De fans van Heino? Of die van Udo Jürgens en Hitler? De Oostenrijkers.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie wie er ook kritiekloos achter een Duitser aanliepen?
Jupp, de wereldspits die een buitenaardse spits voor zich had bij die manschaft.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bijna alle spelers onder Jupp Heynckes ?
Dus dan maar weglopen? Wel een grote mond en populair doen als je met afstand de beste selectie hebt en makkelijk kampioen wordt, nu zit het even tegen en Tadic is er klaar mee. Lekker makkelijk, goede mentaliteitquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Tadic daar indirect ook “over”. Hij is degene die als aanvoerder het beleid ook moet uitdragen en moet verdedigen als het erop aan komt.
Met deze selectie ga je niet om de knikkers spelen aankomend seizoen, en Tadic weet dat maar al te goed.
Als die er klaar mee was dan had die wel een transfer geforceerd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Dus dan maar weglopen? Wel een grote mond en populair doen als je met afstand de beste selectie hebt en makkelijk kampioen wordt, nu zit het even tegen en Tadic is er klaar mee. Lekker makkelijk, goede mentaliteit
Op die manier is ook Daley al weggewerkt, wat dat betreft zijn we erg goed in het onszelf slechter maken omdat 90% van het publiek helemaal niets van het spelletje snapt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom verbaast dit me niets en kun je de namen van die spelers zo invullen?
Maar nee, laten we de pijlen richten op de speler die wel levert, er wel maximaal voor leeft en zich terecht grote zorgen maakt om de rommel die om hem heen staat.
Maar volgens fok user @Malavita is er niets aan de handquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:21 schreef Urquhart het volgende:
“Things will never be the same again” aldus de zaakwaarnemer op social media. Einde verhaal Tadic lijkt me
Wat is fokquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar volgens fok user @:malavita is er niets aan de hand
En nu die mis zit, schrijft die een artikel met als titel: Ajax grijpt mis op Van den Bergen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Verweij weer aan het stoken. Viesmad...
Slecht nieuws iigquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:21 schreef Urquhart het volgende:
“Things will never be the same again” aldus de zaakwaarnemer op social media. Einde verhaal Tadic lijkt me
Waarom? Tadic heeft vorig seizoen ondermaats gepresteerd en gezien zijn leeftijd wordt het wellicht alleen maar minder. Daar moet je niet een jaarsalaris van 3.5 miljoen euro aan willen uitgeven. In een fase waarin je aan een nieuwe Ajax wilt bouwen is het misschien beter als Tadic vertrekt.quote:
Ja, die geeft gewoon een eigen invulling aan zijn eigen fake news.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En nu die mis zit, schrijft die een artikel met als titel: Ajax grijpt mis op Van den Bergen.
Wie zegt dat hij vertrekt? Ik lees alleen maar aannames van een gesprek waar wij niet bij zijn geweest. Grappig dat iedereen al een conclusie heeft getrokken in deze....quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Tadic heeft vorig seizoen ondermaats gepresteerd en gezien zijn leeftijd wordt het wellicht alleen maar minder. Daar moet je niet een jaarsalaris van 3.5 miljoen euro aan willen uitgeven. In een fase waarin je aan een nieuwe Ajax wilt bouwen is het misschien beter als Tadic vertrekt.
Ik denk dat Tadic eerder moeite heeft met de mentaliteit van aardig wat spelers. Ik snap hem best dat ie weg wil.. kwaliteit missen is één ding, maar het missen van mentaliteit om een stapje meer te zetten en zelf extra te trainen op je zwakheden te verbeteren zou bijna vanzelfsprekend moeten zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Dus dan maar weglopen? Wel een grote mond en populair doen als je met afstand de beste selectie hebt en makkelijk kampioen wordt, nu zit het even tegen en Tadic is er klaar mee. Lekker makkelijk, goede mentaliteit
Van Downie Johnny had ie een garantie op een basisplaats. Maurice Steijngod zal dat wel anders zien waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 01:56 schreef De_Pel het volgende:
En de aids gaat gewoon door
Blijf het overigens wel opmerkelijk vinden dat ie zo’n fanboy is van Mokerdomme Johnny
Hij wil zelf weg zo lijkt dus hij kwam wel in de plannen voor en dat is ook wel terecht denk ik, zo'n kut seizoen en nog steeds bovenaan alle lijstjes.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:27 schreef Simmertje het volgende:
Tijdperk Tadic is gewoon klaar. Veel te hoog salaris, moet altijd spelen en daarnaast wordt hij steeds vervelender op het veld (en nu ook binnen de club). Mooi afscheid geven en door.
nou vind ik de inglourios basterds van FSV Mainz ook veel beter bij Sepp passen op dit moment. wekelijks tegen topclubs spelenquote:Op donderdag 13 juli 2023 23:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En nu die mis zit, schrijft die een artikel met als titel: Ajax grijpt mis op Van den Bergen.
Zijn statistieken ontken ik ook zeker niet. Maar heb mij vorig jaar wel enorm vaak geïrriteerd aan zijn spel en gedrag binnen het veld.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij wil zelf weg zo lijkt dus hij kwam wel in de plannen voor en dat is ook wel terecht denk ik, zo'n kut seizoen en nog steeds bovenaan alle lijstjes.
Dat is een beetje inherent aan het niet winnen, als je met zijn gedrag kampioen wordt vindt iedereen het prima, win je niks blijft alleen het gedrag over.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zijn statistieken ontken ik ook zeker niet. Maar heb mij vorig jaar wel enorm vaak geïrriteerd aan zijn spel en gedrag binnen het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |