Dit zeg je vaker maar ik snap eigenlijk niet goed wat je hiermee bedoeld? Was het alleen het commentaar van Mol dat het zo "gezellig" maakte of de combinatie van Mol en Race-cafe?quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Valt heel erg mee hoor, maar ik kan heel slecht tegen mensen/bedrijven die op een zeer discutabele manier handelen, niet hun beloftes nakomen, en dan ook nog een enorme arrogantie hebben én een air van woke gutmensch durven te ventileren. Dat triggert bij mij gewoon heel erg veel tegelijkertijd, en dan kan ik mij inderdaad extreem opwinden.
Zéker als een hele grote groep eenvoudige Nederlanders die gezellig weekendjes F1 willen volgen er keihard de dupe van worden.
F1TV kun je in de praktijk gewoon delen, in tegenstelling tot wat de voorwaarden vermelden. Maximaal zes verschillende apparaten en het werkt ook gewoon op verschillende locaties.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:55 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah het probleem van F1TV is dat je niet kan delen zelfs met zn 2en, en dat je een credit card nodig hebt om het te kunnen nemen. Iets wat niet echt standaard is in Nederland, dus een redelijke horde voor veel mensen.
Alleen als Hoogterp zelf niet kon. Ronald van Dam is ook wel eens vervanger van Hoogterp (en Winkelman) geweest.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks, dacht dat ik hem daar ook gehoord had
Was het maar zo simpel allemaal.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:40 schreef Red_85 het volgende:
Prima.
Echt helemaal prima. Maak het seizoen af, doe het af aan Ziggo Sport en verdwijn.
Licentierechten om het uit te zenden tot en met 2028 verkopen aan Ziggo Sport of espnquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:48 schreef Tarado het volgende:
Ze hebben de PL t/m 2028, benieuwd wie dat gaat over nemen mocht het zover zijn.
ESPN, hun internationale kanalen lopen voor geen meterquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:48 schreef Tarado het volgende:
Ze hebben de PL t/m 2028, benieuwd wie dat gaat over nemen mocht het zover zijn.
Vind je het gek als je hier NFL gaat uitzenden als filler tv.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
ESPN, hun internationale kanalen lopen voor geen meter
Dat is een optie maar hun niet nordic activiteiten verkopen aan een ander is ook een optie, aannemen dat alles naar het oude gaat lijkt me toch wat te makkelijk. Ze zijn als geheel ook een goeie overnameprooi want de aandelen staan heel laag.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Licentierechten om het uit te zenden tot en met 2028 verkopen aan Ziggo Sport of espn
???quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:58 schreef Red_85 het volgende:
Interessant commentaar in hindsite van Olav Mol in Racecafe 2 weken terug.
Hij zat een beetje te geinen over een gesprek met de directie. Die vertelde 'we gaan stoppen met hoe we het doen en willen het verder met hoe het was'
ZiggoSport is wakker denk ik nu. Heel. Erg. Wakker.
Jammergenoeg waarheidquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een optie maar hun niet nordic activiteiten verkopen aan een ander is ook een optie, aannemen dat alles naar het oude gaat lijkt me toch wat te makkelijk. Ze zijn als geheel ook een goeie overnameprooi want de aandelen staan heel laag.
??? '???'quote:
Voor zover ik weet hebben ze zich niet zo zeer op NL verkeken maar op hun Nordic markt, in de corona tijd waren mensen daar bereid 50euro+ af te tikken voor een maand en zij dachten dat het vanwege hun content was. Nu corona voorbij is gaan mensen andere dingen doen en vinden viaplay erbij dan veel te duur.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jammergenoeg waarheid
Wel is duidelijk dat dit b-model gewoon niet werkt zo. Viaplee heeft zich puur verkeken hierop.
Vergeet overigens niet dat achter Ziggo Liberty Global zit he.
Ja, in welke context?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
??? '???'
Was op TV en ging over hoe Jack en Olav in een studio'tje zaten commentaar te geven op basis van Belgische rechten. Daarbij gaf Olav aan dat hij een gesprekje had gehad met de directie en gaf die quote.
Dat ze de tv rechten willen terug hebben. Die context.quote:
FTFY!quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een optie maar (een deel van) hun niet nordic activiteiten verkopen aan een ander is ook een optie, aannemen dat alles naar het oude gaat lijkt me toch wat te makkelijk. Ze zijn als geheel ook een goeie overnameprooi want de aandelen staan heel laag.
Sure "delen" kan wel, maar je kan niet bijv. de race op 2 plekken tegelijk kijken. Dus delen kan eigenlijk gewoon niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:21 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
F1TV kun je in de praktijk gewoon delen, in tegenstelling tot wat de voorwaarden vermelden. Maximaal zes verschillende apparaten en het werkt ook gewoon op verschillende locaties.
Kan gewoon hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Sure "delen" kan wel, maar je kan niet bijv. de race op 2 plekken tegelijk kijken. Dus delen kan eigenlijk gewoon niet.
Jawel, dat werkt al jaren probleemloos. Officieel (volgens de voorwaarden) kun je het hoofdkanaal maar eenmaal bekijken. In de praktijk is er echter geen enkele beperking zolang je het maximale aantal van zes geregistreerde apparaten niet overschrijdt. Zes keer het hoofdkanaal werkt ook gewoon prima, zelfs op verschillende locaties. Lees de ervaringen er maar op na hier op Fok en elders op internet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Sure "delen" kan wel, maar je kan niet bijv. de race op 2 plekken tegelijk kijken. Dus delen kan eigenlijk gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |