abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209890777
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ben jij dit Tadic?
Het is toch zo?
pi_209890808
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 10:22 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ho ho ho Luuk de Jong is er nog he
Tadic en Alvaraz out.
Lang in.

We gaan er qua gekken iets op vooruit.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:04:39 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209890815
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:01 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ja, dat bedoelde ik met basismateriaal. Met Rensch, Wijndal, Bassey, etc heb je gewoon echt niets in huis.

Hato is een talent, maar kan de verdediging natuurlijk nog niet leiden. Net zoals Timber met Martinez heeft hij ook iemand nodig die de verdediging leidt en er gelijk staat.
Ik zie ook wel dat er kwaliteit bij moet maar om te huilen is het nog te vroeg, als dit de selectie is per 30 augustus dan ga ik wel meehuilen maar dat verwacht is toch echt niet.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:04:52 #254
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_209890819
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:02 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Het is toch zo?
Er mag zeker een goede RCV bij ja dat klopt maar denk je nou echt dat ze bij Ajax nu niets aan het doen zijn? Het lekt niet meer uit zoals vorig seizoen dat is het verschil.
pi_209890821
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 13:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
Jesus, 3e was al een uitzondering de afgelopen 20jaar, dan heb je over 7e, wat een dramaqueens hier.
Ik reageer slechts op de stelling die hier geponeerd is dat Ajax en AZ voor de 3e en 4e plaats gaan strijden. Als dat scenario zich daadwerkelijk zou voltrekken kijk ik persoonlijk liever een seizoen naar een talentvol team met toekomst dan spelers die niet beter meer zullen worden, zélfs als die jeugdigheid een lagere eindklassering ten gevolge heeft. Met 7e chargeer ik uiteraard enigzins.
pi_209890901
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 13:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maar dan hebben alleen de tegenstanders het erover.
Niet mee eens. Dat ligt dan meer aan de subjectiviteit van de fans. Ik erger mij ook bij mijn eigen club/land dood en zulke vermoeiende spelers. Kan ook maar moeilijk La Liga of Serie A kijken. Meer geduikel dan voetbal.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:10:51 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209890940
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:05 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Ik reageer slechts op de stelling die hier geponeerd is dat Ajax en AZ voor de 3e en 4e plaats gaan strijden. Als dat scenario zich daadwerkelijk zou voltrekken kijk ik persoonlijk liever een seizoen naar een talentvol team met toekomst dan spelers die niet beter meer zullen worden, zélfs als die jeugdigheid een lagere eindklassering ten gevolge heeft. Met 7e chargeer ik uiteraard enigzins.
Het is vrij simpel, Ajax moet gewoon 1e worden en als dat tegenzit 2e, Sven kijkt al vanaf februari? mee en heeft echt wel gezien waar de zwaktes liggen dus ik neem aan dat hij daar wat aan doet.
Dat een Timber weg gaat is een sportieve tegenvaller maar als ik het zo zie over Tadic denk ik dat het gewoon in overleg is.
Verder Alvarez weg en eventueel Kudus zijn niet echt verrassingen.
pi_209890962
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het is vrij simpel, Ajax moet gewoon 1e worden en als dat tegenzit 2e, Sven kijkt al vanaf februari? mee en heeft echt wel gezien waar de zwaktes liggen dus ik neem aan dat hij daar wat aan doet.
Dat een Timber weg gaat is een sportieve tegenvaller maar als ik het zo zie over Tadic denk ik dat het gewoon in overleg is.
Eens.

Daarnaast; er lekt weinig meer uit qua transfers etc. Laten we positief zijn en er vanuit gaan dat het lijstje echt wel klaarligt en er contacten zijn. Eerst wat uitgaande transfer en dan snel toeslaan.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:12:20 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209890968
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:08 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Niet mee eens. Dat ligt dan meer aan de subjectiviteit van de fans. Ik erger mij ook bij mijn eigen club/land dood en zulke vermoeiende spelers. Kan ook maar moeilijk La Liga of Serie A kijken. Meer geduikel dan voetbal.
Het was ook extremer afgelopen seizoen, toonde ook wel de onmacht aan en verder eens over La Liga en SerieA.
pi_209890983
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik zie ook wel dat er kwaliteit bij moet maar om te huilen is het nog te vroeg, als dit de selectie is per 30 augustus dan ga ik wel meehuilen maar dat verwacht is toch echt niet.
Over vier weken begint de competitie en speel je voorrondes EL. Als het om één versterking zou gaan zou ik je gelijk geven, maar in principe moet de hele verdediging op de schop en dan heb ik het nog niet over de andere posities waar iets bij moet.

Het is niet dat ik in "paniek" ben, maar wel angstig na de vorige transferzomer. Het zou fijn zijn om wat zekerheden te hebben voordat je op trainingskamp gaat.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:16:29 #261
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209891030
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:13 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Over vier weken begint de competitie en speel je voorrondes EL. Als het om één versterking zou gaan zou ik je gelijk geven, maar in principe moet de hele verdediging op de schop en dan heb ik het nog niet over de andere posities waar iets bij moet.

Het is niet dat ik in "paniek" ben, maar wel angstig na de vorige transferzomer. Het zou fijn zijn om wat zekerheden te hebben voordat je op trainingskamp gaat.
Vorig seizoen rond deze tijd was alleen Bergwijn rond heb ik me laten vertellen, ook deze transferzomer komen er nog zat mutaties en niet alleen bij Ajax.
pi_209891055
Alsof Ajax ooit de selectie half juli al klaar heeft.. :')

Altijd een hoop gedoe in augustus dus laten we rustig afwachten
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:20:01 #263
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209891076
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:12 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Eens.

Daarnaast; er lekt weinig meer uit qua transfers etc. Laten we positief zijn en er vanuit gaan dat het lijstje echt wel klaarligt en er contacten zijn. Eerst wat uitgaande transfer en dan snel toeslaan.
Voor een CV hoef je niet te wachten maar bijvoorbeeld zo'n Alvarez kan je niet vervangen voor hij weg is en dat geldt voor Kudus ook.
Op de positie van Tadic heb je Bergwijn, Daramy en Godts.
pi_209891102
Natuurlijk moet er nog wel wat bij, maar ik vind het eigenlijk ook wel gewoon prima om de jonge talenten de kans te geven. Je ziet hoe snel het kan gaan met een Hato en ik acht Vos en Godts bijvoorbeeld ook wel in staat om snel op een prima niveau te komen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209891115
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Natuurlijk moet er nog wel wat bij, maar ik vind het eigenlijk ook wel gewoon prima om de jonge talenten de kans te geven. Je ziet hoe snel het kan gaan met een Hato en ik acht Vos en Godts bijvoorbeeld ook wel in staat om snel op een prima niveau te komen.
Dit. Ik word liever 3e met een groep talenten die nog kunnen doorgroeien dan een stelletje kleuters die miljoenen verdienen en gewoon niet willen rennen.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:22:36 #266
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_209891119
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
Voor een CV hoef je niet te wachten maar bijvoorbeeld zo'n Alvarez kan je niet vervangen voor hij weg is en dat geldt voor Kudus ook.
Op de positie van Tadic heb je Bergwijn, Daramy en Godts.
Alvarez hebben ze al een vervanger voor gehaald he.
pi_209891134
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Bedoel je vd Boomen?
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:24:08 #268
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209891147
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Wie dan?
pi_209891150
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:23 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Bedoel je vd Boomen?
En Tahirovic
pi_209891160
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:22 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dit. Ik word liever 3e met een groep talenten die nog kunnen doorgroeien dan een stelletje kleuters die miljoenen verdienen en gewoon niet willen rennen.
Een ongeïnspireerde Bergwijn, Wijndal :X
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:33:57 #271
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_209891282
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wie dan?
Tahirovic
pi_209891288
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
Vorig seizoen rond deze tijd was alleen Bergwijn rond heb ik me laten vertellen, ook deze transferzomer komen er nog zat mutaties en niet alleen bij Ajax.
En kijk hoe die last minute transfers uitpakten. 4 weken is te kort om serieuze versterkingen in te passen, we staan nog voor de competitie begint al met 1-0 achter ten opzichte van PSV en Feyenoord.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:36:00 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209891311
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]
En kijk hoe die last minute transfers uitpakten. 4 weken is te kort om serieuze versterkingen in te passen, we staan nog voor de competitie begint al met 1-0 achter ten opzichte van PSV en Feyenoord.
:) Want die hebben alles al rond natuurlijk met topselecties.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:37:06 #274
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_209891324
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
Tadic, jammer. Goed afscheid en tot ziens in een functie elders bij Ajax.
Timber, waar was hij vorig seizoen? Hij was erg matig. Je mag in de handen knijpen dat je gewoon goed betaald krijgt. Meer (!) dan de beste Feyenoord speler van afgelopen seizoen waarbij ze reageren en acteren de hele wereld verslagen te hebben. Laat dat lekker aan ons over.
Alvarez, goede vaste basisspeler maar heeft ook echt heel veel steken laten vallen.
Kudus, tsja, ik zag iets in hem maar na zijn blessure bij Liverpool uit niets meer gezien.

Feyenoord is haar hele as kwijt, de beste spelers zijn vertrokken en ze krijgen de intensiteit van de CL erbij. Ik moet het allemaal nog maar zien. Kijken hoe Arne is met de andere druk. Geloof mij maar, dat gaat kostelijke televisie opleveren. Sla deze quote maar op.

PSV, weinig goede verdedigers en het spel van Bosz, reken maar uit. PSG loopt met een stijve achter Simons aan dus dat kan ook nog alle kanten op.

Het is allemaal nog niet zo erg als dat wij denken. Nee, er lekt niets uit en dat is maar goed ook. Denk je nou echt dat er niets gebeurd daar? Gaat echt wel goedkomen, het is pas voorbij als het voorbij is en we moeten nog beginnen he. Tjonge jonge.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 14 juli 2023 @ 14:39:42 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209891363
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 14:37 schreef Houniet het volgende:

[..]
Feyenoord is haar hele as kwijt, de beste spelers zijn vertrokken en ze krijgen de intensiteit van de CL erbij.
Er is één speler vertrokken. Vorige zomer moesten er vijftien spelers ingepast worden. Kinderspel.

Overigens is CL qua belasting juist een groot voordeel in de competitie. Donderdag laat en zondagmiddag weer spelen is bewezen een aanzienlijk nadeel in vergelijking met dinsdag of woensdag
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')