Jep soort van verassend gezien de cijfers die okay waren maar behaald niet indrukwekkend.quote:
Wat heb je verder voor aandelen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Is het verstandig om ASML te kopen? Heb namelijk gekeken op jaaroverzicht en historisch gezien ligt hij nu erg hoog.
Niet veel, ik koop wel voor redelijk veel in maar als ik denk dat ik een leuke winstbedrag aan overhoud verkoop ik het weer.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:52 schreef dop het volgende:
[..]
Wat heb je verder voor aandelen?
Wat is je strategie?
Denk je dan niet "niet te vertouwen" of "die respecteren hun aandeelhouders niet"?quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:49 schreef monkyyy het volgende:
Vreselijk dat sommige bedrijven niet een cash flow statement bij hun kwartaal cijfers rapporteren
Okay dan is asml geen koopje dus.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet veel, ik koop wel voor redelijk veel in maar als ik denk dat ik een leuke winstbedrag aan overhoud verkoop ik het weer.
Dat niet zozeer, gewoon vervelend dat ik moet wachten op de 10-Q (daar moet het verplicht in staan)quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:55 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Denk je dan niet "niet te vertouwen" of "die respecteren hun aandeelhouders niet"?
Zelf berekenen kan ook.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, gewoon vervelend dat ik moet wachten op de 10-Q (daar moet het verplicht in staan)
Ik ben bang dat dat niet goed komt. In een ver verleden heb ik dat ooit geleerd, maar verder nooit meer gedaan.quote:
Ik zat vanochtend heel sip naar mn stukjes Signify te kijken... Kijk eind van de middag weer, en wist niet wat ik zag.quote:
Van depressief naar manisch dusquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Blij dat ik mijn Meta niet verkocht heb toen die onder de $100 ging zeg.
Zo zie je maar weer.
Het is eigenlijk ook net gokken.
P/E van 42 bij een koers van $324.
Dat is duurder dan Microsoft, Google en Apple.
Geen idee waarom.
Und?quote:Op maandag 31 juli 2023 16:07 schreef JimmyJames het volgende:
Hmmm even heineken in de gaten houden..
heb ik gisteren gedaanquote:Op maandag 31 juli 2023 16:07 schreef JimmyJames het volgende:
Negatieve FCF, Rusland raken ze niet kwijt (althans niet aan een koperquote:Op maandag 31 juli 2023 16:07 schreef JimmyJames het volgende:
Ja negatieve fcf viel mij ook op... Ik moet er nog induiken. Misschien samenloop van allemaal ongelukkige omstandigheden. Elk bedrijf heeft wel eens een erg slecht kwartaal.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Negatieve FCF, Rusland raken ze niet kwijt (althans niet aan een koper), Z-O Azië stort in - heb alleen de headlines meegekregen, ben geen groot volger verder - wat zie je er in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |