abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2023 @ 11:21:08 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209888892
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:12 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel te hard gegaan.
pi_209888896
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Gelukkig is Wijndal er nog :)
Die kon naar Inter toch _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209888900
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nee de hele boel zeker niet, dat is nooit zo. Maar dat gejammer op ieder gerucht en na ieder bericht, ik snap niet dat je er zelf niet doodmoe van wordt.
Ik ben simpelweg niet zo gelaten over de hele gang van zaken als anderen blijkbaar zijn.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 11:22:05 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209888902
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nee de hele boel zeker niet, dat is nooit zo. Maar dat gejammer op ieder gerucht en na ieder bericht, ik snap niet dat je er zelf niet doodmoe van wordt.
Scorpimero is inderdaad vermoeiend, beetje de Arco van dit topic, altijd maar huilen.
pi_209888913
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik ben simpelweg niet zo gelaten over de hele gang van zaken als anderen blijkbaar zijn.
Ja want als je niet mee in jouw tranendal gaat ben je natuurlijk gelaten, daar zit verder helemaal niets tussen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 14 juli 2023 @ 11:24:07 #206
80382 manny
30 is best veel
pi_209888921
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 09:50 schreef Houniet het volgende:

[..]
Mag ik een tegeltje?
Zeker.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_209888923
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je denkt dat we de hele boel binnen 4 tot 6 weken op de rit kunnen krijgen ?
Of er moet echt heel wat veranderen en opeens een blik aankopen worden opengetrokken anders wordt het een seizoen waarin je gewoon niks kan verwachten. Ajax onwaardig.

Hopelijk krijgen een aantal talenten de kans maar daar moet ervaring en kwaliteit naast staan. En qua meer speeltijd kom ik vooralsnog uit bij Vos Hato en Godt
pi_209888955
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:24 schreef Malavita het volgende:

[..]
Of er moet echt heel wat veranderen en opeens een blik aankopen worden opengetrokken anders wordt het een seizoen waarin je gewoon niks kan verwachten. Ajax onwaardig.

Hopelijk krijgen een aantal talenten de kans maar daar moet ervaring en kwaliteit naast staan. En qua meer speeltijd kom ik vooralsnog uit bij Vos Hato en Godt
Ja, dit begint meer en meer op een of meerdere tussenjaren te lijken. Als je aankomend jaar alleen geen CL haalt ga je het wel heel moeilijk krijgen om het niveau van 2 jaar geleden weer te halen, op elk vlak.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 11:29:45 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209888975
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:24 schreef Malavita het volgende:

[..]

Zo slecht voetballen als vorig seizoen en dan nog 3e worden, internationaal is het wat anders maar met een paar versterkingen vooral achterin komt het echt wel goed in de competitie hoor.
pi_209888978
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja want als je niet mee in jouw tranendal gaat ben je natuurlijk gelaten, daar zit verder helemaal niets tussen.
Nou ja als het enige positieve op dit moment is dat het 14 juli is, dan kan je natuurlijk moeilijk ontkennen dat we in een crisis zitten gezien de staat van de club, de selectie, de directie, de scouting en de perikelen rondom de aanvoerder. Er is simpelweg weinig positiefs te melden over Ajax op dit moment, en dat is al 9 maanden het geval.
pi_209889029
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zo slecht voetballen als vorig seizoen en dan nog 3e worden, internationaal is het wat anders maar met een paar versterkingen vooral achterin komt het echt wel goed in de competitie hoor.
ik hoop het, wat @Scorpie zegt het gaat op een tussenkaar lijken en gezien top2 wel echt noodzakelijk is kunnen we dat eigelijk niet hebben
  vrijdag 14 juli 2023 @ 11:41:19 #212
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209889101
Tadic weg zou zeker een aderlating zijn voor Ajax. Die assists ga je niet zomaar opvangen, ook is het de vraag wie een nieuwe goede aanvoerder kan zijn. Aan de andere kant is 6,5 miljoen (mits waar) wel heel erg veel salaris. En hij wordt later dit jaar ook 35. En laten we ten slotte niet vergeten dat er vaak genoeg werd geroepen hem te wisselen of zelfs te laten banken.

De vraag is voornamelijk wie er dan gaat worden gehaald als opvolger. Ik ben tot op heden nog bepaald niet onder de indruk van Mislintat, die lijkt veel te veel naar wat vage stats te kijken niet naar clubcultuur en het type voetbal. Zou mij niets verbazen als die ineens aankomt met een totaal ridicule naam als vervanger om eenzelfde soort effect te sorteren, Danjuma of zo.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209889208
Wat een teringbende zeg..
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 11:55:02 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209889234
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:35 schreef Malavita het volgende:

[..]
ik hoop het, wat @:Scorpie zegt het gaat op een tussenkaar lijken en gezien top2 wel echt noodzakelijk is kunnen we dat eigelijk niet hebben
Het is ook geen rocketscience hoor, als Ajax vorig seizoen zo gedraaid als Feyenoord hadden we het een 6je gegeven en daar doen ze alsof ze het tikitaka2.0 hebben uitgevonden.
In een competitie gaat het vooral om een hoge ondergrens.
pi_209889236
Ze hadden godverdomme Overmars een 2e kans moeten geven.

Dit zal weer jaren kosten voordat de selectie weer op niveau is.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_209889257
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nou ja als het enige positieve op dit moment is dat het 14 juli is, dan kan je natuurlijk moeilijk ontkennen dat we in een crisis zitten gezien de staat van de club, de selectie, de directie, de scouting en de perikelen rondom de aanvoerder. Er is simpelweg weinig positiefs te melden over Ajax op dit moment, en dat is al 9 maanden het geval.
Ontken ik ergens dat we in een crisis zitten dan? De noodzaak om na iedere scheet te dramaqueenen dat ons de komende jaren niets anders rest dan niveau NEC ontgaat me alleen een beetje.

En als je wil is er best wat positiefs te melden hoor. Hato die met een bakje ervaring aan zijn eerste echte seizoen gaat beginnen. Godts die zich aandiende einde vorig seizoen, kijk ik echt naar uit. En het vertrek van Tadic heeft niet alleen nadelen. Schone lei voor de trainer, nieuwe hiërarchie, Bergwijn die op een andere manier te gebruiken is.

Nee, titelfavoriet ben je op het moment zeker niet, nu al jammeren dat je niet eens derde gaat worden is echt veel te vroeg.
In Southern Sun
  vrijdag 14 juli 2023 @ 12:00:16 #217
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_209889286
Mislintat is al afgeschreven lees ik
pi_209889545
Het gaat echt van kwaad tot erger, wat een puinhoop. En compleet onnodig ook.
pi_209889553
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 10:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij is gewoon betrokken en maakt een praatje met de td!
Wat een lieve jongen…!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  vrijdag 14 juli 2023 @ 12:28:15 #220
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_209889589
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ontken ik ergens dat we in een crisis zitten dan? De noodzaak om na iedere scheet te dramaqueenen dat ons de komende jaren niets anders rest dan niveau NEC ontgaat me alleen een beetje.

En als je wil is er best wat positiefs te melden hoor. Hato die met een bakje ervaring aan zijn eerste echte seizoen gaat beginnen. Godts die zich aandiende einde vorig seizoen, kijk ik echt naar uit. En het vertrek van Tadic heeft niet alleen nadelen. Schone lei voor de trainer, nieuwe hiërarchie, Bergwijn die op een andere manier te gebruiken is.

Nee, titelfavoriet ben je op het moment zeker niet, nu al jammeren dat je niet eens derde gaat worden is echt veel te vroeg.
Godts, Bergwijn, Daramy, Amourricho Jahvairo Déshauntino van Axel Dongen. Het is niet dat er niets op links is of aankomt. Er mag wel een echte spits bij.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_209889656
Daramy niet zulke goede herinneringen aan, was alleen maar de bal in het veld aan het trappen i.p.v. over het veld heen te bewegen. Beetje klunzig altijd op momenten dat hij moest invallen. Hoop dat hij stappen heeft gemaakt anders snel verkopen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209889666
De pure paniek in dit topic is wel genieton
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_209889684
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 12:37 schreef De_Pel het volgende:
Snap ik wel, een beetje zoals wij met uitzondering van twee jaar al twintig jaar van de ellende in Rotterdam genieten.
In Southern Sun
pi_209889710
Het gaat even 1 jaar slechter en de aanvoerder rent al gelijk weg. Iets met “lopen altijd weg”

Gelukkig hebben jullie Berghuis nog
pi_209889784
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 12:37 schreef De_Pel het volgende:
zie die paniek verder niet. Wel hogere standaarden dan dat ze in rdam hebben, wat ook logisch is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')