We gaan het zien. Hopelijk sta je hier ook vooraan als de vlag er in december anders bij hangt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is één speler vertrokken. Vorige zomer moesten er vijftien spelers ingepast worden. Kinderspel.
Overigens is CL qua belasting juist een groot voordeel in de competitie. Donderdag laat en zondagmiddag weer spelen is bewezen een aanzienlijk nadeel in vergelijking met dinsdag of woensdag
Twee. Tenzij Szymanski toch niet zo belangrijk was als we het afgelopen jaar aan hebben moeten horen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is één speler vertrokken. Vorige zomer moesten er vijftien spelers ingepast worden. Kinderspel.
Overigens is CL qua belasting juist een groot voordeel in de competitie. Donderdag laat en zondagmiddag weer spelen is bewezen een aanzienlijk nadeel in vergelijking met dinsdag of woensdag
Zo gaat dat ja, nu is zaken doen in Rusland eigenlijk not done, was vorig seizoen geen enkel probleem in Rotterdam.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Twee. Tenzij Szymanski toch niet zo belangrijk was als we het afgelopen jaar aan hebben moeten horen.
Ze staan er beter voor dan ons, zeker Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]Want die hebben alles al rond natuurlijk met topselecties.
Daar komt nog wel een vervanger voor, en er zijn al twee middenvelders gehaaldquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Twee. Tenzij Szymanski toch niet zo belangrijk was als we het afgelopen jaar aan hebben moeten horen.
Maar het window is ook voor hun nog open hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze staan er beter voor dan ons, zeker Feyenoord.
Oh ja dat zeker, maar 2/3de van je middenveld vervangen is wel substantieel natuurlijk. Zou er niet zomaar vanuit gaan dat dat kinderspel is, ondanks dat het vorig jaar goed is gegaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar komt nog wel een vervanger voor, en er zijn al twee middenvelders gehaald
Cruciaal wordt of Geertruida en Hancko blijven denk ik. De verdediging staat nog steeds als een huis, dat dat bij de concurrentie anders is is nogal een understatement
Ik denk zelfs dat het bij PSV verdedigend momenteel beter is dan in Amsterdam
Puur aan verdedigers nu wel ja maar het gaat er ook om hoe je verdedigt bij omschakeling, dat hadden zij het beste voor elkaar maar dat begint al bij je aanvallers, Trauner en Hancko hadden het bij Ajax of PSV afgelopen seizoen ook heel moeilijk gehad.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh ja dat zeker, maar 2/3de van je middenveld vervangen is wel substantieel natuurlijk. Zou er niet zomaar vanuit gaan dat dat kinderspel is, ondanks dat het vorig jaar goed is gegaan.
Verdedigend zal het erom hangen tussen PSV en Ajax, nu Timber weg is. Feyenoord staat daar wel een stukje boven inderdaad, al kan ik me voorstellen dat Geertruida nog weg gaat. Die leek vrij happig op Leipzig al, laat staan als er dalijk een echte club komt.
Of ajax wel of niet goede spelers weet te kopen is inderdaad belangrijker dan of de vrouwen bij het bedrijf zich veilig kunnen voelenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:55 schreef FireFox1 het volgende:
Ze hadden godverdomme Overmars een 2e kans moeten geven.
Dit zal weer jaren kosten voordat de selectie weer op niveau is.
Ach, Ajax heeft veel te snel gehandeld in die situatie.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Of ajax wel of niet goede spelers weet te kopen is inderdaad belangrijker dan of de vrouwen bij het bedrijf zich veilig kunnen voelen
Prima bedrag. Gauw regelen en nieuwe spelers kopen.quote:West Ham zou zich bij Ajax hebben gemeld voor Álvarez
Volgens Britse media heeft West Ham United zich bij Ajax gemeld voor Edson Álvarez. De 25-jarige Mexicaan moet in Londen de opvolger worden van Declan Rice, die op het punt staat voor een recordbedrag van 120 miljoen euro naar Arsenal te verkassen. Naar verluidt is West Ham bereid zo'n 46 tot 52 miljoen euro voor Álvarez te betalen. Zijn contract in Amsterdam loopt nog twee jaar door. (Bron: The Athletic)
quote:Ajax was niet concreet voor Van den Berg
Sepp van den Berg rondde donderdag zijn huurtransfer van Liverpool naar FSV Mainz af. In de geruchtenmolen werd de 21-jarige verdediger in verband gebracht met een overgang naar Ajax. Van den Berg zegt nu dat de Amsterdammers nooit concreet waren. Toen Mainz zich voor hem meldde, twijfelde hij geen moment. "Het voelde meteen goed", zegt Van den Berg. Afgelopen seizoen speelde Van den Berg al in de Bundesliga namens Schalke 04. (Bron: AD)
Dit gevoel krijg ik er ook een beetje bij. Veel exit en de nieuwe aanwas moet het nog maar zien te bewijzen.quote:
Ho Ho het is pas 14 juli hequote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:55 schreef FireFox1 het volgende:
Ze hadden godverdomme Overmars een 2e kans moeten geven.
Dit zal weer jaren kosten voordat de selectie weer op niveau is.
Wil je een eerlijk, of een diplomatiek antwoord?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Of ajax wel of niet goede spelers weet te kopen is inderdaad belangrijker dan of de vrouwen bij het bedrijf zich veilig kunnen voelen
Het is vooral dat het er voorlopig op lijkt dat de dissonanten van vorig seizoen de kar moeten gaan trekken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit gevoel krijg ik er ook een beetje bij. Veel exit en de nieuwe aanwas moet het nog maar zien te bewijzen.
Laten we hopen dat people manager Steijngod die luie draken aan het voetballen krijgt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is vooral dat het er voorlopig op lijkt dat de dissonanten van vorig seizoen de kar moeten gaan trekken.
Dit ja. De lui die vorig jaar verstek lieten gaan zijn opeens onze beoogde sterkhouders. En dat moet dan worden aangestuurd door Maurice Steijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is vooral dat het er voorlopig op lijkt dat de dissonanten van vorig seizoen de kar moeten gaan trekken.
Als het team moet gaan draaien op Klaassen, Berghuis en Bergwijn zie ik het somber in.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bergwijn aan de praat krijgen is één, maar dat is niet iemand die het voortouw neemt of mensen op hun plaats kan of wil zetten. Je verliest je aanjager op het middenveld, gaat een Taylor (waarvan ik überhaupt hoop dat hij op de bank komt) dat dan doen, of een Klaasen die al druk genoeg is om zelf zijn niveau te halen?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Laten we hopen dat people manager Steijngod die luie draken aan het voetballen krijgt.
Weet nog dat iedereen vorig jaar in augustus en september klaarkwam van Bergwijn en die paar goals. Dus hij kan het wel.
True true true...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 16:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bergwijn aan de praat krijgen is één, maar dat is niet iemand die het voortouw neemt of mensen op hun plaats kan of wil zetten. Je verliest je aanjager op het middenveld, gaat een Taylor (waarvan ik überhaupt hoop dat hij op de bank komt) dat dan doen, of een Klaasen die al druk genoeg is om zelf zijn niveau te halen?
Dat ‘ie meewerkt om jullie compleet leeg te trekken met z’n topsalaris zal de pijn vast verzachten.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar moet ik ook wel vaak aan denken. Oké hij is ook met Ajax kampioen geworden en nog een aardig succesvolle CL-campagne meegemaakt, we moeten nog zien hoe Feyenoord het gaat doen op dat gebied. Maar een nieuw kampioenschap met Feyenoord was toch wel veel zoeter geweest, en nu onderdeel zijn van Feyenoord moet ook erg mooi zijn als je er al een tijd rondloopt. Berghuis heeft het vast wel goedgepraat voor zichzelf maar het zou toch wel wat moeten knagen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |