingen zelfs 2 keer per jaar een midweekje weg. Na een dronken ruzie heeft hij me de volgende dag van facebook gemieterd geblokt op WA en telefoon![]()
Oh niet van mij iig en ik lees daar welquote:
Was van een meneerquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh niet van mij iig en ik lees daar wel
Oh heb je een linkje?quote:
Ik ben onschuldig.quote:
Die is op vakantie dacht ik.quote:
Zo belangrijk is het niet hoor. Grote kans dat ik het al had gelezenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
ben nog bezig; en dan zou het bij gesloten topics staan
Het schiet ook totaal niet op met jou.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
ben nog bezig; en dan zou het bij gesloten topics staan
okequote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo belangrijk is het niet hoor. Grote kans dat ik het al had gelezen
Die zeikerds vierden het vooral gisteren avond blijkbaar. Geen feest te herkennenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:36 schreef chufi het volgende:
Ah ok... saai stadje zo te zien ... gauw doorfietsen naar Frankrijk want het is tenslotte de 14e Juilliet
Het zal eens nietquote:
2 weken.quote:
Je geld terugvragen dan maarquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zeikerds vierden het vooral gisteren avond blijkbaar. Geen feest te herkennen![]()
2 weken maar ?quote:
Tja.quote:
De mazzelaarquote:
Al gezien dat er een vervolg op een van je favoriete films komt?quote:
Geen idee waarover je het hebt? Debbie does Dallas #25?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al gezien dat er een vervolg op een van je favoriete films komt?
Amsterdamned 2 gaan ze makenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waarover je het hebt? Debbie does Dallas #25?
En ik wou zo'n grap niet maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waarover je het hebt? Debbie does Dallas #25?
Neeeee............quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |