Wel als dat in een schuttersputje in Oost Oekraïne is, want daar is het dan minimaal 22c.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:16 schreef dick_laurent het volgende:
Als je nou aan het kakken bent terwijl je het warm hebt... heb je het dan ook drukkend warm?
Wel vlagerige windquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:16 schreef dick_laurent het volgende:
Als je nou aan het kakken bent terwijl je het warm hebt... heb je het dan ook drukkend warm?
Wat is het koel overal, nepquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Drukkend warm?? Italië, daar is het pas drukkend warm!
[ afbeelding ]
Als hdt in kelvin was wel jaquote:
gister was het 16 graden nu nog steeds 21, niks frisjes aanquote:
Totaal niet juist? Opeens een tropennnacht ondanks dat het vandaag niet erg warm was en het ook morgen wel meevalt. Raar. Gaat amper onder de 20 graden terwijl het maar van 24 hoefde te komen, en als ik Google moet geloven gaat het zelfs om 2:00 tijdelijk omhoog naar 22.quote:
Bijzonder ja. Ach, nog een weekje of 4 tot 6 en dan zijn de tropennachten sowieso weer even verleden tijd.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Totaal niet juist? Opeens een tropennnacht ondanks dat het vandaag niet erg warm was en het ook morgen wel meevalt. Raar. Gaat amper onder de 20 graden terwijl het maar van 24 hoefde te komen, en als ik Google moet geloven gaat het zelfs om 2:00 tijdelijk omhoog naar 22.
De hittepiek valt midden in de nacht. Dat betekent dat het zowel vandaag als morgen niet belachelijk heet wordt, maar dat we wel een nacht van 21 graden in gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Totaal niet juist? Opeens een tropennnacht ondanks dat het vandaag niet erg warm was en het ook morgen wel meevalt. Raar. Gaat amper onder de 20 graden terwijl het maar van 24 hoefde te komen, en als ik Google moet geloven gaat het zelfs om 2:00 tijdelijk omhoog naar 22.
Fair point. Ik lees hier mensen die klagen over 25 gradenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Laten we blij zijn met westenwind nu, als die hitte uit het zuiden richting ons zou worden geblazen
Hahaquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Fair point. Ik lees hier mensen die klagen over 25 graden![]()
![]()
Dat is gewoon een goddelijke temperatuur.
We krijgen hier komende week 38c
Airco gaat overuren draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |