Tadic en Alvaraz out.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ho ho ho Luuk de Jong is er nog he
Ik zie ook wel dat er kwaliteit bij moet maar om te huilen is het nog te vroeg, als dit de selectie is per 30 augustus dan ga ik wel meehuilen maar dat verwacht is toch echt niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik met basismateriaal. Met Rensch, Wijndal, Bassey, etc heb je gewoon echt niets in huis.
Hato is een talent, maar kan de verdediging natuurlijk nog niet leiden. Net zoals Timber met Martinez heeft hij ook iemand nodig die de verdediging leidt en er gelijk staat.
Er mag zeker een goede RCV bij ja dat klopt maar denk je nou echt dat ze bij Ajax nu niets aan het doen zijn? Het lekt niet meer uit zoals vorig seizoen dat is het verschil.quote:
Ik reageer slechts op de stelling die hier geponeerd is dat Ajax en AZ voor de 3e en 4e plaats gaan strijden. Als dat scenario zich daadwerkelijk zou voltrekken kijk ik persoonlijk liever een seizoen naar een talentvol team met toekomst dan spelers die niet beter meer zullen worden, zélfs als die jeugdigheid een lagere eindklassering ten gevolge heeft. Met 7e chargeer ik uiteraard enigzins.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jesus, 3e was al een uitzondering de afgelopen 20jaar, dan heb je over 7e, wat een dramaqueens hier.
Niet mee eens. Dat ligt dan meer aan de subjectiviteit van de fans. Ik erger mij ook bij mijn eigen club/land dood en zulke vermoeiende spelers. Kan ook maar moeilijk La Liga of Serie A kijken. Meer geduikel dan voetbal.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan hebben alleen de tegenstanders het erover.
Het is vrij simpel, Ajax moet gewoon 1e worden en als dat tegenzit 2e, Sven kijkt al vanaf februari? mee en heeft echt wel gezien waar de zwaktes liggen dus ik neem aan dat hij daar wat aan doet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik reageer slechts op de stelling die hier geponeerd is dat Ajax en AZ voor de 3e en 4e plaats gaan strijden. Als dat scenario zich daadwerkelijk zou voltrekken kijk ik persoonlijk liever een seizoen naar een talentvol team met toekomst dan spelers die niet beter meer zullen worden, zélfs als die jeugdigheid een lagere eindklassering ten gevolge heeft. Met 7e chargeer ik uiteraard enigzins.
Eens.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, Ajax moet gewoon 1e worden en als dat tegenzit 2e, Sven kijkt al vanaf februari? mee en heeft echt wel gezien waar de zwaktes liggen dus ik neem aan dat hij daar wat aan doet.
Dat een Timber weg gaat is een sportieve tegenvaller maar als ik het zo zie over Tadic denk ik dat het gewoon in overleg is.
Verder Alvarez weg en eventueel Kudus zijn niet echt verrassingen.
Het was ook extremer afgelopen seizoen, toonde ook wel de onmacht aan en verder eens over La Liga en SerieA.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dat ligt dan meer aan de subjectiviteit van de fans. Ik erger mij ook bij mijn eigen club/land dood en zulke vermoeiende spelers. Kan ook maar moeilijk La Liga of Serie A kijken. Meer geduikel dan voetbal.
Over vier weken begint de competitie en speel je voorrondes EL. Als het om één versterking zou gaan zou ik je gelijk geven, maar in principe moet de hele verdediging op de schop en dan heb ik het nog niet over de andere posities waar iets bij moet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie ook wel dat er kwaliteit bij moet maar om te huilen is het nog te vroeg, als dit de selectie is per 30 augustus dan ga ik wel meehuilen maar dat verwacht is toch echt niet.
Vorig seizoen rond deze tijd was alleen Bergwijn rond heb ik me laten vertellen, ook deze transferzomer komen er nog zat mutaties en niet alleen bij Ajax.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Over vier weken begint de competitie en speel je voorrondes EL. Als het om één versterking zou gaan zou ik je gelijk geven, maar in principe moet de hele verdediging op de schop en dan heb ik het nog niet over de andere posities waar iets bij moet.
Het is niet dat ik in "paniek" ben, maar wel angstig na de vorige transferzomer. Het zou fijn zijn om wat zekerheden te hebben voordat je op trainingskamp gaat.
Voor een CV hoef je niet te wachten maar bijvoorbeeld zo'n Alvarez kan je niet vervangen voor hij weg is en dat geldt voor Kudus ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Eens.
Daarnaast; er lekt weinig meer uit qua transfers etc. Laten we positief zijn en er vanuit gaan dat het lijstje echt wel klaarligt en er contacten zijn. Eerst wat uitgaande transfer en dan snel toeslaan.
Dit. Ik word liever 3e met een groep talenten die nog kunnen doorgroeien dan een stelletje kleuters die miljoenen verdienen en gewoon niet willen rennen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Natuurlijk moet er nog wel wat bij, maar ik vind het eigenlijk ook wel gewoon prima om de jonge talenten de kans te geven. Je ziet hoe snel het kan gaan met een Hato en ik acht Vos en Godts bijvoorbeeld ook wel in staat om snel op een prima niveau te komen.
Alvarez hebben ze al een vervanger voor gehaald he.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een CV hoef je niet te wachten maar bijvoorbeeld zo'n Alvarez kan je niet vervangen voor hij weg is en dat geldt voor Kudus ook.
Op de positie van Tadic heb je Bergwijn, Daramy en Godts.
Bedoel je vd Boomen?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alvarez hebben ze al een vervanger voor gehaald he.
Wie dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alvarez hebben ze al een vervanger voor gehaald he.
En Tahirovicquote:
Een ongeïnspireerde Bergwijn, Wijndalquote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit. Ik word liever 3e met een groep talenten die nog kunnen doorgroeien dan een stelletje kleuters die miljoenen verdienen en gewoon niet willen rennen.
En kijk hoe die last minute transfers uitpakten. 4 weken is te kort om serieuze versterkingen in te passen, we staan nog voor de competitie begint al met 1-0 achter ten opzichte van PSV en Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig seizoen rond deze tijd was alleen Bergwijn rond heb ik me laten vertellen, ook deze transferzomer komen er nog zat mutaties en niet alleen bij Ajax.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En kijk hoe die last minute transfers uitpakten. 4 weken is te kort om serieuze versterkingen in te passen, we staan nog voor de competitie begint al met 1-0 achter ten opzichte van PSV en Feyenoord.
Tadic, jammer. Goed afscheid en tot ziens in een functie elders bij Ajax.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, Ajax moet gewoon 1e worden en als dat tegenzit 2e, Sven kijkt al vanaf februari? mee en heeft echt wel gezien waar de zwaktes liggen dus ik neem aan dat hij daar wat aan doet.
Dat een Timber weg gaat is een sportieve tegenvaller maar als ik het zo zie over Tadic denk ik dat het gewoon in overleg is.
Verder Alvarez weg en eventueel Kudus zijn niet echt verrassingen.
Er is één speler vertrokken. Vorige zomer moesten er vijftien spelers ingepast worden. Kinderspel.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Feyenoord is haar hele as kwijt, de beste spelers zijn vertrokken en ze krijgen de intensiteit van de CL erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |